#1
Misschien zijn reactie. Of je hebt hem zo beledigd en aangevallen dat hij je wel heeft geblokkeerd, maar volgens mij Is er geen optie voor.Ja ik zie alles wel maar geen originele berichten van hem
of het is gods wil
Misschien zijn reactie. Of je hebt hem zo beledigd en aangevallen dat hij je wel heeft geblokkeerd, maar volgens mij Is er geen optie voor.Ja ik zie alles wel maar geen originele berichten van hem
Negeren idd wel. Naja, niet dat ik er wakker van lig..Misschien zijn reactie. Of je hebt hem zo beledigd en aangevallen dat hij je wel heeft geblokkeerd, maar volgens mij Is er geen optie voor.
of het is gods wil
Niet verkeerd bedoeld en ik heb idd me berichten verwijderd. Je hebt gelijk sorry👍🏻Negeren idd wel. Naja, niet dat ik er wakker van lig..
Mag ik vragen waarom?Niet verkeerd bedoeld en ik heb idd me berichten verwijderd. Je hebt gelijk sorry👍🏻
Omdat ik er niet trots op ben en het geen positieve bijdragen is voor het forum, mensen moeten niet denken dat het oké isMag ik vragen waarom?
Op zich goed van je.Omdat ik er niet trots op ben en het geen positieve bijdragen is voor het forum, mensen moeten niet denken dat het oké is
Of : “kan de rijvaardigheid beïnvloeden”Vaak zie je de overbekende gele waarschuwing sticker. Met o.a. de tekst: "pas op met alcohol"
Inshallah to you to, good sir 🎩Inshallah
Haha, ik vind hem mooi 😂Even niet de allerbeste tip maar goed.
Als je in een niet te opvallend wagentje rijd.. Plak zo'n christen-visje achter op je auto. Denk dat je minder snel willekeurig word geplukt als je die achterop plakt! Al is het maar voor als je naar de shop gaat. Neem er eentje met magneet trouwens. Puur voor noodgevallen. Lekker degelijk.
Je weet dat mensen met zo een visje achterop juist vaak voor alcohol controle worden aangehouden? Na de mis gelijk door naar de kroeg die naast de kerk zit….
Noot:.ik ben namelijk ook aanhouden met een speeksel test, en daarna bloedtest met te hogen waarden. Ik Kreeg een brief ...
Noot:.n had ook een verklaring tegen de politie afgelegd dat ik elke avond een joint rookte ( was totaal niet slim is om te doen achteraf gezien. Het beste is niks verklaren)
noot:heb het zo gespeeld alsof ik toevallig die nacht ervoor een joint had gerookt , en nouwlijks een blow rook mischien dus aantal keer per jaar. ( wat niet met de politie verklaring over een komt, en daarop verklaard dat ik onder druk ben gezet bij de politie, en ..
Weet er zelf (gelukkig) het fijne niet van, maar zit volgens mij wel een kern van waarheid in wat @Jasonwachtmeester zegt. Als je veel water drinkt is je urine verdund dus de drugsmetabolietenconcentratie in het sample zal lager zijn (maar niet nul, mocht je drugs gebruikt hebben). Als ze merken dat je opvallend verdunde urine hebt, zal de meting niet geldig zijn en zal je een nieuwe test moeten afleggen. Althans, dit is hoe ik het vaker gehoord heb.
Uiteindelijk doen die trucjes allemaal weinig uiteraard, daar heb je sowieso gelijk in.
Hey ik wil mijn verhaal wel doen en goed vanaf gekomen.
daarna bloedtest met te hogen waarden. Ik Kreeg een brief can cbr dat ik tot nader onderzoek mijn rijbewijs gewoon nog mocht houden.
Ik heb heel veel geluk gehad ondanks mn dubbelen verklaring ik heb tegen de psycholoog gezegd dat ik onder druk mijn verklaring heb ondertekenen terwijl ik het niet met de verklaring eens was.Hoe is de afloop?
Ik heb mijn uitkomt gekregen dat is dat ik mijn rijbewijs gewoon mag houden. Ik ben hier met heel veel geluk goed vanaf gekomen ik rookte 15 jaar lang elke dag minimaal 1 gram. Het belangrijkste was direct te stoppen en voor doen alsof je nauwelijks een joint rooks eens in het jaar maximaal.Kan aan mij liggen..... Maar heb je definitief uitslag gekregen dat je je rijbewijs mag houden, of wacht je nog op de uitkomst van het onderzoek? als ik het zo lees zo ik je nog niet rijk rekenen. Maar kan dus aan mij liggen. gegroet
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."