WOW!! zo krijg je ech lekker veel posts~!!
maar alle gekheid op een stokje, ik kan me zo goed in beide partijen vinden. Ik heb altijd thuis als basis meegekregen dat iedereen gelijk is en dat is ook zo. Ik heb me nooit kunnen voorstellen dat iemand anders behandelt of gezien wordt vanwege zijn/haar afkomst, sexuele voorkeur, etc etc.
Maar ik moet wel zeggen dat ik mij echt af en toe in mijn houden en mijn eigen gedachten bij moet stellen om niet racistisch te reageren. De media maakt je idd gek, je krijgt selectieve informatie.
Maar!!!als ik in de stad loop en voor de 20e keer wordt er weer wat geroepen en WEER is het iemand die duidelijk van buitenlandse afkomst is, is het moeilijk objectief te blijven. Als WEER iemand mijn vriendin of een andere meisje dat ik ken zit of een opmerking maakt als: he lekker chickie wil je me .....(vul maar in) en het is WEER iemand die duidelijk van buitenlandse afkomst is, is het echt echt echt heel moeilijk om objectief te blijven....
Ik vind het moeilijk om aan te zien dat een (groot) deel van de 'allochtone' bevolking, de jongens dan vooral, een ander beeld hebben van meisjes/vrouwen dan ik. Ik wil zo graag iedereen als gelijken zijn en het is moeilijk om iedereen als gelijken te zien als een deel van de mensen dat niet doet.............Ik zou het niet in me botte kop kunnen halen een meisje in haar kont te knijpen zonder dat ik haar ken en ik zeker weet dat zij hier geen hinder van ondervindt.
Ik hoop ook elke keer weer op een omslag. Een paar modelallochtonen die gewoon laten zien wat ze kunnen en een inspiratie zijn van de rest, want ik kan me ook ZO GOED voorstellen dat het keihard moet zijn om elke keer weer met een schuin ook aangekeken te moeten worden!!!! En dan kan je ook wel weer verdrietig worden als je weer zoiets leest als wat hier gebeurt is..................
Ik leef echt met de nabestaanden mee, want dit moet voor hen natuurlijk nog onbegrijpelijker en harder zijn.
En die gasten die het gedaan hebben mogen van mij gecastreerd worden met een baksteen en een anusverwijding krijgen met een Ananas
Although oftopic vindt het wel interessant om te zien dat hier wel over gesproken kan worden op een drugsforum!!!!!