Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPedofielen richten politieke partij op

Pedofielen richten politieke partij op

76 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#1
ziekelijke mensen :angry: :angry: :angry:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#2
abnormaal
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik snap ook niet hoe die lui aan het idee komen, en of ze nou echt wel realistisch nadenken? Ze snappen zelf ook wel dat ze nooit ver zullen komen.. het is gewoon aandacht trekkerij, laten weten dat ze er zijn. Wat eigenlijk best beangstigend is.

En mathijs heeft ook een punt, lang niet alle pedofielen zijn gestoorde kinderverkrachters.

Ben wel benieuwd hoe de hele heisa afloopt.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Veel van hun standpunten (met name de legalisatie van drugs) zijn inderdaad best goed. Maar een 'kind' van 12 moet de pubertijd nog in, en zijn / haar sexualiteit in de meeste gevallen nog ontdekken.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ze komen wel met goede ideeen kwa scholing. Maarja hier kijg ik zeker commentaar op omdat ik ze de ophemel.

De plannen op die site zijn heel redelijk, alleen hun pedofiele 'plannen' staan mij tegen
Lees hun hele beleid eens mensen..
Wow hun hebben wel een goede kijk op dingen. Ze willen heel nederland omgooien, gewoon alles omgooien. Ze zijn tegen een begrotingstekort. Ik ben het best met hun eens.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#6
caatje zei:
Elektronik_dynamite zei:
caatje zei:
Oke ik snap wat je bedoeld maar kan me er niet echt in vinden. Ik denk echt dat 9 vd 10 kids een persoon van 2x zijn of haar leeftijd de baas kunnen (in woorden en gedachtes)
Klik om te vergroten...
dan heb je het dus over de "rotte appels" want zoals in een normale relatie manipuleer je niet iemand, dan ga je er mee omdat zijn/haar persoonlijkheid je aanspreekt.
Klik om te vergroten...

Zou dat dan echt kunnen? Je leeft allebei in totaal verschillende werelden. Ik spreek voor mezelf als ik zeg; dat kan niet.
Klik om te vergroten...
tuurlijk kan dat :)
ik ken zelf een meisje dat toendertijd 15 was en een man van 30 had
in de 1e instantie had ik toen natuurlijk ook zo mijn vooroordelen er over net zoals iedereen maar ik heb er toen gewoon met haar over gepraat en het kwam er dus gewoon op neer dat het een doodnormale relatie was
en die hebben nu een kind, zijn getrouwd en leven gelukkig.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tja oke dan zal ik er wel naast zitten. :wave:
S
SpringPackLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vanochtend in AD:

"Partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Perversiteit"!!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
@ED, ik heb er nog eens over na zitten denken over ons discussietje. Nu heb ik zo gedacht, je kunt omdat het in een paar gevallen wel goed gaat niet de wet veranderen. Je hebt idd een groepje jonge kinderen die hun leeftijd (ver)vooruit zijn maar tegen dat kleine groepje staat een tig keer grotere groep kinderen die dat niet zijn. En die moet de wet beschermen. De wannebee volwassen kids die doen toch wel wat ze willen en ik denk dat die ook heel moeilijk zijn tegen te houden maar de "gewone" kids die wel makkelijk alles kan worden wijsgemaakt moeten beschermd worden tegen dit soort mensen.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#10
:openmouth:

Ik dacht dat pedofiel zijn iets was om je heel diep en hard voor te schamen maar die lui vinden blijkbaar dat ze nog rechten hebben ook...
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als pedofilie een ziekte is, dan moeten we hun toch 'genezen'? :rolleyes:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#12
In ieder geval niet een politieke partij laten beginnen.

Straks krijg je de PSD, Partij Syndroom Down... Gaat de Josti-band zich ook ff bemoeien met onze landelijke politiek. Zou wel relaxed zijn voor Geert Wilders, krijgt hij tenminste wat meer soortgenoten op de werkvloer :tongueout:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
zommes zei:
In ieder geval niet een politieke partij laten beginnen.

Straks krijg je de PSD, Partij Syndroom Down... Gaat de Josti-band zich ook ff bemoeien met onze landelijke politiek. Zou wel relaxed zijn voor Geert Wilders, krijgt hij tenminste wat meer soortgenoten op de werkvloer :tongueout:
Klik om te vergroten...
:mrgreen:
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik val zowat van mijn stoel hiero! :openmouth: :confused:
dat er pedofiellen zijn dat is bekend dat daar ook weer verschillende groeppen in zijn ook maar een politieke partij oprichten gaat toch wel veeeeeeeeels te ver.
zelf sta ik niet negatief tegenover liefde voor een kind.
zolang het maar met respect is en het kind uitmaakt of er wel of geen sex plaats vindt.
zelf heb ik toen ik 16 was een relatie gehad met een man van 53.
en ik moet eerlijk bekennen het heeft mij geen schade toegebracht sterker nog ik pluk er nu dagelijks de vruchten van!
wil niet zeggen dat ik nu iedereen een vrijbrief geef om maar een kind van straat af te halen, maar onthou wel dat er goede en slechte bij zijn.
maar een pedo partij dat slaat alles! hoop dat ze dus ook niet in de kamer terecht komen,een meerderheid zullen ze gelukkig nooit halen
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
^zou je daar eens wat meer over willen vertellen?.
val je nu nog steeds op mannen van die leeftijd?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
16 is ook erg jong maar ik denk dat je dan al iets meer weet als een kind van 12.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
als er een demonstratie komt tegen deze partij ga k meedoen
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#18
^dat vind ik een goeie!
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#19
spacekonijn zei:
^zou je daar eens wat meer over willen vertellen?.
val je nu nog steeds op mannen van die leeftijd?
Klik om te vergroten...

Ja nu ook nog maar ook met mijn leeftijdsgenoten (paar jaar meer of minder) en dan meer met leeftijdsgenoten dan ouder en wat jonger betreft
intreseert me niet zo. of hij/zij moet al heel erg lekker zijn :mrgreen:
maar dan nog als ik een grens zou moetten trekken dan zou het 20 jaar zijn. wil wel iemand waar je wat mee kan.

maar wat wil je weten?
denk dat we dan toch verder moetten in het onzin gedeelte.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik kan me in bijna al jullie meningen wel vinden eigenlijk...

Ik ben niet voor en niet tegen deze partij...

Door sex met kinderen legaal te maken, zullen meer 'stille' pedofielen hun best gaan doen om dit voor elkaar te krijgen. Er vallen (ongemerkt waarscijnlijk) dus meer slachtoffers...

Verder kan je pedofielen dan niet meer op grond van de kinderpornowet straffen. Er zal vanaf dan een onderzoek gedaan moeten worden om te kijken of het om verkrachting gaat. (nu wordt je sowieso gestraft)


MAAR, zou het niet zo kunnen zijn dat door die wet minder meisjes verkracht gaan worden? Zodra iets legaal wordt loop je de kans dat de vraag ernaar stijgt, maar het aanbod stijgt ook vaak?

Het gaat hier niet om economie, maar zou het inderdaad niet zo kunnen zijn dat er minder slachtoffers vallen, omdat er behalve meer pedofielen ook meer meisjes komen die graag seks willen met een oudere man?...

Moet zeggen dat ik daar zelf ook ontzettend aan twijfel, het is zelfs te belachelijke voor woorden deze gedachte, maarja, je moet alles altijd van meerdere kanten bekijken :wink: )

ps, ik bedenk me net dat ik op mijn oude school was om een vriendin te bezoeken... Ze is 2 keer blijven zitten, en zit bij meisjes van 14 in de klas. En ik kan niet ontkennen dat ik er daar 2 best leuk en aardig van vond!

En ik ben 18, dus volgens de wet wordt ik dan hetzelfde behandeld als en pedofiel van 60? :confused:

Dat is toch weer iets dat de wet van nu scheef maakt...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."