Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums17-jarige jongen vermoord in Brussel voor een mp3 speler

17-jarige jongen vermoord in Brussel voor een mp3 speler

170 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#1
lot zei:
mooi gezegd wildchild die eerste post van je
Klik om te vergroten...


:wave:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
WildChild zei:
schranziewanzie zei:
om nog maar te zwijgen van in antwerpen (vooral in borgerhout)
daar word ik echt ziek als ge da daar ziet
ge ziet der letterlijk alles rondlopen (buiten belgen dan)
en dat is echt niet overdreven
Klik om te vergroten...



nou is dat borgerhout dan verdomme van jou ofzo?

of zit je stiekem te streven naar een vierde rijk?

facist!
Klik om te vergroten...
volgens mij ben jij er zelf 1 mede dat je je zo aangevallen voelt :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#3
WildChild zei:
lot zei:
mooi gezegd wildchild die eerste post van je
Klik om te vergroten...


:wave:
Klik om te vergroten...

ben het namelijk ook helemaal met je eens:
'wie de bal kaatst kan hem terug verwachten'
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#4
[/quote]

idd ik begrijp gewoonweg niet hoe het komt


kijk

stel...



5% allochtonen in belgie
95% belgen


WAAROM ooh WAAROM horen we zoveel van allochtonen in belgie dan...
het zou toch net andersom moeten zijn dan????[/quote]
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#5

idd ik begrijp gewoonweg niet hoe het komt


kijk

stel...



5% allochtonen in belgie
95% belgen


WAAROM ooh WAAROM horen we zoveel van allochtonen in belgie dan...
het zou toch net andersom moeten zijn dan????[/quote][/quote]



Waarom denk je? omdat die mensen geen cent te makken hebben? zodra ze hier komen of zijn belanden ze in een vicieuze cirkel, maar oooh wat zijn rappers als snoopdogg, eminem en dre toch goed? no shit, ze zijn precies het zelfde.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#6
Frisko zei:
WildChild zei:
schranziewanzie zei:
om nog maar te zwijgen van in antwerpen (vooral in borgerhout)
daar word ik echt ziek als ge da daar ziet
ge ziet der letterlijk alles rondlopen (buiten belgen dan)
en dat is echt niet overdreven
Klik om te vergroten...



nou is dat borgerhout dan verdomme van jou ofzo?

of zit je stiekem te streven naar een vierde rijk?

facist!
Klik om te vergroten...
volgens mij ben jij er zelf 1 mede dat je je zo aangevallen voelt :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

lullige opmerking
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
dude stfu met je geblaat over rappers,daar gaat het helemaal niet om en ik luister die bullshit niet,het gaat hier over een jongen die vermoord is in belgie,door een allochtoon,of je het nu wil of niet...
en het is en blijft een feit dat ik veeeeeeeeeeeeeeeeel meer over allochtonen hoor die iets uitspoken dan blanken(ik bedoel als je kijkt naar die %)
het is echt niet zo dat alleen allochtonen de krant halen hoor!!!
wake up dude!!!!!!!! :rolleyes: :rolleyes: :angry: :angry:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#8
idd
vrijf die stront eens uit uw ogen
die apen denken da die hier alles kunnen en mogen
da ze GVD terugkeren naar hun eigen land
da ze daar wa de crimineel gaan uithangen
kruip nog wa meer in die hun gat
begrijp nie da jullie zo achterlijk zijn voor uw eigen land te laten inpikken
EIGEN VOLK EERST
stem voor vlaams belang
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
lot zei:
Frisko zei:
WildChild zei:
schranziewanzie zei:
om nog maar te zwijgen van in antwerpen (vooral in borgerhout)
daar word ik echt ziek als ge da daar ziet
ge ziet der letterlijk alles rondlopen (buiten belgen dan)
en dat is echt niet overdreven
Klik om te vergroten...



nou is dat borgerhout dan verdomme van jou ofzo?

of zit je stiekem te streven naar een vierde rijk?

facist!
Klik om te vergroten...
volgens mij ben jij er zelf 1 mede dat je je zo aangevallen voelt :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

lullige opmerking
Klik om te vergroten...
lullig maar volgens mij wel waar...
kan zijn dat ik fout zit maargoed,...
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#10
Frisko zei:
WildChild zei:
schranziewanzie zei:
om nog maar te zwijgen van in antwerpen (vooral in borgerhout)
daar word ik echt ziek als ge da daar ziet
ge ziet der letterlijk alles rondlopen (buiten belgen dan)
en dat is echt niet overdreven
Klik om te vergroten...



nou is dat borgerhout dan verdomme van jou ofzo?

of zit je stiekem te streven naar een vierde rijk?

facist!
Klik om te vergroten...
volgens mij ben jij er zelf 1 mede dat je je zo aangevallen voelt :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...



O nu voel ik me aangevallen omdat ik anders tegen dingen oversta dan menig rechts denkent persoon? als iemand zegt dat hij er letterlijk ziek van word van wat hij ziet rondlopen wie is dan een facist?

zoek de term Pacifist maar eens op jongentje. doe je huiswerk, dan discussieren we verder. kus
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#11
Frisko zei:
lot zei:
Frisko zei:
WildChild zei:
schranziewanzie zei:
om nog maar te zwijgen van in antwerpen (vooral in borgerhout)
daar word ik echt ziek als ge da daar ziet
ge ziet der letterlijk alles rondlopen (buiten belgen dan)
en dat is echt niet overdreven
Klik om te vergroten...



nou is dat borgerhout dan verdomme van jou ofzo?

of zit je stiekem te streven naar een vierde rijk?

facist!
Klik om te vergroten...
volgens mij ben jij er zelf 1 mede dat je je zo aangevallen voelt :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

lullige opmerking
Klik om te vergroten...
lullig maar volgens mij wel waar...
kan zijn dat ik fout zit maargoed,...
Klik om te vergroten...


weet je wel wat facisme is?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."