#1
Ja! ik probeer inderdaad, net zoals jij, mensen ervan te overtuigen dat het geen nut heeft, bepaalde doelgroepen de schuld ervan te geven!
kerel GA KAKKENWildChild zei:maar goed ik heb mijn bestgedaan op de vorige pagina's zie weer in dat ik tegen een aantal kortzichtige jochies zit te praten die waarschijnlijk zelf nog niet eens mogen stemmen, dus slaap lekker.

Frisko zei:Waterpijp zei:wat een crap,,, erg is dit!
en doe ff normaal, alsof buitenlanders zulke smeerlappen zijn. Wij nederlanders zijn net zo erg, mens is mens...![]()
alsof alsog,leg me dan gewoon uit hoe het komt dat 9 kansen van de 10 allochtonen degene zijn waar het over gaat!!!!????
alé ik wacht!!
Waterpijp zei:Frisko zei:Waterpijp zei:wat een crap,,, erg is dit!
en doe ff normaal, alsof buitenlanders zulke smeerlappen zijn. Wij nederlanders zijn net zo erg, mens is mens...![]()
alsof alsog,leg me dan gewoon uit hoe het komt dat 9 kansen van de 10 allochtonen degene zijn waar het over gaat!!!!????
alé ik wacht!!
Kom ff terug op aarde.... waar heb je over? Je kan toch niet zeggen dat allochtonen meer fout doen dan wij? wij zijn ondertussen lekker bezig in hun landjes, dus ga dan niet zeggen dat ZIJ ( die allochtonen ) het altijd maar hebben gedaan![]()
Dan nog iets, media moet je niet altijd geloven, er wordt daar zoveel gezweerd en veel propaganda verspreid, geloof het of niet, maar het is zo!
Als er een steekpartij is geweest en er zijn alllochtonen bij betrokken, komt het in de krant. Zijn het nederlanders, dan wordt het niet vermeld!
Je kan ook helemaal niet stellen dat het allochtonen zijn, want tegenwoordig zijn de meeste toch echt hier geboren en getogen!
Waterpijp zei:Ja! ik probeer inderdaad, net zoals jij, mensen ervan te overtuigen dat het geen nut heeft, bepaalde doelgroepen de schuld ervan te geven!
schranziewanzie zei:idd
vrijf die stront eens uit uw ogen
die apen denken da die hier alles kunnen en mogen
da ze GVD terugkeren naar hun eigen land
da ze daar wa de crimineel gaan uithangen
kruip nog wa meer in die hun gat
begrijp nie da jullie zo achterlijk zijn voor uw eigen land te laten inpikken
EIGEN VOLK EERST
stem voor vlaams belang
och komaanWaterpijp zei:Frisko zei:Waterpijp zei:wat een crap,,, erg is dit!
en doe ff normaal, alsof buitenlanders zulke smeerlappen zijn. Wij nederlanders zijn net zo erg, mens is mens...![]()
alsof alsog,leg me dan gewoon uit hoe het komt dat 9 kansen van de 10 allochtonen degene zijn waar het over gaat!!!!????
alé ik wacht!!
Kom ff terug op aarde.... waar heb je over? Je kan toch niet zeggen dat allochtonen meer fout doen dan wij? wij zijn ondertussen lekker bezig in hun landjes, dus ga dan niet zeggen dat ZIJ ( die allochtonen ) het altijd maar hebben gedaan![]()
Dan nog iets, media moet je niet altijd geloven, er wordt daar zoveel gezweerd en veel propaganda verspreid, geloof het of niet, maar het is zo!
Als er een steekpartij is geweest en er zijn alllochtonen bij betrokken, komt het in de krant. Zijn het nederlanders, dan wordt het niet vermeld!
Je kan ook helemaal niet stellen dat het allochtonen zijn, want tegenwoordig zijn de meeste toch echt hier geboren en getogen!
och komaanWaterpijp zei:dat is geen gezever, dat is toch algemeen bekend![]()
schranziewanzie zei:och komaanWaterpijp zei:Frisko zei:Waterpijp zei:wat een crap,,, erg is dit!
en doe ff normaal, alsof buitenlanders zulke smeerlappen zijn. Wij nederlanders zijn net zo erg, mens is mens...![]()
alsof alsog,leg me dan gewoon uit hoe het komt dat 9 kansen van de 10 allochtonen degene zijn waar het over gaat!!!!????
alé ik wacht!!
Kom ff terug op aarde.... waar heb je over? Je kan toch niet zeggen dat allochtonen meer fout doen dan wij? wij zijn ondertussen lekker bezig in hun landjes, dus ga dan niet zeggen dat ZIJ ( die allochtonen ) het altijd maar hebben gedaan![]()
Dan nog iets, media moet je niet altijd geloven, er wordt daar zoveel gezweerd en veel propaganda verspreid, geloof het of niet, maar het is zo!
Als er een steekpartij is geweest en er zijn alllochtonen bij betrokken, komt het in de krant. Zijn het nederlanders, dan wordt het niet vermeld!
Je kan ook helemaal niet stellen dat het allochtonen zijn, want tegenwoordig zijn de meeste toch echt hier geboren en getogen!
wa is da toch voor flauwe kul
wat zouden wij als we iemand zouden doodsteken nie in de krant komen
das gewoon dikke zever
en ik zeg nie da het allemaal slechte zijn
integendeel zelfs als ge eens wa verder terug had gelezen
maar het is gewoon het feit da de meeste criminele feiten door die mannen word gepleegd terwijl ze toch in de grote minderheid zijn in ons land
LEG DAT DAN EENS UIT
en kom AUB nie weer met van dieje zever af
och komaan kerelWildChild zei:schranziewanzie zei:och komaanWaterpijp zei:Frisko zei:Waterpijp zei:wat een crap,,, erg is dit!
en doe ff normaal, alsof buitenlanders zulke smeerlappen zijn. Wij nederlanders zijn net zo erg, mens is mens...![]()
alsof alsog,leg me dan gewoon uit hoe het komt dat 9 kansen van de 10 allochtonen degene zijn waar het over gaat!!!!????
alé ik wacht!!
Kom ff terug op aarde.... waar heb je over? Je kan toch niet zeggen dat allochtonen meer fout doen dan wij? wij zijn ondertussen lekker bezig in hun landjes, dus ga dan niet zeggen dat ZIJ ( die allochtonen ) het altijd maar hebben gedaan![]()
Dan nog iets, media moet je niet altijd geloven, er wordt daar zoveel gezweerd en veel propaganda verspreid, geloof het of niet, maar het is zo!
Als er een steekpartij is geweest en er zijn alllochtonen bij betrokken, komt het in de krant. Zijn het nederlanders, dan wordt het niet vermeld!
Je kan ook helemaal niet stellen dat het allochtonen zijn, want tegenwoordig zijn de meeste toch echt hier geboren en getogen!
wa is da toch voor flauwe kul
wat zouden wij als we iemand zouden doodsteken nie in de krant komen
das gewoon dikke zever
en ik zeg nie da het allemaal slechte zijn
integendeel zelfs als ge eens wa verder terug had gelezen
maar het is gewoon het feit da de meeste criminele feiten door die mannen word gepleegd terwijl ze toch in de grote minderheid zijn in ons land
LEG DAT DAN EENS UIT
en kom AUB nie weer met van dieje zever af
Als jij iemand dood zou steken, staat er echt niet dat een blanke jonge man van 11 jaar iemand heeft dood gestoken hoor.
tuurlijk,wss omdat het de waarheid is!pasquali zei:uhuhum....geen commentaar.
schranziewanzie zei:och komaan kerelWildChild zei:schranziewanzie zei:och komaanWaterpijp zei:Frisko zei:Waterpijp zei:wat een crap,,, erg is dit!
en doe ff normaal, alsof buitenlanders zulke smeerlappen zijn. Wij nederlanders zijn net zo erg, mens is mens...![]()
alsof alsog,leg me dan gewoon uit hoe het komt dat 9 kansen van de 10 allochtonen degene zijn waar het over gaat!!!!????
alé ik wacht!!
Kom ff terug op aarde.... waar heb je over? Je kan toch niet zeggen dat allochtonen meer fout doen dan wij? wij zijn ondertussen lekker bezig in hun landjes, dus ga dan niet zeggen dat ZIJ ( die allochtonen ) het altijd maar hebben gedaan![]()
Dan nog iets, media moet je niet altijd geloven, er wordt daar zoveel gezweerd en veel propaganda verspreid, geloof het of niet, maar het is zo!
Als er een steekpartij is geweest en er zijn alllochtonen bij betrokken, komt het in de krant. Zijn het nederlanders, dan wordt het niet vermeld!
Je kan ook helemaal niet stellen dat het allochtonen zijn, want tegenwoordig zijn de meeste toch echt hier geboren en getogen!
wa is da toch voor flauwe kul
wat zouden wij als we iemand zouden doodsteken nie in de krant komen
das gewoon dikke zever
en ik zeg nie da het allemaal slechte zijn
integendeel zelfs als ge eens wa verder terug had gelezen
maar het is gewoon het feit da de meeste criminele feiten door die mannen word gepleegd terwijl ze toch in de grote minderheid zijn in ons land
LEG DAT DAN EENS UIT
en kom AUB nie weer met van dieje zever af
Als jij iemand dood zou steken, staat er echt niet dat een blanke jonge man van 11 jaar iemand heeft dood gestoken hoor.
leef in uw eigen droomwereld
en jonge man van 11 jaar![]()
![]()
![]()
![]()
vrijft de stront uit uw ogen en word eens wakker
blijft gij maar werken voor die mannen terwijl die op hun lui gat zitten te wachten op hun uitkering
als gij zo een achterlijke zijt goed voor u dan
en weer maar eens een belachelijke opmerkingWildChild zei:schranziewanzie zei:och komaan kerelWildChild zei:schranziewanzie zei:och komaanWaterpijp zei:Frisko zei:Waterpijp zei:wat een crap,,, erg is dit!
en doe ff normaal, alsof buitenlanders zulke smeerlappen zijn. Wij nederlanders zijn net zo erg, mens is mens...![]()
alsof alsog,leg me dan gewoon uit hoe het komt dat 9 kansen van de 10 allochtonen degene zijn waar het over gaat!!!!????
alé ik wacht!!
Kom ff terug op aarde.... waar heb je over? Je kan toch niet zeggen dat allochtonen meer fout doen dan wij? wij zijn ondertussen lekker bezig in hun landjes, dus ga dan niet zeggen dat ZIJ ( die allochtonen ) het altijd maar hebben gedaan![]()
Dan nog iets, media moet je niet altijd geloven, er wordt daar zoveel gezweerd en veel propaganda verspreid, geloof het of niet, maar het is zo!
Als er een steekpartij is geweest en er zijn alllochtonen bij betrokken, komt het in de krant. Zijn het nederlanders, dan wordt het niet vermeld!
Je kan ook helemaal niet stellen dat het allochtonen zijn, want tegenwoordig zijn de meeste toch echt hier geboren en getogen!
wa is da toch voor flauwe kul
wat zouden wij als we iemand zouden doodsteken nie in de krant komen
das gewoon dikke zever
en ik zeg nie da het allemaal slechte zijn
integendeel zelfs als ge eens wa verder terug had gelezen
maar het is gewoon het feit da de meeste criminele feiten door die mannen word gepleegd terwijl ze toch in de grote minderheid zijn in ons land
LEG DAT DAN EENS UIT
en kom AUB nie weer met van dieje zever af
Als jij iemand dood zou steken, staat er echt niet dat een blanke jonge man van 11 jaar iemand heeft dood gestoken hoor.
leef in uw eigen droomwereld
en jonge man van 11 jaar![]()
![]()
![]()
![]()
vrijft de stront uit uw ogen en word eens wakker
blijft gij maar werken voor die mannen terwijl die op hun lui gat zitten te wachten op hun uitkering
als gij zo een achterlijke zijt goed voor u dan
je werkt ook voor politie auto's honey.
lot zei:schranziewanzie zei:ze vrager der ook zelf omlot zei:jah vinnet ook echt niet normaal wat er is gebeurt
wel jammer dat hier wordt gereageerd met "de allochtonen"
srry ma het is gewoon zo
lees wa meer in de krant dan zie je mss de feiten
der is een grote minderheid aan allochtonen in ons land en toch is de grote meerderheid van de misdaden toch gepleegd door allochtonen
ik lees de krant volg het nieuws.. ik weet wat er gebeurt
en ja dat is ook niet normaal
maar eej mijn vriend is Koerdisch allochtoon dus en zoals het hier door sommige gebracht wordt zou hij dus ook al crimineel zijn
en dat vinnik jammer..
Iedereen verdient een eerlijke kans! Autochtoon of Allochtoon!
schranziewanzie zei:om nog maar te zwijgen van in antwerpen (vooral in borgerhout)
daar word ik echt ziek als ge da daar ziet
ge ziet der letterlijk alles rondlopen (buiten belgen dan)
en dat is echt niet overdreven
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."