Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums17-jarige jongen vermoord in Brussel voor een mp3 speler

17-jarige jongen vermoord in Brussel voor een mp3 speler

170 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#1
schandalig is da....
en laat me raden,brussel centraal = allochtoon??? :rolleyes: :rolleyes:
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, maar dat kon ook even goed met autochtone jochies gebeurd zijn...
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Buitenland

ma 17 apr 2006, 17:23
België bereidt optocht voor na roofmoord
BRUSSEL - Komende week zal er in België waarschijnlijk een demonstratie zijn naar aanleiding van een roofmoord afgelopen week in de drukke hal van het centraal station in Brussel. Regionaal Brussels parlementslid Fouad Ahidar van het linkse SP.A/Spirit heeft daartoe opgeroepen. Aanvankelijk zeiden de ouders van het slachtoffer geen behoefte te hebben aan een politieke tocht, maar tijdens het weekeinde sloten diverse organisaties zich bij de oproep aan.

De moord op een 17-jarige jongen heeft het land het hele Paasweekend beziggehouden. Kardinaal Danneels heeft de dood van de jongen voor zijn mp3-speler vergeleken met het verraad van Jezus Christus door Judas voor dertig zilverlingen.
Klik om te vergroten...

bron de telegraaf
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jammer dat je direct aan "allochtonen" denkt Frisko!
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#5
pasquali zei:
Jammer dat je direct aan "allochtonen" denkt Frisko!
Klik om te vergroten...

jah daar ben ik het dus ook mee eens..
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#6
pasquali zei:
Jammer dat je direct aan "allochtonen" denkt Frisko!
Klik om te vergroten...
Helaas, maar het is wel realiteit de cijfers liegen er niet om....
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
pasquali zei:
Jammer dat je direct aan "allochtonen" denkt Frisko!
Klik om te vergroten...
In de telegraaf van maandag (helaas kan ik het niet vinden op telegraaf.nl) staat dat er idd ernorm veel pesterijen voor doen door "allochtone". Pesterijen zoals dingen afpakken met geweld, het bang maken door met grote groepen autochtone na te zitten, schelden enzzzz. Het is op dit moment de omgekeerde werled aan het worden volgens de telegraaf. Het gaat hierbij vooral om afrikanen
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#8
pasquali zei:
Jammer dat je direct aan "allochtonen" denkt Frisko!
Klik om te vergroten...

Jammer van je reactie, want het is toch zo?
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#9
caatje zei:
pasquali zei:
Jammer dat je direct aan "allochtonen" denkt Frisko!
Klik om te vergroten...
In de telegraaf van maandag (helaas kan ik het niet vinden op telegraaf.nl) staat dat er idd ernorm veel pesterijen voor doen door "allochtone". Pesterijen zoals dingen afpakken met geweld, het bang maken door met grote groepen autochtone na te zitten, schelden enzzzz. Het is op dit moment de omgekeerde werled aan het worden volgens de telegraaf. Het gaat hierbij vooral om afrikanen
Klik om te vergroten...

afrikanen die zo agressief en intimiderent zijn?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#10
boy zei:
pasquali zei:
Jammer dat je direct aan "allochtonen" denkt Frisko!
Klik om te vergroten...

Jammer van je reactie, want het is toch zo?
Klik om te vergroten...
precies ja...
9 kansen vd 10 als er iets gebeurt is het een allochtoon geweest...met of zonder belgisch paspoort!!!
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#11
pasquali zei:
Jammer dat je direct aan "allochtonen" denkt Frisko!
Klik om te vergroten...
ja maar zo zie je maar weer
de daders zijn WEER maar eens allochtonen he
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#12
schranziewanzie zei:
pasquali zei:
Jammer dat je direct aan "allochtonen" denkt Frisko!
Klik om te vergroten...
ja maar zo zie je maar weer
de daders zijn WEER maar eens allochtonen he
Klik om te vergroten...
idd dan vragen ze zich af waarom er de laatste jaren zoveel belangstelling is rond het "vlaams belang" :rolleyes: :rolleyes:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#13
wat een crap,,, erg is dit!

en doe ff normaal, alsof buitenlanders zulke smeerlappen zijn. Wij nederlanders zijn net zo erg, mens is mens... :confused:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#14

idd ik begrijp gewoonweg niet hoe het komt


kijk

stel...



5% allochtonen in belgie
95% belgen


WAAROM ooh WAAROM horen we zoveel van allochtonen in belgie dan...
het zou toch net andersom moeten zijn dan????[/quote][/quote]



Waarom denk je? omdat die mensen geen cent te makken hebben? zodra ze hier komen of zijn belanden ze in een vicieuze cirkel, maar oooh wat zijn rappers als snoopdogg, eminem en dre toch goed? no shit, ze zijn precies het zelfde.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#15
Frisko zei:
WildChild zei:
schranziewanzie zei:
om nog maar te zwijgen van in antwerpen (vooral in borgerhout)
daar word ik echt ziek als ge da daar ziet
ge ziet der letterlijk alles rondlopen (buiten belgen dan)
en dat is echt niet overdreven
Klik om te vergroten...



nou is dat borgerhout dan verdomme van jou ofzo?

of zit je stiekem te streven naar een vierde rijk?

facist!
Klik om te vergroten...
volgens mij ben jij er zelf 1 mede dat je je zo aangevallen voelt :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

lullige opmerking
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#16
dude stfu met je geblaat over rappers,daar gaat het helemaal niet om en ik luister die bullshit niet,het gaat hier over een jongen die vermoord is in belgie,door een allochtoon,of je het nu wil of niet...
en het is en blijft een feit dat ik veeeeeeeeeeeeeeeeel meer over allochtonen hoor die iets uitspoken dan blanken(ik bedoel als je kijkt naar die %)
het is echt niet zo dat alleen allochtonen de krant halen hoor!!!
wake up dude!!!!!!!! :rolleyes: :rolleyes: :angry: :angry:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#17
idd
vrijf die stront eens uit uw ogen
die apen denken da die hier alles kunnen en mogen
da ze GVD terugkeren naar hun eigen land
da ze daar wa de crimineel gaan uithangen
kruip nog wa meer in die hun gat
begrijp nie da jullie zo achterlijk zijn voor uw eigen land te laten inpikken
EIGEN VOLK EERST
stem voor vlaams belang
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#18
lot zei:
Frisko zei:
WildChild zei:
schranziewanzie zei:
om nog maar te zwijgen van in antwerpen (vooral in borgerhout)
daar word ik echt ziek als ge da daar ziet
ge ziet der letterlijk alles rondlopen (buiten belgen dan)
en dat is echt niet overdreven
Klik om te vergroten...



nou is dat borgerhout dan verdomme van jou ofzo?

of zit je stiekem te streven naar een vierde rijk?

facist!
Klik om te vergroten...
volgens mij ben jij er zelf 1 mede dat je je zo aangevallen voelt :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

lullige opmerking
Klik om te vergroten...
lullig maar volgens mij wel waar...
kan zijn dat ik fout zit maargoed,...
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#19
Frisko zei:
WildChild zei:
schranziewanzie zei:
om nog maar te zwijgen van in antwerpen (vooral in borgerhout)
daar word ik echt ziek als ge da daar ziet
ge ziet der letterlijk alles rondlopen (buiten belgen dan)
en dat is echt niet overdreven
Klik om te vergroten...



nou is dat borgerhout dan verdomme van jou ofzo?

of zit je stiekem te streven naar een vierde rijk?

facist!
Klik om te vergroten...
volgens mij ben jij er zelf 1 mede dat je je zo aangevallen voelt :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...



O nu voel ik me aangevallen omdat ik anders tegen dingen oversta dan menig rechts denkent persoon? als iemand zegt dat hij er letterlijk ziek van word van wat hij ziet rondlopen wie is dan een facist?

zoek de term Pacifist maar eens op jongentje. doe je huiswerk, dan discussieren we verder. kus
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#20
Jullie hebben er misschien al over gehoord. Vorige week is in het station van Brussel-Centraal een 17-jarige jongen vermoord omdat hij zijn mp3-speler niet wou afgeven aan twee tieners die hem belaagden. Hij verzette zich en daarop heeft één van de twee daders een mes getrokken en hem 5 (vijf !) keer gestoken, met fatale afloop. Een brutale moord die gebeurde op klaarlichte dag en tijdens de avondspits. Joe, het slachtoffer, stierf in de armen van zijn beste vriend die bij hem was rond 16u30 in de lokettenzaal, waar op dat ogenblik honderden treinreizigers passeren. Niemand greep in.
Wat het nog meer spooky maakt voor mij is, dat ik die dag een tiental minuten daarvóór in diezelfde lokettenzaal liep met een mp3-speler in mijn zakken en twee oortjes in mijn oren, aan het genieten van mijn muziek en op weg naar huis na een dag werken...

Godverdomme, het had ik kunnen zijn.
:angry:
Of, hoe het leven van iemand niet méér waard is dan een mp3-speler. :cry:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."