#1
Veel succes Schranz. Heavy verhaaltje. Toch zeker dat je de bajes wordt buiten gezet en het verder maar kan uitzoeken in een ander land.
dat is echt ongeloofelijk zwaar geweestLana zei:Veel succes Schranz. Heavy verhaaltje. Toch zeker dat je de bajes wordt buiten gezet en het verder maar kan uitzoeken in een ander land.
jah idd daar sta ik zelf ook verstomd vandallandra zei:en je hebt t geeneens nodig,aangezien je blijkbaar ook 60 uur wakker kan blijven zonder drugs![]()

kerel gij weet niet over wat ge praat!!!XerXoX zei:De gevangenis in italie is een hotel vergelijken met landen als thailand (was je ginder gepakt kwam je niet meer naar huis )
Ma bon hoop dat het een goede les was![]()
schranziewanzie zei:kerel gij weet niet over wat ge praat!!!XerXoX zei:De gevangenis in italie is een hotel vergelijken met landen als thailand (was je ginder gepakt kwam je niet meer naar huis )
Ma bon hoop dat het een goede les was![]()
tuurlijk beter als thailand ofzo.
maar het eten da je daar krijgt is nog nie goed voor een varken.
het fruit dat je krijgt is echt rot.
drinken moet je zelf kopen, heb je geen geld kan je van de kraan drinken en da water zag me er toch nie echt gezond uit.
een lachtertje is het toch zeker niet![]()
en die zijn corrupt tot en metPsychonaut1976 zei:schranziewanzie zei:kerel gij weet niet over wat ge praat!!!XerXoX zei:De gevangenis in italie is een hotel vergelijken met landen als thailand (was je ginder gepakt kwam je niet meer naar huis )
Ma bon hoop dat het een goede les was![]()
tuurlijk beter als thailand ofzo.
maar het eten da je daar krijgt is nog nie goed voor een varken.
het fruit dat je krijgt is echt rot.
drinken moet je zelf kopen, heb je geen geld kan je van de kraan drinken en da water zag me er toch nie echt gezond uit.
een lachtertje is het toch zeker niet![]()
Het gevang is in Italie inderdaad geen hotel,bovendien krijg je er te maken met praktijken van de Camorra als je wordt overgeplaats naar een staatinrichting.Dan leer je wel wat survival inhoudt.![]()
schranziewanzie zei:kerel gij weet niet over wat ge praat!!!XerXoX zei:De gevangenis in italie is een hotel vergelijken met landen als thailand (was je ginder gepakt kwam je niet meer naar huis )
Ma bon hoop dat het een goede les was![]()
tuurlijk beter als thailand ofzo.
maar het eten da je daar krijgt is nog nie goed voor een varken.
het fruit dat je krijgt is echt rot.
drinken moet je zelf kopen, heb je geen geld kan je van de kraan drinken en da water zag me er toch nie echt gezond uit.
een lachtertje is het toch zeker niet![]()
we zijn gewoon alle 3 verantwoordelijk en ik was degene met de pech.Dags zei:Ik vind het een hele logische beslissing van je, het is inderdaad wel het minste wat je kan doen voor je ouders ed.
Toch vind ik het knpa van je dat je dit zelf ook inziet ik denk dat veel mensen dit over het hoofd zouden zien en ik vind het echt tof van je dat je die andere dude niet de schuld geeft en gewoon heel redelijk blijft ik kan me ook zo voorstellen dat veel mensen dit anders zouden zien
Onwijs veel succes met het stoppen en ik hoop dat alles een beetje goed gaat komen met schulden/kosten enzo.
maar jij weet ook niet wat ze hier allemaal hebben meegemaakt.Intoxicated zei:Inderdaad. Ik begrijp dat het echt een slopende ervaring moet zijn geweest. Maar als je nooit zegt en je doet t uiteindelijk weer. Moet je het of weer stiekem doen, of gewoon zeggen dat je weer wat gebruikt. Het zal altijd een teleurstelling zijn voor de mensen die jou ervan af willen hebben. Dus ik had niet nooit gezegd. Maar ach, ieder zijn manier.
Veel succes.

ik weet wel wat je bedoeld.Intoxicated zei:maar jij weet ook niet wat ze hier allemaal hebben meegemaakt.
ik stop ook echt niet voor mijn eigen.
Dat zeg ik dus: je stopt niet voor jezelf. En als je zegt dat je stopt doe je de mensen waarvoor je stopt misschien pijn als je (misschien) weer begint. Dus ik wil zeggen: als je echt werkelijk voor altijd van drugs af kan blijven is het een goed plan om het zo te laten. Maar als jij denkt dat je ooit nog wel eens wat gaat doen. Kun je dat nu beter wel duidelijk maken aan die mensen. Anders kan het hun later pijn doen. Ik bedoelde je verder niet te beoordelen omdat je stopt hoor. Ik probeer alleen raad te geven.![]()
zo kun je het wel stellen jahQocaïne zei:wat een verhaal schranz... gelukkig is alles 'goed' verlopen.. of iig een gelukkig einde!
schranziewanzie zei:1 jaar en 8 maanden voorwaardelijkDzy zei:Is het 20 maanden voorwaardelijk of een jaar gevang en 8 maanden voorwaardelijk? (Maakt nogal een verschil)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."