Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums17-jarige jongen vermoord in Brussel voor een mp3 speler

17-jarige jongen vermoord in Brussel voor een mp3 speler

170 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#1
slipperman zei:
lot zei:
Dzy zei:
Laten we anders ontopic praten over de misdaad die er gedaan is, en hoe schandalig dat wel niet is, en niet over de afkomst van de misdadiger. Ik blijf erbij dat uit het niets zeggen: O dat is vast een buitenlander, onzin is omdat over het algemeen Nederlanders even crimineel zijn als de gemiddelde buitenlander, en Nederlanders hier meer kans hebben op een goed leven en dus minder kans hebben om het criminele circuit in te gaan.
Klik om te vergroten...


hoewel nederlanders ook niet de liefste zijn ... denkt terug aan moorden in amsterdam door criminele uit het circuit
Klik om te vergroten...
Een nederlander kan je niet terug sturen naar zijn eigen land.... een Nederlandse crimineel opsluiten. Maar bijv. een Marokaan (gast dus) die hier het criminele circuit in gaat METEEN der uittrappen.
Klik om te vergroten...

Maar jongen, die gasten waar ze het hier op dit forum over hebben, die zogenaamde allochtonen, zijn ook nederlanders, ze zijn hier geboren en opgetogen....
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee ik ga me niet aanpassen voor zo`n aap die denkt hier alles te kunnen doen.
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#3
WOW!! zo krijg je ech lekker veel posts~!!

maar alle gekheid op een stokje, ik kan me zo goed in beide partijen vinden. Ik heb altijd thuis als basis meegekregen dat iedereen gelijk is en dat is ook zo. Ik heb me nooit kunnen voorstellen dat iemand anders behandelt of gezien wordt vanwege zijn/haar afkomst, sexuele voorkeur, etc etc.
Maar ik moet wel zeggen dat ik mij echt af en toe in mijn houden en mijn eigen gedachten bij moet stellen om niet racistisch te reageren. De media maakt je idd gek, je krijgt selectieve informatie.

Maar!!!als ik in de stad loop en voor de 20e keer wordt er weer wat geroepen en WEER is het iemand die duidelijk van buitenlandse afkomst is, is het moeilijk objectief te blijven. Als WEER iemand mijn vriendin of een andere meisje dat ik ken zit of een opmerking maakt als: he lekker chickie wil je me .....(vul maar in) en het is WEER iemand die duidelijk van buitenlandse afkomst is, is het echt echt echt heel moeilijk om objectief te blijven....

Ik vind het moeilijk om aan te zien dat een (groot) deel van de 'allochtone' bevolking, de jongens dan vooral, een ander beeld hebben van meisjes/vrouwen dan ik. Ik wil zo graag iedereen als gelijken zijn en het is moeilijk om iedereen als gelijken te zien als een deel van de mensen dat niet doet.............Ik zou het niet in me botte kop kunnen halen een meisje in haar kont te knijpen zonder dat ik haar ken en ik zeker weet dat zij hier geen hinder van ondervindt.

Ik hoop ook elke keer weer op een omslag. Een paar modelallochtonen die gewoon laten zien wat ze kunnen en een inspiratie zijn van de rest, want ik kan me ook ZO GOED voorstellen dat het keihard moet zijn om elke keer weer met een schuin ook aangekeken te moeten worden!!!! En dan kan je ook wel weer verdrietig worden als je weer zoiets leest als wat hier gebeurt is..................

Ik leef echt met de nabestaanden mee, want dit moet voor hen natuurlijk nog onbegrijpelijker en harder zijn.



En die gasten die het gedaan hebben mogen van mij gecastreerd worden met een baksteen en een anusverwijding krijgen met een Ananas
:grin:

Although oftopic vindt het wel interessant om te zien dat hier wel over gesproken kan worden op een drugsforum!!!!!
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#4
Although oftopic vindt het wel interessant om te zien dat hier wel over gesproken kan worden op een drugsforum!!!!!
Klik om te vergroten...

het is hier niet een junk forum van mensen die niet na kunnen denken hoor :P :wink:
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#5
je sais :wink:

ik ben ook op dit forum gekomen om "ruimer" te denken :mrgreen:
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#6
Dags zei:
WOW!! zo krijg je ech lekker veel posts~!!

maar alle gekheid op een stokje, ik kan me zo goed in beide partijen vinden. Ik heb altijd thuis als basis meegekregen dat iedereen gelijk is en dat is ook zo. Ik heb me nooit kunnen voorstellen dat iemand anders behandelt of gezien wordt vanwege zijn/haar afkomst, sexuele voorkeur, etc etc.
Maar ik moet wel zeggen dat ik mij echt af en toe in mijn houden en mijn eigen gedachten bij moet stellen om niet racistisch te reageren. De media maakt je idd gek, je krijgt selectieve informatie.

Maar!!!als ik in de stad loop en voor de 20e keer wordt er weer wat geroepen en WEER is het iemand die duidelijk van buitenlandse afkomst is, is het moeilijk objectief te blijven. Als WEER iemand mijn vriendin of een andere meisje dat ik ken zit of een opmerking maakt als: he lekker chickie wil je me .....(vul maar in) en het is WEER iemand die duidelijk van buitenlandse afkomst is, is het echt echt echt heel moeilijk om objectief te blijven....

Ik vind het moeilijk om aan te zien dat een (groot) deel van de 'allochtone' bevolking, de jongens dan vooral, een ander beeld hebben van meisjes/vrouwen dan ik. Ik wil zo graag iedereen als gelijken zijn en het is moeilijk om iedereen als gelijken te zien als een deel van de mensen dat niet doet.............Ik zou het niet in me botte kop kunnen halen een meisje in haar kont te knijpen zonder dat ik haar ken en ik zeker weet dat zij hier geen hinder van ondervindt.

Ik hoop ook elke keer weer op een omslag. Een paar modelallochtonen die gewoon laten zien wat ze kunnen en een inspiratie zijn van de rest, want ik kan me ook ZO GOED voorstellen dat het keihard moet zijn om elke keer weer met een schuin ook aangekeken te moeten worden!!!! En dan kan je ook wel weer verdrietig worden als je weer zoiets leest als wat hier gebeurt is..................

Ik leef echt met de nabestaanden mee, want dit moet voor hen natuurlijk nog onbegrijpelijker en harder zijn.



En die gasten die het gedaan hebben mogen van mij gecastreerd worden met een baksteen en een anusverwijding krijgen met een Ananas
:grin:

Although oftopic vindt het wel interessant om te zien dat hier wel over gesproken kan worden op een drugsforum!!!!!
Klik om te vergroten...
Knappe post. Sta ik volledig achter! :beer:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
lot zei:
ik zeg ook niet dat je een nederlander terug moet sturen :P
maar bedenk je wel dat een Duitser ook een "allochtoon" is en de meeste hierzo denken naar mijn vermoeden zoals jij al aangeeft aan marokkanen turken enz.
Klik om te vergroten...
Een duitser is dan wel een allochtoon maar heeft oo de westerse cultuur! Je kunt denk ik niet een duitser met een Marokaan/turk vergelijken als het om cultuur gaat
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waterpijp zei:
Maar jongen, die gasten waar ze het hier op dit forum over hebben, die zogenaamde allochtonen, zijn ook nederlanders, ze zijn hier geboren en opgetogen....
Klik om te vergroten...
Maar houden wel de cultuur van hun ouders thuisland aan. Ik snap dat het voor hun moeilijk is om tussen de 2 culturen "gevangen" te zitten maar hoe je het ook wend of keert: dit is het westen en dit is onze cultuur. Daar moet je je aan aanpassen!
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ten eerste HDA, dank u :wave:

caatje
BerichtGeplaatst: 21 Apr 2006 09:47 Onderwerp:
lot schreef:
ik zeg ook niet dat je een nederlander terug moet sturen Razz
maar bedenk je wel dat een Duitser ook een "allochtoon" is en de meeste hierzo denken naar mijn vermoeden zoals jij al aangeeft aan marokkanen turken enz.
Een duitser is dan wel een allochtoon maar heeft oo de westerse cultuur! Je kunt denk ik niet een duitser met een Marokaan/turk vergelijken als het om cultuur gaat
Klik om te vergroten...

Ik denk ook dat de cultuur tussen een Marokaan en een Turk bijna net zoveel verschilt :wink: [/quote]
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#10
caatje zei:
Waterpijp zei:
Maar jongen, die gasten waar ze het hier op dit forum over hebben, die zogenaamde allochtonen, zijn ook nederlanders, ze zijn hier geboren en opgetogen....
Klik om te vergroten...
Maar houden wel de cultuur van hun ouders thuisland aan. Ik snap dat het voor hun moeilijk is om tussen de 2 culturen "gevangen" te zitten maar hoe je het ook wend of keert: dit is het westen en dit is onze cultuur. Daar moet je je aan aanpassen!
Klik om te vergroten...

Beide moeten zich aanpassen, anders werkt het nooit.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#11
slipperman zei:
Nee ik ga me niet aanpassen voor zo`n aap die denkt hier alles te kunnen doen.
Klik om te vergroten...

maar zo zijn ze lang niet allemaal
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
boy zei:
caatje zei:
Waterpijp zei:
Maar jongen, die gasten waar ze het hier op dit forum over hebben, die zogenaamde allochtonen, zijn ook nederlanders, ze zijn hier geboren en opgetogen....
Klik om te vergroten...
Maar houden wel de cultuur van hun ouders thuisland aan. Ik snap dat het voor hun moeilijk is om tussen de 2 culturen "gevangen" te zitten maar hoe je het ook wend of keert: dit is het westen en dit is onze cultuur. Daar moet je je aan aanpassen!
Klik om te vergroten...

Beide moeten zich aanpassen, anders werkt het nooit.
Klik om te vergroten...

Ben ik niet met je eens, dit is ons land, dus hun passen zich maar aan!
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind dat de huidige allochtonen zich volledig moeten aanpassen voordat we weer nieuwe binnenlaten. Eerst de huidige problemen oplossen, vervolgens de 'nieuwelingen' goed laten integreren.(ben aardig bezopen moet maar eens naar bed gaan, ik edit em morgen wel)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
De maatschappij is al verziekt idd door o.a de media, en het wordt alleen maar erger het blijft bergafwaards gaan. De wereld is een grote teringzooi en gaat echt helemaal nergens over, de mens is een schandalig ras.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#15
caatje zei:
boy zei:
caatje zei:
Waterpijp zei:
Maar jongen, die gasten waar ze het hier op dit forum over hebben, die zogenaamde allochtonen, zijn ook nederlanders, ze zijn hier geboren en opgetogen....
Klik om te vergroten...
Maar houden wel de cultuur van hun ouders thuisland aan. Ik snap dat het voor hun moeilijk is om tussen de 2 culturen "gevangen" te zitten maar hoe je het ook wend of keert: dit is het westen en dit is onze cultuur. Daar moet je je aan aanpassen!
Klik om te vergroten...

Beide moeten zich aanpassen, anders werkt het nooit.
Klik om te vergroten...

Ben ik niet met je eens, dit is ons land, dus hun passen zich maar aan!
Klik om te vergroten...
tottaly agree...
aanpassen of terugkeren is de slogan :hearteyes: :)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Frisko zei:
caatje zei:
boy zei:
caatje zei:
Waterpijp zei:
Maar jongen, die gasten waar ze het hier op dit forum over hebben, die zogenaamde allochtonen, zijn ook nederlanders, ze zijn hier geboren en opgetogen....
Klik om te vergroten...
Maar houden wel de cultuur van hun ouders thuisland aan. Ik snap dat het voor hun moeilijk is om tussen de 2 culturen "gevangen" te zitten maar hoe je het ook wend of keert: dit is het westen en dit is onze cultuur. Daar moet je je aan aanpassen!
Klik om te vergroten...

Beide moeten zich aanpassen, anders werkt het nooit.
Klik om te vergroten...

Ben ik niet met je eens, dit is ons land, dus hun passen zich maar aan!
Klik om te vergroten...
tottaly agree...
aanpassen of terugkeren is de slogan :hearteyes: :)
Klik om te vergroten...
en nie te vergeten
geen nieuwe allochtonen meer binnen we hebben er zo al te veel :wave: :wave: :wave: :wave:
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#17
En engelsen?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tprobleem denk ik volgens mij is: wanneer er een allochtoon iemand vermoord ofzo, wordt dat telkens uitdrukkelijk gemeld in de media, als er een blanke iets verkeerd doet, wordt er meestal over gezwegen...
Maar ja, das ook mij mening eh :wink: :grin: :confused:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#19
Saivy zei:
Tprobleem denk ik volgens mij is: wanneer er een allochtoon iemand vermoord ofzo, wordt dat telkens uitdrukkelijk gemeld in de media, als er een blanke iets verkeerd doet, wordt er meestal over gezwegen...
Maar ja, das ook mij mening eh :wink: :grin: :confused:
Klik om te vergroten...

jah dat zei ik ook al ergens.. maar volgens een aantal klopte dat niet
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#20
het is een combinatie van factoren, het is gewoon zo dat de criminaliteit onder allochtonen gemiddeld hoger ligt dan die bij autochtonen, maar natuurlijk wil de media maar al te hard benadrukken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."