Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums17-jarige jongen vermoord in Brussel voor een mp3 speler

17-jarige jongen vermoord in Brussel voor een mp3 speler

170 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#1
Frisko zei:
lot zei:
Frisko zei:
WildChild zei:
schranziewanzie zei:
om nog maar te zwijgen van in antwerpen (vooral in borgerhout)
daar word ik echt ziek als ge da daar ziet
ge ziet der letterlijk alles rondlopen (buiten belgen dan)
en dat is echt niet overdreven
Klik om te vergroten...



nou is dat borgerhout dan verdomme van jou ofzo?

of zit je stiekem te streven naar een vierde rijk?

facist!
Klik om te vergroten...
volgens mij ben jij er zelf 1 mede dat je je zo aangevallen voelt :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

lullige opmerking
Klik om te vergroten...
lullig maar volgens mij wel waar...
kan zijn dat ik fout zit maargoed,...
Klik om te vergroten...


weet je wel wat facisme is?
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#2
Frisko zei:
WildChild zei:
Frisko zei:
lot zei:
Frisko zei:
WildChild zei:
schranziewanzie zei:
om nog maar te zwijgen van in antwerpen (vooral in borgerhout)
daar word ik echt ziek als ge da daar ziet
ge ziet der letterlijk alles rondlopen (buiten belgen dan)
en dat is echt niet overdreven
Klik om te vergroten...



nou is dat borgerhout dan verdomme van jou ofzo?

of zit je stiekem te streven naar een vierde rijk?

facist!
Klik om te vergroten...
volgens mij ben jij er zelf 1 mede dat je je zo aangevallen voelt :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

lullige opmerking
Klik om te vergroten...
lullig maar volgens mij wel waar...
kan zijn dat ik fout zit maargoed,...
Klik om te vergroten...


weet je wel wat facisme is?
Klik om te vergroten...
dude dit heeft 0.0 met hitler of mussolini te maken,grow up!!!
ga nog ma wa gatlekken! :angry:
Klik om te vergroten...


Zoek het nog een keer op wil je, en lees het dan even helemaal door, in plaats van alleen de woorden Hitler en Mussolini er uit te pikken, zou je er ook achter kunnen komen, dat het veel verder gaat en dat het een ideologie is, kneus.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
WildChild zei:
Frisko zei:
lot zei:
Frisko zei:
WildChild zei:
schranziewanzie zei:
om nog maar te zwijgen van in antwerpen (vooral in borgerhout)
daar word ik echt ziek als ge da daar ziet
ge ziet der letterlijk alles rondlopen (buiten belgen dan)
en dat is echt niet overdreven
Klik om te vergroten...



nou is dat borgerhout dan verdomme van jou ofzo?

of zit je stiekem te streven naar een vierde rijk?

facist!
Klik om te vergroten...
volgens mij ben jij er zelf 1 mede dat je je zo aangevallen voelt :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

lullige opmerking
Klik om te vergroten...
lullig maar volgens mij wel waar...
kan zijn dat ik fout zit maargoed,...
Klik om te vergroten...


weet je wel wat facisme is?
Klik om te vergroten...
dude dit heeft 0.0 met hitler of mussolini te maken,grow up!!!
ga nog ma wa gatlekken! :angry:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
WildChild zei:
Frisko zei:
lot zei:
Frisko zei:
WildChild zei:
schranziewanzie zei:
om nog maar te zwijgen van in antwerpen (vooral in borgerhout)
daar word ik echt ziek als ge da daar ziet
ge ziet der letterlijk alles rondlopen (buiten belgen dan)
en dat is echt niet overdreven
Klik om te vergroten...



nou is dat borgerhout dan verdomme van jou ofzo?

of zit je stiekem te streven naar een vierde rijk?

facist!
Klik om te vergroten...
volgens mij ben jij er zelf 1 mede dat je je zo aangevallen voelt :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

lullige opmerking
Klik om te vergroten...
lullig maar volgens mij wel waar...
kan zijn dat ik fout zit maargoed,...
Klik om te vergroten...


weet je wel wat facisme is?
Klik om te vergroten...
ja ge kunt idd wel een stukske pijpen zenne kerel
wa heeft dit in godsnaam facisme te maken
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het gaat weer eens nergens over. :openmouth:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#6
WildChild zei:
Frisko zei:
schranziewanzie zei:
Frisko zei:
BobG zei:
Het gaat weer eens nergens over. :openmouth:
Klik om te vergroten...
ochjah,der zullen er altijd zijn die allochtonen voortrekken,maar ik ben er geen van!!
ik ben vlaming en daar ben ik fier op!!!
en vlaams belang mag dan wel tegen drugs zijn,toch stemik op ze!!!!
Klik om te vergroten...
idd die mannen hebben mss wel wa raar ideeën
maar die doen er tenminste iets aan
als het zo verder gaat is binnenkort ons klein maar fijn landje naar de haaien
dan zijn de allochtonen nog aan de macht
Klik om te vergroten...
zolang er partijen zijn zoals het belang lijkt me het niet snel gebeuren... de winter en consoorten zullen dat wel verhinderen :P :P :P
Klik om te vergroten...


hihi nou filip de winter kan anders Ook heel snel zijn auto instappen als er betogers aan komen hoor, dus zo'n held is het niet.

en hij is nog eens lelijk ook.
Klik om te vergroten...
wat the fuck is dat nu weer voor een opmerking
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
BobG zei:
Het gaat weer eens nergens over. :openmouth:
Klik om te vergroten...
ochjah,der zullen er altijd zijn die allochtonen voortrekken,maar ik ben er geen van!!
ik ben vlaming en daar ben ik fier op!!!
en vlaams belang mag dan wel tegen drugs zijn,toch stemik op ze!!!!
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je echt 1 wilt, ript dan 1 in ne winkel ofzo... tis idd zielig..pff :confused: :cry:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Frisko zei:
BobG zei:
Het gaat weer eens nergens over. :openmouth:
Klik om te vergroten...
ochjah,der zullen er altijd zijn die allochtonen voortrekken,maar ik ben er geen van!!
ik ben vlaming en daar ben ik fier op!!!
en vlaams belang mag dan wel tegen drugs zijn,toch stemik op ze!!!!
Klik om te vergroten...
idd die mannen hebben mss wel wa raar ideeën
maar die doen er tenminste iets aan
als het zo verder gaat is binnenkort ons klein maar fijn landje naar de haaien
dan zijn de allochtonen nog aan de macht
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#10
schranziewanzie zei:
Frisko zei:
BobG zei:
Het gaat weer eens nergens over. :openmouth:
Klik om te vergroten...
ochjah,der zullen er altijd zijn die allochtonen voortrekken,maar ik ben er geen van!!
ik ben vlaming en daar ben ik fier op!!!
en vlaams belang mag dan wel tegen drugs zijn,toch stemik op ze!!!!
Klik om te vergroten...
idd die mannen hebben mss wel wa raar ideeën
maar die doen er tenminste iets aan
als het zo verder gaat is binnenkort ons klein maar fijn landje naar de haaien
dan zijn de allochtonen nog aan de macht
Klik om te vergroten...
zolang er partijen zijn zoals het belang lijkt me het niet snel gebeuren... de winter en consoorten zullen dat wel verhinderen :P :P :P
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#11
dan zou je dus ook nederlands moeten typen op een nederlands forum.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#12
Frisko zei:
schranziewanzie zei:
Frisko zei:
BobG zei:
Het gaat weer eens nergens over. :openmouth:
Klik om te vergroten...
ochjah,der zullen er altijd zijn die allochtonen voortrekken,maar ik ben er geen van!!
ik ben vlaming en daar ben ik fier op!!!
en vlaams belang mag dan wel tegen drugs zijn,toch stemik op ze!!!!
Klik om te vergroten...
idd die mannen hebben mss wel wa raar ideeën
maar die doen er tenminste iets aan
als het zo verder gaat is binnenkort ons klein maar fijn landje naar de haaien
dan zijn de allochtonen nog aan de macht
Klik om te vergroten...
zolang er partijen zijn zoals het belang lijkt me het niet snel gebeuren... de winter en consoorten zullen dat wel verhinderen :P :P :P
Klik om te vergroten...


hihi nou filip de winter kan anders Ook heel snel zijn auto instappen als er betogers aan komen hoor, dus zo'n held is het niet.

en hij is nog eens lelijk ook.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#13
het is een reactie op het zogenaamde filip de winter en consoorten verheerlijking?
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#14
maar goed ik heb mijn bestgedaan op de vorige pagina's zie weer in dat ik tegen een aantal kortzichtige jochies zit te praten die waarschijnlijk zelf nog niet eens mogen stemmen, dus slaap lekker.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#15
schranziewanzie zei:
WildChild zei:
maar goed ik heb mijn bestgedaan op de vorige pagina's zie weer in dat ik tegen een aantal kortzichtige jochies zit te praten die waarschijnlijk zelf nog niet eens mogen stemmen, dus slaap lekker.
Klik om te vergroten...
kerel GA KAKKEN
ben wss zelfs nog ouder als u
dus een welgemeende fuck you voor u
wa nationaliteit heb je eig
of ben je mss zo een wannabee allochtoon :wave: :wave: :wave:
Klik om te vergroten...


Nee hoor, als je je met iemand anders haar of zijn lot betrokken voelt wil toch niet zeggen dat je een "wannabe allochtoon" bent? ik trek mensen op een gelijke lijn, en heb wat dat betreft mijn keus lang geleden al gemaakt. Ik ben nederlands en dus ook blank, een Fuck you, zou niet weten wat ik daarnog mee moet, ik vind dit trouwens wel wéér zo'n opmerking die echt heel erg cliché is onder de mensen met dezelfde standpunten als jou, als je niet zo als jou zelf bent, dan ben je 1 van de zgn. "vijanden" ofzo? Respect en liefde, daar is een maatschappij op gebasseerd als het goed is, niet op haat jaloezie en afgunst.
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja! ik probeer inderdaad, net zoals jij, mensen ervan te overtuigen dat het geen nut heeft, bepaalde doelgroepen de schuld ervan te geven!
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#17
WildChild zei:
maar goed ik heb mijn bestgedaan op de vorige pagina's zie weer in dat ik tegen een aantal kortzichtige jochies zit te praten die waarschijnlijk zelf nog niet eens mogen stemmen, dus slaap lekker.
Klik om te vergroten...
kerel GA KAKKEN
ben wss zelfs nog ouder als u
dus een welgemeende FUCK YOU voor u
wa nationaliteit heb je eig
of ben je mss zo een wannabee allochtoon :wave: :wave: :wave:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#18
Deranged zei:
Can you feel the love tonight?
Klik om te vergroten...

:wink: not really but it will come
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#19
schandalig is da....
en laat me raden,brussel centraal = allochtoon??? :rolleyes: :rolleyes:
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja, maar dat kon ook even goed met autochtone jochies gebeurd zijn...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."