Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsback to belgium*

back to belgium*

60 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Veel succes Schranz. Heavy verhaaltje. Toch zeker dat je de bajes wordt buiten gezet en het verder maar kan uitzoeken in een ander land.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lana zei:
Veel succes Schranz. Heavy verhaaltje. Toch zeker dat je de bajes wordt buiten gezet en het verder maar kan uitzoeken in een ander land.
Klik om te vergroten...
dat is echt ongeloofelijk zwaar geweest
donderdagavond kreeg ik te horen da ik voor de rechter moest.
dus donderdag op vrijdag geen 5 min geslapen.
en rond een uur of 3 smiddags werd ik vrijgelaten maar had dus niks geslapen.
en toen kon ik het uitzoeken in een ander land.
en heb smorgens om 7 uur eindelijk het vliegtuig kunnen pakken naar huis.
ben in totaal zo een 60 uur wakker geweest totaal zonder drugs.
want toen ik thuis kwam was het ook een ware overompeling.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#3
De hele nacht aan het rondzoeken geweest? :openmouth:
Nou wat betreft dat (evt tijdelijk) stoppen met drugs, kan ik me wel voorstellen. Je hebt echt ff wat te verwerken en daar moet je gewoon de tijd voor nemen.
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind het een hele logische beslissing van je, het is inderdaad wel het minste wat je kan doen voor je ouders ed.
Toch vind ik het knpa van je dat je dit zelf ook inziet ik denk dat veel mensen dit over het hoofd zouden zien en ik vind het echt tof van je dat je die andere dude niet de schuld geeft en gewoon heel redelijk blijft ik kan me ook zo voorstellen dat veel mensen dit anders zouden zien

Onwijs veel succes met het stoppen en ik hoop dat alles een beetje goed gaat komen met schulden/kosten enzo.
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#5
en je hebt t geeneens nodig,aangezien je blijkbaar ook 60 uur wakker kan blijven zonder drugs :wink:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#6
dallandra zei:
en je hebt t geeneens nodig,aangezien je blijkbaar ook 60 uur wakker kan blijven zonder drugs :wink:
Klik om te vergroten...
jah idd daar sta ik zelf ook verstomd van
maar ik was toen wel echt ram kapot maar heb het toch gehaald. :mrgreen:
X
XerXoXLid
01-01-2024, 00:00
#7
De gevangenis in italie is een hotel vergelijken met landen als thailand (was je ginder gepakt kwam je niet meer naar huis )

Ma bon hoop dat het een goede les was :sunglasses:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#8
XerXoX zei:
De gevangenis in italie is een hotel vergelijken met landen als thailand (was je ginder gepakt kwam je niet meer naar huis )

Ma bon hoop dat het een goede les was :sunglasses:
Klik om te vergroten...
kerel gij weet niet over wat ge praat!!!
tuurlijk beter als thailand ofzo.
maar het eten da je daar krijgt is nog nie goed voor een varken.
het fruit dat je krijgt is echt rot.
drinken moet je zelf kopen, heb je geen geld kan je van de kraan drinken en da water zag me er toch nie echt gezond uit.
een lachtertje is het toch zeker niet :flushed:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#9
schranziewanzie zei:
XerXoX zei:
De gevangenis in italie is een hotel vergelijken met landen als thailand (was je ginder gepakt kwam je niet meer naar huis )

Ma bon hoop dat het een goede les was :sunglasses:
Klik om te vergroten...
kerel gij weet niet over wat ge praat!!!
tuurlijk beter als thailand ofzo.
maar het eten da je daar krijgt is nog nie goed voor een varken.
het fruit dat je krijgt is echt rot.
drinken moet je zelf kopen, heb je geen geld kan je van de kraan drinken en da water zag me er toch nie echt gezond uit.
een lachtertje is het toch zeker niet :flushed:
Klik om te vergroten...

Zou erg zijn als de gevangenis wél een lachertje was. Tis onterecht dat jij daar zou moeten zitten, maar die rot criminelen zie ik toch echt wel liever eventjes aan het rotte fruit dan dat ze tv kunnen kijken.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Geen onschuldig blowtje meer? :grin:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Inderdaad. Ik begrijp dat het echt een slopende ervaring moet zijn geweest. Maar als je nooit zegt en je doet t uiteindelijk weer. Moet je het of weer stiekem doen, of gewoon zeggen dat je weer wat gebruikt. Het zal altijd een teleurstelling zijn voor de mensen die jou ervan af willen hebben. Dus ik had niet nooit gezegd. Maar ach, ieder zijn manier.
Veel succes.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychonaut1976 zei:
schranziewanzie zei:
XerXoX zei:
De gevangenis in italie is een hotel vergelijken met landen als thailand (was je ginder gepakt kwam je niet meer naar huis )

Ma bon hoop dat het een goede les was :sunglasses:
Klik om te vergroten...
kerel gij weet niet over wat ge praat!!!
tuurlijk beter als thailand ofzo.
maar het eten da je daar krijgt is nog nie goed voor een varken.
het fruit dat je krijgt is echt rot.
drinken moet je zelf kopen, heb je geen geld kan je van de kraan drinken en da water zag me er toch nie echt gezond uit.
een lachtertje is het toch zeker niet :flushed:
Klik om te vergroten...

Het gevang is in Italie inderdaad geen hotel,bovendien krijg je er te maken met praktijken van de Camorra als je wordt overgeplaats naar een staatinrichting.Dan leer je wel wat survival inhoudt. :wink:
Klik om te vergroten...
en die zijn corrupt tot en met
die spreken geen woord engels
die lachen je uit in uw gezicht (wat ik dus ook wel in mijn taal deed en daar werden die gek van)
en het is daar heb je geld heb je alles heb je geen geld heb je niks!
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#13
schranziewanzie zei:
XerXoX zei:
De gevangenis in italie is een hotel vergelijken met landen als thailand (was je ginder gepakt kwam je niet meer naar huis )

Ma bon hoop dat het een goede les was :sunglasses:
Klik om te vergroten...
kerel gij weet niet over wat ge praat!!!
tuurlijk beter als thailand ofzo.
maar het eten da je daar krijgt is nog nie goed voor een varken.
het fruit dat je krijgt is echt rot.
drinken moet je zelf kopen, heb je geen geld kan je van de kraan drinken en da water zag me er toch nie echt gezond uit.
een lachtertje is het toch zeker niet :flushed:
Klik om te vergroten...

Het gevang is in Italie inderdaad geen hotel,bovendien krijg je er te maken met praktijken van de Camorra als je wordt overgeplaats naar een staatinrichting.Dan leer je wel wat survival inhoudt. :wink:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dags zei:
Ik vind het een hele logische beslissing van je, het is inderdaad wel het minste wat je kan doen voor je ouders ed.
Toch vind ik het knpa van je dat je dit zelf ook inziet ik denk dat veel mensen dit over het hoofd zouden zien en ik vind het echt tof van je dat je die andere dude niet de schuld geeft en gewoon heel redelijk blijft ik kan me ook zo voorstellen dat veel mensen dit anders zouden zien

Onwijs veel succes met het stoppen en ik hoop dat alles een beetje goed gaat komen met schulden/kosten enzo.
Klik om te vergroten...
we zijn gewoon alle 3 verantwoordelijk en ik was degene met de pech.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#15
Intoxicated zei:
Inderdaad. Ik begrijp dat het echt een slopende ervaring moet zijn geweest. Maar als je nooit zegt en je doet t uiteindelijk weer. Moet je het of weer stiekem doen, of gewoon zeggen dat je weer wat gebruikt. Het zal altijd een teleurstelling zijn voor de mensen die jou ervan af willen hebben. Dus ik had niet nooit gezegd. Maar ach, ieder zijn manier.
Veel succes.
Klik om te vergroten...
maar jij weet ook niet wat ze hier allemaal hebben meegemaakt.
ik stop ook echt niet voor mijn eigen.
ik zelf blijf er ook bij dat soms drugs geen kwaad kan en ik zal altijd bij dat standpunt blijven.
maar je hebt er gewoon geen idee van wat ze hier allemaal hebben meegemaakt.
dit is gewoonweg het minste wat ik kan doen.
dat ik daar in de gevangenis heb gezeten intereseert me echt gene zak.
maar de problemen/slapeloosheid/stres/en noem maar op, die de mensen hier thuis hebben gehad is ongeloofelijk.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#16
maar jij weet ook niet wat ze hier allemaal hebben meegemaakt.
ik stop ook echt niet voor mijn eigen.


Dat zeg ik dus: je stopt niet voor jezelf. En als je zegt dat je stopt doe je de mensen waarvoor je stopt misschien pijn als je (misschien) weer begint. Dus ik wil zeggen: als je echt werkelijk voor altijd van drugs af kan blijven is het een goed plan om het zo te laten. Maar als jij denkt dat je ooit nog wel eens wat gaat doen. Kun je dat nu beter wel duidelijk maken aan die mensen. Anders kan het hun later pijn doen. Ik bedoelde je verder niet te beoordelen omdat je stopt hoor. Ik probeer alleen raad te geven. :wave:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Intoxicated zei:
maar jij weet ook niet wat ze hier allemaal hebben meegemaakt.
ik stop ook echt niet voor mijn eigen.


Dat zeg ik dus: je stopt niet voor jezelf. En als je zegt dat je stopt doe je de mensen waarvoor je stopt misschien pijn als je (misschien) weer begint. Dus ik wil zeggen: als je echt werkelijk voor altijd van drugs af kan blijven is het een goed plan om het zo te laten. Maar als jij denkt dat je ooit nog wel eens wat gaat doen. Kun je dat nu beter wel duidelijk maken aan die mensen. Anders kan het hun later pijn doen. Ik bedoelde je verder niet te beoordelen omdat je stopt hoor. Ik probeer alleen raad te geven. :wave:
Klik om te vergroten...
ik weet wel wat je bedoeld.
maar speed/xtc/..... zal ik niet meer aanraken.
het enige wat ik nu en dan MSS nog eens zal doen op een goafuif is lsd ofzo.
en dat zal zekeer ook niet voor de eerste tijd zijn.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#18
wat een verhaal schranz... gelukkig is alles 'goed' verlopen.. of iig een gelukkig einde!
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#19
Qocaïne zei:
wat een verhaal schranz... gelukkig is alles 'goed' verlopen.. of iig een gelukkig einde!
Klik om te vergroten...
zo kun je het wel stellen jah
X
XerXoXLid
01-01-2024, 00:00
#20
schranziewanzie zei:
Dzy zei:
Is het 20 maanden voorwaardelijk of een jaar gevang en 8 maanden voorwaardelijk? (Maakt nogal een verschil)
Klik om te vergroten...
1 jaar en 8 maanden voorwaardelijk
Klik om te vergroten...

1jaar en 8 maand mag van geluk spreken , in thailand en dat soort landen, was het levenslang ...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."