#1
Hehe, kun je homosexualiteit ook wel een ziekte noemen.
een kind kan wel zeggen wat hij/zij voelt, wat haar gevoelens jegens een ander persoon zijn dus dat lijkt me geen probleem.caatje zei:@Ed, Ja dat zal ook best wel bestaan dat soort liefde die wederzijds is. Maar ik denk dat je een kind van die leeftijd heel makkelijk kan ompraten. Snapt zo een kind wel waar het om gaat, een relatie bedoel ik daarmee he. Ik snap echt wel wat je bedoeld maar ik persoonlijk vindt het een ongezond iets.
Kijk dat ze de leeftijdsgrens omlaag willen brengen is prima. Maar prima als het gaat om sex met een leeftijdgenootje. Ik was ook 14 maar wel met iemand van mijn leeftijd. Je hebt dezelfde (geestelijke) ontwikkeling. Dat kun je niet zeggen van een volwassen persoon.
dan heb je het dus over de "rotte appels" want zoals in een normale relatie manipuleer je niet iemand, dan ga je er mee omdat zijn/haar persoonlijkheid je aanspreekt.caatje zei:Oke ik snap wat je bedoeld maar kan me er niet echt in vinden. Ik denk echt dat 9 vd 10 kids een persoon van 2x zijn of haar leeftijd de baas kunnen (in woorden en gedachtes)
Elektronik_dynamite zei:dan heb je het dus over de "rotte appels" want zoals in een normale relatie manipuleer je niet iemand, dan ga je er mee omdat zijn/haar persoonlijkheid je aanspreekt.caatje zei:Oke ik snap wat je bedoeld maar kan me er niet echt in vinden. Ik denk echt dat 9 vd 10 kids een persoon van 2x zijn of haar leeftijd de baas kunnen (in woorden en gedachtes)
tuurlijk kan datcaatje zei:Elektronik_dynamite zei:dan heb je het dus over de "rotte appels" want zoals in een normale relatie manipuleer je niet iemand, dan ga je er mee omdat zijn/haar persoonlijkheid je aanspreekt.caatje zei:Oke ik snap wat je bedoeld maar kan me er niet echt in vinden. Ik denk echt dat 9 vd 10 kids een persoon van 2x zijn of haar leeftijd de baas kunnen (in woorden en gedachtes)
Zou dat dan echt kunnen? Je leeft allebei in totaal verschillende werelden. Ik spreek voor mezelf als ik zeg; dat kan niet.


zommes zei:In ieder geval niet een politieke partij laten beginnen.
Straks krijg je de PSD, Partij Syndroom Down... Gaat de Josti-band zich ook ff bemoeien met onze landelijke politiek. Zou wel relaxed zijn voor Geert Wilders, krijgt hij tenminste wat meer soortgenoten op de werkvloer![]()

spacekonijn zei:^zou je daar eens wat meer over willen vertellen?.
val je nu nog steeds op mannen van die leeftijd?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."