Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCBR urineonderzoek

CBR urineonderzoek

129 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Ja ik zie alles wel maar geen originele berichten van hem
Klik om te vergroten...
Misschien zijn reactie. Of je hebt hem zo beledigd en aangevallen dat hij je wel heeft geblokkeerd, maar volgens mij Is er geen optie voor.

of het is gods wil
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rotjoch zei:
Misschien zijn reactie. Of je hebt hem zo beledigd en aangevallen dat hij je wel heeft geblokkeerd, maar volgens mij Is er geen optie voor.

of het is gods wil
Klik om te vergroten...
Negeren idd wel. Naja, niet dat ik er wakker van lig..
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Negeren idd wel. Naja, niet dat ik er wakker van lig..
Klik om te vergroten...
Niet verkeerd bedoeld en ik heb idd me berichten verwijderd. Je hebt gelijk sorry👍🏻
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dopemonster zei:
Niet verkeerd bedoeld en ik heb idd me berichten verwijderd. Je hebt gelijk sorry👍🏻
Klik om te vergroten...
Mag ik vragen waarom?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Mag ik vragen waarom?
Klik om te vergroten...
Omdat ik er niet trots op ben en het geen positieve bijdragen is voor het forum, mensen moeten niet denken dat het oké is
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dopemonster zei:
Omdat ik er niet trots op ben en het geen positieve bijdragen is voor het forum, mensen moeten niet denken dat het oké is
Klik om te vergroten...
Op zich goed van je.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Zandman zei:
Vaak zie je de overbekende gele waarschuwing sticker. Met o.a. de tekst: "pas op met alcohol"
Klik om te vergroten...
Of : “kan de rijvaardigheid beïnvloeden”
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Inshallah
Klik om te vergroten...
Inshallah to you to, good sir 🎩
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Es selam aleikum!
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
pepsletter zei:
Even niet de allerbeste tip maar goed.
Als je in een niet te opvallend wagentje rijd.. Plak zo'n christen-visje achter op je auto. Denk dat je minder snel willekeurig word geplukt als je die achterop plakt! Al is het maar voor als je naar de shop gaat. Neem er eentje met magneet trouwens. Puur voor noodgevallen. Lekker degelijk.
Klik om te vergroten...
Haha, ik vind hem mooi 😂


De Dunne zei:
Je weet dat mensen met zo een visje achterop juist vaak voor alcohol controle worden aangehouden? Na de mis gelijk door naar de kroeg die naast de kerk zit….
Klik om te vergroten...

of van het wijntje tijdens de dienst haha
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ashhellash zei:
ik ben namelijk ook aanhouden met een speeksel test, en daarna bloedtest met te hogen waarden. Ik Kreeg een brief ...
Klik om te vergroten...
Noot:.
Ja, zo gaat dat....je hebt geluk gehad dat je rijbewijs niet meteen is ingevorderd!
Ashhellash zei:
n had ook een verklaring tegen de politie afgelegd dat ik elke avond een joint rookte ( was totaal niet slim is om te doen achteraf gezien. Het beste is niks verklaren)
Klik om te vergroten...
Noot:.
De Popo informatie geven over gebruik van drogerende middelen??!
Je zegt het zelf al, je moet helemaal niets verklaren!
Je bent niet verplicht om te verklaren.
Dat wil de Popo wel zo graag, want ze willen afgeronde zaken hebben, maar je bent vrij dom als je aan je eigen veroordeling gaat meewerken...!

Als je toch praat, en je staat later tegenover de rechter, dan wordt alles tegen je gebruikt en als je anders verklaart dan die eerste verklaring, dan is het voor de officier van justitie :
Gotcha! Hebben die kip!

Altijd mondje dicht tegen de Popo!
Je werkt jezelf tegen!
Ashhellash zei:
heb het zo gespeeld alsof ik toevallig die nacht ervoor een joint had gerookt , en nouwlijks een blow rook mischien dus aantal keer per jaar. ( wat niet met de politie verklaring over een komt, en daarop verklaard dat ik onder druk ben gezet bij de politie, en ..
Klik om te vergroten...
noot:
Hier heb je het al.... verschillende versies van de gebeurtenis!
Dat gaat niet goedkomen zo!

Hoe is de afloop?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze Olifant zei:
Weet er zelf (gelukkig) het fijne niet van, maar zit volgens mij wel een kern van waarheid in wat @Jasonwachtmeester zegt. Als je veel water drinkt is je urine verdund dus de drugsmetabolietenconcentratie in het sample zal lager zijn (maar niet nul, mocht je drugs gebruikt hebben). Als ze merken dat je opvallend verdunde urine hebt, zal de meting niet geldig zijn en zal je een nieuwe test moeten afleggen. Althans, dit is hoe ik het vaker gehoord heb.

Uiteindelijk doen die trucjes allemaal weinig uiteraard, daar heb je sowieso gelijk in.
Klik om te vergroten...

Zag best veel voorbijkomen over het veel water drinken. Kan het niet laten daar nog even op in te haken. Bij een goede urinetest kijken ze ook naar de hoeveelheid kreatinine in het sample. Dit is een afbraakstof van je spieren en wordt constant door het lichaam uitgescheiden. Hiermee checken ze dus of je sample wel urine is en of het niet sterk verdund is.

Die tests zijn behoorlijk goed doordacht wat dat betreft.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb weleens gehoord dat er mensen zijn die in een condoom wat schone urine bewaren, op het lichaam gedragen is deze warm, en het schijnt weleens te lukken om zo de test te omzeilen. Nu weet ik alleen niet, in hoeverre er controle is nabij de pispot. Als de controleur er letterlijk bovenop kijkt, dan lukt dat natuurlijk niet....ik zou dan zeggen:. Met iemand die er zo dicht bij staat en naar mijn verrichtingen kijkt, nou, dan kan ik niet eens plassen, want dan zit er gevoelsmatig een knoop in!
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Geen idee hoe ze dat bij het CBR doen. Bij mij in de kliniek staan ze er gewoon op te kijken. Heb er ook moeite mee, maar het went wel hoe vaker je het doet.

Moet ik wel zeggen dat ze je wat ruimte geven. De deur moet open staan en ze moeten kunnen zien dat je niet rommelt. Maar het is niet zo dat ze even uitgebreid je zaakje gaan bekijken.
Sommigen zijn zo netjes om de stromende kraan even aan te zetten. Dat helpt opzich wel.

Het is niet m'n favoriete onderdeel van therapie. Maar ja, de groep veilig houden en eerlijkheid stimuleren is wel belangrijk. En het werkt wel voor velen! (Als je eerlijk bent over terugval zijn ze heel meedenkend, als je liegt niet en is de therapie snel gedaan.)
p
pepsletterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ashhellash zei:
Hey ik wil mijn verhaal wel doen en goed vanaf gekomen.

daarna bloedtest met te hogen waarden. Ik Kreeg een brief can cbr dat ik tot nader onderzoek mijn rijbewijs gewoon nog mocht houden.
Klik om te vergroten...
p
pepsletterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hey ik wil mijn verhaal wel doen en goed vanaf gekomen.

daarna bloedtest met te hogen waarden. Ik Kreeg een brief can cbr dat ik tot nader onderzoek mijn rijbewijs gewoon nog mocht houden.

Kan aan mij liggen..... Maar heb je definitief uitslag gekregen dat je je rijbewijs mag houden, of wacht je nog op de uitkomst van het onderzoek? als ik het zo lees zo ik je nog niet rijk rekenen. Maar kan dus aan mij liggen. gegroet
A
AshhellashLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Zandman zei:
Hoe is de afloop?
Klik om te vergroten...
Ik heb heel veel geluk gehad ondanks mn dubbelen verklaring ik heb tegen de psycholoog gezegd dat ik onder druk mijn verklaring heb ondertekenen terwijl ik het niet met de verklaring eens was.
ik ben na het geval direct gestopt met blowen en gelijk met sigaretten dus op het onderzoek zag ik er heel gezond uit en dus de psychiater zag geen misbruik, dus ik mocht mijn rijbewijs houden en ik mocht hem behouden tot nader onderzoek dus nooit kwijt geraakt.
A
AshhellashLid
01-01-2024, 00:00
#18
pepsletter zei:
Kan aan mij liggen..... Maar heb je definitief uitslag gekregen dat je je rijbewijs mag houden, of wacht je nog op de uitkomst van het onderzoek? als ik het zo lees zo ik je nog niet rijk rekenen. Maar kan dus aan mij liggen. gegroet
Klik om te vergroten...
Ik heb mijn uitkomt gekregen dat is dat ik mijn rijbewijs gewoon mag houden. Ik ben hier met heel veel geluk goed vanaf gekomen ik rookte 15 jaar lang elke dag minimaal 1 gram. Het belangrijkste was direct te stoppen en voor doen alsof je nauwelijks een joint rooks eens in het jaar maximaal.
J
JasonwachtmeesterLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vandaag een zelftest gedaan en er kwam een echt heel vaag lijntje bij de t de c lijn was gewoon duidelijk dus negatief ? Heb gelukkig nog aantal weken voor ik echt getest wordt. +/- 46 nog zal dus wel goed komen. Maar wat een gedoe elke keer en dat voor een joint :(. Begrijp best dat als je helemaal stoned bent dat je konijntjes ziet dat je dan gepakt wordt maar paar uur naar een jointje zo jammer dit.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mee eens!
Niet rijden als je iets gebruikt hebt wat de rijvaardigheid beïnvloedt!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."