#1
schandalig is da....
en laat me raden,brussel centraal = allochtoon???

en laat me raden,brussel centraal = allochtoon???


Buitenland
ma 17 apr 2006, 17:23
België bereidt optocht voor na roofmoord
BRUSSEL - Komende week zal er in België waarschijnlijk een demonstratie zijn naar aanleiding van een roofmoord afgelopen week in de drukke hal van het centraal station in Brussel. Regionaal Brussels parlementslid Fouad Ahidar van het linkse SP.A/Spirit heeft daartoe opgeroepen. Aanvankelijk zeiden de ouders van het slachtoffer geen behoefte te hebben aan een politieke tocht, maar tijdens het weekeinde sloten diverse organisaties zich bij de oproep aan.
De moord op een 17-jarige jongen heeft het land het hele Paasweekend beziggehouden. Kardinaal Danneels heeft de dood van de jongen voor zijn mp3-speler vergeleken met het verraad van Jezus Christus door Judas voor dertig zilverlingen.
pasquali zei:Jammer dat je direct aan "allochtonen" denkt Frisko!
Helaas, maar het is wel realiteit de cijfers liegen er niet om....pasquali zei:Jammer dat je direct aan "allochtonen" denkt Frisko!
In de telegraaf van maandag (helaas kan ik het niet vinden op telegraaf.nl) staat dat er idd ernorm veel pesterijen voor doen door "allochtone". Pesterijen zoals dingen afpakken met geweld, het bang maken door met grote groepen autochtone na te zitten, schelden enzzzz. Het is op dit moment de omgekeerde werled aan het worden volgens de telegraaf. Het gaat hierbij vooral om afrikanenpasquali zei:Jammer dat je direct aan "allochtonen" denkt Frisko!
pasquali zei:Jammer dat je direct aan "allochtonen" denkt Frisko!
caatje zei:In de telegraaf van maandag (helaas kan ik het niet vinden op telegraaf.nl) staat dat er idd ernorm veel pesterijen voor doen door "allochtone". Pesterijen zoals dingen afpakken met geweld, het bang maken door met grote groepen autochtone na te zitten, schelden enzzzz. Het is op dit moment de omgekeerde werled aan het worden volgens de telegraaf. Het gaat hierbij vooral om afrikanenpasquali zei:Jammer dat je direct aan "allochtonen" denkt Frisko!
precies ja...boy zei:pasquali zei:Jammer dat je direct aan "allochtonen" denkt Frisko!
Jammer van je reactie, want het is toch zo?
ja maar zo zie je maar weerpasquali zei:Jammer dat je direct aan "allochtonen" denkt Frisko!
idd dan vragen ze zich af waarom er de laatste jaren zoveel belangstelling is rond het "vlaams belang"schranziewanzie zei:ja maar zo zie je maar weerpasquali zei:Jammer dat je direct aan "allochtonen" denkt Frisko!
de daders zijn WEER maar eens allochtonen he

Frisko zei:volgens mij ben jij er zelf 1 mede dat je je zo aangevallen voeltWildChild zei:schranziewanzie zei:om nog maar te zwijgen van in antwerpen (vooral in borgerhout)
daar word ik echt ziek als ge da daar ziet
ge ziet der letterlijk alles rondlopen (buiten belgen dan)
en dat is echt niet overdreven
nou is dat borgerhout dan verdomme van jou ofzo?
of zit je stiekem te streven naar een vierde rijk?
facist!![]()
![]()
![]()
lullig maar volgens mij wel waar...lot zei:Frisko zei:volgens mij ben jij er zelf 1 mede dat je je zo aangevallen voeltWildChild zei:schranziewanzie zei:om nog maar te zwijgen van in antwerpen (vooral in borgerhout)
daar word ik echt ziek als ge da daar ziet
ge ziet der letterlijk alles rondlopen (buiten belgen dan)
en dat is echt niet overdreven
nou is dat borgerhout dan verdomme van jou ofzo?
of zit je stiekem te streven naar een vierde rijk?
facist!![]()
![]()
![]()
lullige opmerking
Frisko zei:volgens mij ben jij er zelf 1 mede dat je je zo aangevallen voeltWildChild zei:schranziewanzie zei:om nog maar te zwijgen van in antwerpen (vooral in borgerhout)
daar word ik echt ziek als ge da daar ziet
ge ziet der letterlijk alles rondlopen (buiten belgen dan)
en dat is echt niet overdreven
nou is dat borgerhout dan verdomme van jou ofzo?
of zit je stiekem te streven naar een vierde rijk?
facist!![]()
![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."