ik ben namelijk ook aanhouden met een speeksel test, en daarna bloedtest met te hogen waarden. Ik Kreeg een brief ...
Noot:.
Ja, zo gaat dat....je hebt geluk gehad dat je rijbewijs niet meteen is ingevorderd!
n had ook een verklaring tegen de politie afgelegd dat ik elke avond een joint rookte ( was totaal niet slim is om te doen achteraf gezien. Het beste is niks verklaren)
Noot:.
De Popo informatie geven over gebruik van drogerende middelen??!
Je zegt het zelf al, je moet helemaal niets verklaren!
Je bent niet verplicht om te verklaren.
Dat wil de Popo wel zo graag, want ze willen afgeronde zaken hebben, maar je bent vrij dom als je aan je eigen veroordeling gaat meewerken...!
Als je toch praat, en je staat later tegenover de rechter, dan wordt alles tegen je gebruikt en als je anders verklaart dan die eerste verklaring, dan is het voor de officier van justitie :
Gotcha! Hebben die kip!
Altijd mondje dicht tegen de Popo!
Je werkt jezelf tegen!
heb het zo gespeeld alsof ik toevallig die nacht ervoor een joint had gerookt , en nouwlijks een blow rook mischien dus aantal keer per jaar. ( wat niet met de politie verklaring over een komt, en daarop verklaard dat ik onder druk ben gezet bij de politie, en ..
noot:
Hier heb je het al.... verschillende versies van de gebeurtenis!
Dat gaat niet goedkomen zo!
Hoe is de afloop?