Dags zei:
te fokkin ziek. Pedofielen kan je niks kwalijk nemen dat ze het willen, maar dat ze het doen wel! Homosexualiteit komt van 2 kanten. Pedosexualiteit komt van 1 kant(maak mij nou niet wijs dat jij als 13 jarig meisje heb zitten fantaseren over een 40 jaar oude vent
![:openmouth:]()
En dan krijg je dus omkoping en dat soort dingen. Ik vind dat jongeren kunnen experimenteren, maar dan ook wel met leeftijdsgenoten!!! Van kinderen wordt zoveel verantwoordelijkheid verwacht.
![:openmouth:]()
pedosexualiteit kan wel degelijk van 2 kanten komen, hoewel het bij een 13 jarig persoon erg onwaarschijnlijk is.
er zijn zeker wel meisjes/jongens van 15+ die er over dromen om een oudere man/vrouw te hebben.
kijk naar balkenende en zijn vrouw daar zit 15 jaar verschil in.
en pedofielen hoefen niet puur sexueel ingesteld te zijn imo.
pedofilie is gewoon een andere voorkeur voor iets waar je op valt.
hoewel veel kinderen zich fysiek nog geheel moeten ontwikkelen blijf ik van mening dat een relatie tussen een meerderjarig persoon en minderjarig persoon moet kunnen en dat hoeft niet puur sexueel te zijn maar het kan ook zoals elke andere normale relatie zijn.
de mens heeft gewoon een heel slecht beeld over pedofielen "ja het zijn kinderlokkers" en dat soort bullshit want we krijgen alleen maar over de rotte appels te horen en die verpesten de boel.
de mensen die het beste voor hebben met die kinderen kun je niks kwalijk nemen behalfe het feit dat ze op jonge kinderen vallen maar daarintegen zou je dan mensen van b.v. 20 het ook kwalijk moeten nemen als ze "iets" hebben met een vrouw/man van een jaar of 70-80.
maar nee daar word weer niet bij stilgestaan.
en als er 15 jaar verschil zit tussen 2 volwassenen is het ook niet zo schokkend als het onderwerp pedofilie.
ik blijf dus van mening dat het een goeie partij kan zijn mits ze enkele punten wat bijschafen.
maar de rotte appels die verpesten het dus.