Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums17-jarige jongen vermoord in Brussel voor een mp3 speler

17-jarige jongen vermoord in Brussel voor een mp3 speler

170 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja! ik probeer inderdaad, net zoals jij, mensen ervan te overtuigen dat het geen nut heeft, bepaalde doelgroepen de schuld ervan te geven!
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#2
WildChild zei:
maar goed ik heb mijn bestgedaan op de vorige pagina's zie weer in dat ik tegen een aantal kortzichtige jochies zit te praten die waarschijnlijk zelf nog niet eens mogen stemmen, dus slaap lekker.
Klik om te vergroten...
kerel GA KAKKEN
ben wss zelfs nog ouder als u
dus een welgemeende FUCK YOU voor u
wa nationaliteit heb je eig
of ben je mss zo een wannabee allochtoon :wave: :wave: :wave:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deranged zei:
Can you feel the love tonight?
Klik om te vergroten...

:wink: not really but it will come
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Frisko zei:
Waterpijp zei:
wat een crap,,, erg is dit!

en doe ff normaal, alsof buitenlanders zulke smeerlappen zijn. Wij nederlanders zijn net zo erg, mens is mens... :confused:
Klik om te vergroten...

alsof alsog,leg me dan gewoon uit hoe het komt dat 9 kansen van de 10 allochtonen degene zijn waar het over gaat!!!!????
alé ik wacht!!
Klik om te vergroten...

Kom ff terug op aarde.... waar heb je over? Je kan toch niet zeggen dat allochtonen meer fout doen dan wij? wij zijn ondertussen lekker bezig in hun landjes, dus ga dan niet zeggen dat ZIJ ( die allochtonen ) het altijd maar hebben gedaan :confused:

Dan nog iets, media moet je niet altijd geloven, er wordt daar zoveel gezweerd en veel propaganda verspreid, geloof het of niet, maar het is zo!

Als er een steekpartij is geweest en er zijn alllochtonen bij betrokken, komt het in de krant. Zijn het nederlanders, dan wordt het niet vermeld!

Je kan ook helemaal niet stellen dat het allochtonen zijn, want tegenwoordig zijn de meeste toch echt hier geboren en getogen!
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vervelende discriminerende mensen ook overal! heb nou eens gewoon respect voor MENSEN, we blijven allemaal mensen!

PEACE!
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waterpijp zei:
Frisko zei:
Waterpijp zei:
wat een crap,,, erg is dit!

en doe ff normaal, alsof buitenlanders zulke smeerlappen zijn. Wij nederlanders zijn net zo erg, mens is mens... :confused:
Klik om te vergroten...

alsof alsog,leg me dan gewoon uit hoe het komt dat 9 kansen van de 10 allochtonen degene zijn waar het over gaat!!!!????
alé ik wacht!!
Klik om te vergroten...

Kom ff terug op aarde.... waar heb je over? Je kan toch niet zeggen dat allochtonen meer fout doen dan wij? wij zijn ondertussen lekker bezig in hun landjes, dus ga dan niet zeggen dat ZIJ ( die allochtonen ) het altijd maar hebben gedaan :confused:

Dan nog iets, media moet je niet altijd geloven, er wordt daar zoveel gezweerd en veel propaganda verspreid, geloof het of niet, maar het is zo!

Als er een steekpartij is geweest en er zijn alllochtonen bij betrokken, komt het in de krant. Zijn het nederlanders, dan wordt het niet vermeld!

Je kan ook helemaal niet stellen dat het allochtonen zijn, want tegenwoordig zijn de meeste toch echt hier geboren en getogen!
Klik om te vergroten...


Fijn dat ook jij een poging doet waterpijp, maar het is allemaal te-ver-geefs.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waterpijp zei:
Ja! ik probeer inderdaad, net zoals jij, mensen ervan te overtuigen dat het geen nut heeft, bepaalde doelgroepen de schuld ervan te geven!
Klik om te vergroten...

Inderdaad! jammer dat het zo gaat als het hier nu gaat want ze hebben gewoon ook écht oogkleppen op zeg :confused:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#8
schranziewanzie zei:
idd
vrijf die stront eens uit uw ogen
die apen denken da die hier alles kunnen en mogen
da ze GVD terugkeren naar hun eigen land
da ze daar wa de crimineel gaan uithangen
kruip nog wa meer in die hun gat
begrijp nie da jullie zo achterlijk zijn voor uw eigen land te laten inpikken
EIGEN VOLK EERST
stem voor vlaams belang
Klik om te vergroten...




Jij verdient een ban met je racistische uitlatingen.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Waterpijp zei:
Frisko zei:
Waterpijp zei:
wat een crap,,, erg is dit!

en doe ff normaal, alsof buitenlanders zulke smeerlappen zijn. Wij nederlanders zijn net zo erg, mens is mens... :confused:
Klik om te vergroten...

alsof alsog,leg me dan gewoon uit hoe het komt dat 9 kansen van de 10 allochtonen degene zijn waar het over gaat!!!!????
alé ik wacht!!
Klik om te vergroten...

Kom ff terug op aarde.... waar heb je over? Je kan toch niet zeggen dat allochtonen meer fout doen dan wij? wij zijn ondertussen lekker bezig in hun landjes, dus ga dan niet zeggen dat ZIJ ( die allochtonen ) het altijd maar hebben gedaan :confused:

Dan nog iets, media moet je niet altijd geloven, er wordt daar zoveel gezweerd en veel propaganda verspreid, geloof het of niet, maar het is zo!

Als er een steekpartij is geweest en er zijn alllochtonen bij betrokken, komt het in de krant. Zijn het nederlanders, dan wordt het niet vermeld!

Je kan ook helemaal niet stellen dat het allochtonen zijn, want tegenwoordig zijn de meeste toch echt hier geboren en getogen!
Klik om te vergroten...
och komaan
wa is da toch voor flauwe kul
wat zouden wij als we iemand zouden doodsteken nie in de krant komen
das gewoon dikke zever
en ik zeg nie da het allemaal slechte zijn
integendeel zelfs als ge eens wa verder terug had gelezen
maar het is gewoon het feit da de meeste criminele feiten door die mannen word gepleegd terwijl ze toch in de grote minderheid zijn in ons land
LEG DAT DAN EENS UIT
en kom AUB nie weer met van dieje zever af
ken evengoed GOEIE allochtonen
en ben geen racist
maar ze zijn er wel een aan het maken van mij
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#10
dat is geen gezever, dat is toch algemeen bekend :confused:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#11
Waterpijp zei:
dat is geen gezever, dat is toch algemeen bekend :confused:
Klik om te vergroten...
och komaan
in nederland is dat dan mss wel zo
maar hier in belgië staan wij als belgen even goed in de krant
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#12
schranziewanzie zei:
Waterpijp zei:
Frisko zei:
Waterpijp zei:
wat een crap,,, erg is dit!

en doe ff normaal, alsof buitenlanders zulke smeerlappen zijn. Wij nederlanders zijn net zo erg, mens is mens... :confused:
Klik om te vergroten...

alsof alsog,leg me dan gewoon uit hoe het komt dat 9 kansen van de 10 allochtonen degene zijn waar het over gaat!!!!????
alé ik wacht!!
Klik om te vergroten...

Kom ff terug op aarde.... waar heb je over? Je kan toch niet zeggen dat allochtonen meer fout doen dan wij? wij zijn ondertussen lekker bezig in hun landjes, dus ga dan niet zeggen dat ZIJ ( die allochtonen ) het altijd maar hebben gedaan :confused:

Dan nog iets, media moet je niet altijd geloven, er wordt daar zoveel gezweerd en veel propaganda verspreid, geloof het of niet, maar het is zo!

Als er een steekpartij is geweest en er zijn alllochtonen bij betrokken, komt het in de krant. Zijn het nederlanders, dan wordt het niet vermeld!

Je kan ook helemaal niet stellen dat het allochtonen zijn, want tegenwoordig zijn de meeste toch echt hier geboren en getogen!
Klik om te vergroten...
och komaan
wa is da toch voor flauwe kul
wat zouden wij als we iemand zouden doodsteken nie in de krant komen
das gewoon dikke zever
en ik zeg nie da het allemaal slechte zijn
integendeel zelfs als ge eens wa verder terug had gelezen
maar het is gewoon het feit da de meeste criminele feiten door die mannen word gepleegd terwijl ze toch in de grote minderheid zijn in ons land
LEG DAT DAN EENS UIT
en kom AUB nie weer met van dieje zever af
Klik om te vergroten...


Als jij iemand dood zou steken, staat er echt niet dat een blanke jonge man van 11 jaar iemand heeft dood gestoken hoor.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#13
WildChild zei:
schranziewanzie zei:
Waterpijp zei:
Frisko zei:
Waterpijp zei:
wat een crap,,, erg is dit!

en doe ff normaal, alsof buitenlanders zulke smeerlappen zijn. Wij nederlanders zijn net zo erg, mens is mens... :confused:
Klik om te vergroten...

alsof alsog,leg me dan gewoon uit hoe het komt dat 9 kansen van de 10 allochtonen degene zijn waar het over gaat!!!!????
alé ik wacht!!
Klik om te vergroten...

Kom ff terug op aarde.... waar heb je over? Je kan toch niet zeggen dat allochtonen meer fout doen dan wij? wij zijn ondertussen lekker bezig in hun landjes, dus ga dan niet zeggen dat ZIJ ( die allochtonen ) het altijd maar hebben gedaan :confused:

Dan nog iets, media moet je niet altijd geloven, er wordt daar zoveel gezweerd en veel propaganda verspreid, geloof het of niet, maar het is zo!

Als er een steekpartij is geweest en er zijn alllochtonen bij betrokken, komt het in de krant. Zijn het nederlanders, dan wordt het niet vermeld!

Je kan ook helemaal niet stellen dat het allochtonen zijn, want tegenwoordig zijn de meeste toch echt hier geboren en getogen!
Klik om te vergroten...
och komaan
wa is da toch voor flauwe kul
wat zouden wij als we iemand zouden doodsteken nie in de krant komen
das gewoon dikke zever
en ik zeg nie da het allemaal slechte zijn
integendeel zelfs als ge eens wa verder terug had gelezen
maar het is gewoon het feit da de meeste criminele feiten door die mannen word gepleegd terwijl ze toch in de grote minderheid zijn in ons land
LEG DAT DAN EENS UIT
en kom AUB nie weer met van dieje zever af
Klik om te vergroten...


Als jij iemand dood zou steken, staat er echt niet dat een blanke jonge man van 11 jaar iemand heeft dood gestoken hoor.
Klik om te vergroten...
och komaan kerel
leef in uw eigen droomwereld
en jonge man van 11 jaar :confused: :confused: :confused: :confused:
vrijft de stront uit uw ogen en word eens wakker
blijft gij maar werken voor die mannen terwijl die op hun lui gat zitten te wachten op hun uitkering
als gij zo een achterlijke zijt goed voor u dan
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
pasquali zei:
uhuhum....geen commentaar.
Klik om te vergroten...
tuurlijk,wss omdat het de waarheid is!
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#15
schranziewanzie zei:
WildChild zei:
schranziewanzie zei:
Waterpijp zei:
Frisko zei:
Waterpijp zei:
wat een crap,,, erg is dit!

en doe ff normaal, alsof buitenlanders zulke smeerlappen zijn. Wij nederlanders zijn net zo erg, mens is mens... :confused:
Klik om te vergroten...

alsof alsog,leg me dan gewoon uit hoe het komt dat 9 kansen van de 10 allochtonen degene zijn waar het over gaat!!!!????
alé ik wacht!!
Klik om te vergroten...

Kom ff terug op aarde.... waar heb je over? Je kan toch niet zeggen dat allochtonen meer fout doen dan wij? wij zijn ondertussen lekker bezig in hun landjes, dus ga dan niet zeggen dat ZIJ ( die allochtonen ) het altijd maar hebben gedaan :confused:

Dan nog iets, media moet je niet altijd geloven, er wordt daar zoveel gezweerd en veel propaganda verspreid, geloof het of niet, maar het is zo!

Als er een steekpartij is geweest en er zijn alllochtonen bij betrokken, komt het in de krant. Zijn het nederlanders, dan wordt het niet vermeld!

Je kan ook helemaal niet stellen dat het allochtonen zijn, want tegenwoordig zijn de meeste toch echt hier geboren en getogen!
Klik om te vergroten...
och komaan
wa is da toch voor flauwe kul
wat zouden wij als we iemand zouden doodsteken nie in de krant komen
das gewoon dikke zever
en ik zeg nie da het allemaal slechte zijn
integendeel zelfs als ge eens wa verder terug had gelezen
maar het is gewoon het feit da de meeste criminele feiten door die mannen word gepleegd terwijl ze toch in de grote minderheid zijn in ons land
LEG DAT DAN EENS UIT
en kom AUB nie weer met van dieje zever af
Klik om te vergroten...


Als jij iemand dood zou steken, staat er echt niet dat een blanke jonge man van 11 jaar iemand heeft dood gestoken hoor.
Klik om te vergroten...
och komaan kerel
leef in uw eigen droomwereld
en jonge man van 11 jaar :confused: :confused: :confused: :confused:
vrijft de stront uit uw ogen en word eens wakker
blijft gij maar werken voor die mannen terwijl die op hun lui gat zitten te wachten op hun uitkering
als gij zo een achterlijke zijt goed voor u dan
Klik om te vergroten...


je werkt ook voor politie auto's honey.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#16
WildChild zei:
schranziewanzie zei:
WildChild zei:
schranziewanzie zei:
Waterpijp zei:
Frisko zei:
Waterpijp zei:
wat een crap,,, erg is dit!

en doe ff normaal, alsof buitenlanders zulke smeerlappen zijn. Wij nederlanders zijn net zo erg, mens is mens... :confused:
Klik om te vergroten...

alsof alsog,leg me dan gewoon uit hoe het komt dat 9 kansen van de 10 allochtonen degene zijn waar het over gaat!!!!????
alé ik wacht!!
Klik om te vergroten...

Kom ff terug op aarde.... waar heb je over? Je kan toch niet zeggen dat allochtonen meer fout doen dan wij? wij zijn ondertussen lekker bezig in hun landjes, dus ga dan niet zeggen dat ZIJ ( die allochtonen ) het altijd maar hebben gedaan :confused:

Dan nog iets, media moet je niet altijd geloven, er wordt daar zoveel gezweerd en veel propaganda verspreid, geloof het of niet, maar het is zo!

Als er een steekpartij is geweest en er zijn alllochtonen bij betrokken, komt het in de krant. Zijn het nederlanders, dan wordt het niet vermeld!

Je kan ook helemaal niet stellen dat het allochtonen zijn, want tegenwoordig zijn de meeste toch echt hier geboren en getogen!
Klik om te vergroten...
och komaan
wa is da toch voor flauwe kul
wat zouden wij als we iemand zouden doodsteken nie in de krant komen
das gewoon dikke zever
en ik zeg nie da het allemaal slechte zijn
integendeel zelfs als ge eens wa verder terug had gelezen
maar het is gewoon het feit da de meeste criminele feiten door die mannen word gepleegd terwijl ze toch in de grote minderheid zijn in ons land
LEG DAT DAN EENS UIT
en kom AUB nie weer met van dieje zever af
Klik om te vergroten...


Als jij iemand dood zou steken, staat er echt niet dat een blanke jonge man van 11 jaar iemand heeft dood gestoken hoor.
Klik om te vergroten...
och komaan kerel
leef in uw eigen droomwereld
en jonge man van 11 jaar :confused: :confused: :confused: :confused:
vrijft de stront uit uw ogen en word eens wakker
blijft gij maar werken voor die mannen terwijl die op hun lui gat zitten te wachten op hun uitkering
als gij zo een achterlijke zijt goed voor u dan
Klik om te vergroten...


je werkt ook voor politie auto's honey.
Klik om te vergroten...
en weer maar eens een belachelijke opmerking
politiemensen, gevangenissen, wegenwerken, en noem maar op
dat zijn dingen die nodig zijn
een uitkering voor die mannes is dus NIET nodig
denk eens na man voor ge iets zegt
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#17
En ze kunnen natuurlijk moeilijk naar de politie gaan :wink: Als ze je zelf vinden ben je wel de pineut..
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#18
Het was niet de bedoeling om een topic te starten om racistische verwijten en scheldtirades uit te lokken. Het was gewoon een brutale moord, en zonet las ik dat de twee daders nog minutenlang voordien hebben rondgelopen in het station, op zoek naar een slachtoffer. Het kan dus niet anders of ze moeten mij ook 'gescreend' hebben want ik ben net daarvoor de trein opgestapt en ik wandel altijd langs de plek waar het is gebeurd... (en ik ben altijd aan het luisteren naar m'n mp3-speler...)

Voor wat betreft de niet-helpende medemensen. Wie van jullie zou er gereageerd hebben ? En niet de heldhaftige posts van : "Natuurlijk zou ik hen op hun bek hebben geslagen !" posts... Ik heb erover nagedacht... Wat als ik het zou zien gebeuren ? Je hebt een honderdste van een seconde om te reageren... Zou een mens überhaupt reageren in een honderdste van een seconde, of trekt een mesn zich weg van 'het gevaar' en sust-ie zich met 'het komt wel goed' tot hij thuiskomt en hoort dat een 17-jarige jongen is omgebracht ?
Ik weet het niet. Ik weet het écht niet...
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#19
lot zei:
schranziewanzie zei:
lot zei:
jah vinnet ook echt niet normaal wat er is gebeurt
wel jammer dat hier wordt gereageerd met "de allochtonen"
Klik om te vergroten...
ze vrager der ook zelf om
srry ma het is gewoon zo
lees wa meer in de krant dan zie je mss de feiten
der is een grote minderheid aan allochtonen in ons land en toch is de grote meerderheid van de misdaden toch gepleegd door allochtonen
Klik om te vergroten...

ik lees de krant volg het nieuws.. ik weet wat er gebeurt
en ja dat is ook niet normaal
maar eej mijn vriend is Koerdisch allochtoon dus en zoals het hier door sommige gebracht wordt zou hij dus ook al crimineel zijn
en dat vinnik jammer..
Iedereen verdient een eerlijke kans! Autochtoon of Allochtoon!
Klik om te vergroten...

lotje nou begrijp ik......
is jou vriendje koerdisch :confused:
vandaar dat vage gedoe dat zijn broertje niks mag weten.....
ach meisje toch.......
dit gaat nog botsen geloof me........
ik wens jullie natuurlijk t allerbeste,jullie zijn natuurlijk beiden nog jong...
maar ik heb 6 jaar van mijn leven vergald door me aan te passen aan zijn cultuur.......
niet uitgaan,ja met zijn zusjes naar de stad......
toen ik zijn kids kreeg werd t helemaal erg.......
ik werd al benoemd tot goede turkse vrouw,door zijn vrienden....
ondertussen zat ik hele dagen thuis,kilo"s aan te komen......
t is niks voor een hollands meisje......
wees slim,maak nooit mijn fout.......
word zo verliefd dat je alles opgeeft,en later spijt hebt......
mijn ervaring is dat je je beste jaren van je leven geeft en uiteindelijk trouwen ze toch met iemand van hun cultuur.......
deze info kun je negeren,maar t is een feit.......
op je hoede zijn hoor.........
relaties uit twee culturen kunnen goed lopen,maar over t algemeen botst t ergens somewhere down the line
voor mij is t nog moeilijker er zijn kids bij betrokken........
ik vertikte mijn zoons te laten besnijden.....
of tweetalig op te voeden....
met moslim geloof op te voeden......
daar heb ik voor moeten vechten..........
mijn shoonouders hadden zelfs al beraamd om ze mee te nemen naar turkije toen ik bij mijn ex weg ging........
jaren heb ik met t hart in mijn strot gezeten als ze bij mijn ex waren.....
als ik afsheid nam wist ik niet of ik ze weer terug zag.....
verschrikkelijk echt waar
z
zakkieLid
01-01-2024, 00:00
#20
schranziewanzie zei:
om nog maar te zwijgen van in antwerpen (vooral in borgerhout)
daar word ik echt ziek als ge da daar ziet
ge ziet der letterlijk alles rondlopen (buiten belgen dan)
en dat is echt niet overdreven
Klik om te vergroten...

Thehe m'n neef zijn pa woont in borgerhout.
Hij heeft er u nickname voor gevonden......BORGERROKKO !

En wat betref het Vlaams-Belang, ik ben volledig met hun eens. Dat zijn tenminste mensen die trots zijn op hun land!
en btw. Vorige week was het nog in telefacts dat apothekers in borgerhout heel hun winkel inbunkeren. Want die mhr. was al 8 keer overvallen door, jawel, allochtonen .....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."