Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben in maart gepakt, terwijl ik een joint aan het draaien was, de verklaring wat ik aan de politie heb gegeven zal mij waarschijnlijk heel erg tegen zitten maar werd erg door de politie onder druk gezet ik wou niks tekenen maar werd gedwongen er om anders zou ik moeten vast zitten vanwegen niet mee werken, mijn geluk is dat mn waarde 3,6 was terwijl het 3.0 mocht zijn, dus ik mag mijn rijbewijs behouden en nog steeds rijden tot nader onderzoek het is nu augustus en heb net de laatste deel geld betaald en zal rond september een afpraak hebben met de psychiater. En dus mijn uitslag rond november/december krijgen. Zelf ben ik direct gestopt dus al zouden ze hem ongeldig verklaren mag ik na 2 maanden alweer voor de volgende onderzoek gaan? Omdat ik dan 1 jaar clean ben."
"Hey ik wil mijn verhaal wel doen en goed vanaf gekomen. ik ben namelijk ook aanhouden met een speeksel test, en daarna bloedtest met te hogen waarden. Ik Kreeg een brief can cbr dat ik tot nader onderzoek mijn rijbewijs gewoon nog mocht houden. ik was zo geschrokken dat ik me rijbewijs kwijt zou raken dus ben per direct gestopt met blowen dat ze met de plastest niks zouden vinden ( zelf blowde ik wel al 15 jaar hiervoor elkedag 2 grams ongveer. ) en had ook een verklaring tegen de politie afgelegd dat ik elke avond een joint rookte ( was totaal niet slim is om te doen achteraf gezien. Het beste is niks verklaren) Maar ik moest dus eenmaal naar de onderzoek en heb het zo gespeeld alsof ik toevallig die nacht ervoor een joint had gerookt , en nouwlijks een blow rook mischien dus aantal keer per jaar. ( wat niet met de politie verklaring over een komt, en daarop verklaard dat ik onder druk ben gezet bij de politie, en volgens een verklaring moest ondertekenen waar ik het niet mee eens was.) Als je indd de brochure download weet je wat ze gaan vragen, en dus hoe je moet antwoorden. Je kan me een pm sturen als je vragen over de brochure hebt. Maar het belangrijkste is na zo iets stoppen met blowen ! Ander ben je je rijbewijs voor altijd kwijt als je niet stopt!"
"De Zandman zei: Hoe is de afloop? Klik om te vergroten... Ik heb heel veel geluk gehad ondanks mn dubbelen verklaring ik heb tegen de psycholoog gezegd dat ik onder druk mijn verklaring heb ondertekenen terwijl ik het niet met de verklaring eens was. ik ben na het geval direct gestopt met blowen en gelijk met sigaretten dus op het onderzoek zag ik er heel gezond uit en dus de psychiater zag geen misbruik, dus ik mocht mijn rijbewijs houden en ik mocht hem behouden tot nader onderzoek dus nooit kwijt geraakt."
"pepsletter zei: Kan aan mij liggen..... Maar heb je definitief uitslag gekregen dat je je rijbewijs mag houden, of wacht je nog op de uitkomst van het onderzoek? als ik het zo lees zo ik je nog niet rijk rekenen. Maar kan dus aan mij liggen. gegroet Klik om te vergroten... Ik heb mijn uitkomt gekregen dat is dat ik mijn rijbewijs gewoon mag houden. Ik ben hier met heel veel geluk goed vanaf gekomen ik rookte 15 jaar lang elke dag minimaal 1 gram. Het belangrijkste was direct te stoppen en voor doen alsof je nauwelijks een joint rooks eens in het jaar maximaal."
"Cenforce 200 in combinatie met xtc of coke is prima te doen."
"Partyboyken88 zei: erectie ja???? Klik om te vergroten... Zeker dat is voor mij geen probleem, alleen klaarkomen duurt wel ff."
"Partyboyken88 zei: das positief dan... en gebruik... wat voordien en hoeveel... welke leeftijd heb je??? thanks Klik om te vergroten... Ik gebruik die cenforce 200 en neem de helft, maar kan ook een hele hoor ik van vrienden die deze ook gebruiken. Kwa drugs xtc neem ik meestal 200-500mg en tijden de nacht door meer als het nodig is. Of met mdna gebruik neem ik op de avond 500-mg tot 1 gram over heel de nacht door. Ik kom ook uit 88 dus 33 jaar."