Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsback to belgium*

back to belgium*

60 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Inderdaad. Ik begrijp dat het echt een slopende ervaring moet zijn geweest. Maar als je nooit zegt en je doet t uiteindelijk weer. Moet je het of weer stiekem doen, of gewoon zeggen dat je weer wat gebruikt. Het zal altijd een teleurstelling zijn voor de mensen die jou ervan af willen hebben. Dus ik had niet nooit gezegd. Maar ach, ieder zijn manier.
Veel succes.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Psychonaut1976 zei:
schranziewanzie zei:
XerXoX zei:
De gevangenis in italie is een hotel vergelijken met landen als thailand (was je ginder gepakt kwam je niet meer naar huis )

Ma bon hoop dat het een goede les was :sunglasses:
Klik om te vergroten...
kerel gij weet niet over wat ge praat!!!
tuurlijk beter als thailand ofzo.
maar het eten da je daar krijgt is nog nie goed voor een varken.
het fruit dat je krijgt is echt rot.
drinken moet je zelf kopen, heb je geen geld kan je van de kraan drinken en da water zag me er toch nie echt gezond uit.
een lachtertje is het toch zeker niet :flushed:
Klik om te vergroten...

Het gevang is in Italie inderdaad geen hotel,bovendien krijg je er te maken met praktijken van de Camorra als je wordt overgeplaats naar een staatinrichting.Dan leer je wel wat survival inhoudt. :wink:
Klik om te vergroten...
en die zijn corrupt tot en met
die spreken geen woord engels
die lachen je uit in uw gezicht (wat ik dus ook wel in mijn taal deed en daar werden die gek van)
en het is daar heb je geld heb je alles heb je geen geld heb je niks!
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#3
schranziewanzie zei:
XerXoX zei:
De gevangenis in italie is een hotel vergelijken met landen als thailand (was je ginder gepakt kwam je niet meer naar huis )

Ma bon hoop dat het een goede les was :sunglasses:
Klik om te vergroten...
kerel gij weet niet over wat ge praat!!!
tuurlijk beter als thailand ofzo.
maar het eten da je daar krijgt is nog nie goed voor een varken.
het fruit dat je krijgt is echt rot.
drinken moet je zelf kopen, heb je geen geld kan je van de kraan drinken en da water zag me er toch nie echt gezond uit.
een lachtertje is het toch zeker niet :flushed:
Klik om te vergroten...

Het gevang is in Italie inderdaad geen hotel,bovendien krijg je er te maken met praktijken van de Camorra als je wordt overgeplaats naar een staatinrichting.Dan leer je wel wat survival inhoudt. :wink:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dags zei:
Ik vind het een hele logische beslissing van je, het is inderdaad wel het minste wat je kan doen voor je ouders ed.
Toch vind ik het knpa van je dat je dit zelf ook inziet ik denk dat veel mensen dit over het hoofd zouden zien en ik vind het echt tof van je dat je die andere dude niet de schuld geeft en gewoon heel redelijk blijft ik kan me ook zo voorstellen dat veel mensen dit anders zouden zien

Onwijs veel succes met het stoppen en ik hoop dat alles een beetje goed gaat komen met schulden/kosten enzo.
Klik om te vergroten...
we zijn gewoon alle 3 verantwoordelijk en ik was degene met de pech.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#5
eerst en vooral iedereen bedankt voor de reactie's.
ten 2de raf valt totaal niks te verwijten, ik wist dat hij het bijhad en ben zo stom geweest met nog alles rap rap te doen het in mijn net te smijten.
ik moest zowiezo, wat er ook gezegd was van die drugs de gevangenis in.
het stak in mijn net en ik ben verantwoordelijk voor wat er in mijn tas zit.
ik kon hem erbij betrekken maar daar schoten we nog geen reet mee op.

we zijn toegekomen aan de grens rond een uur of 4.
ze vroegen aan ons of we drugs bijhadden ofzo, tuurlijk zijden we nee.
ze vroegen of we ons aan de kant wouden zetten.
wij ons aan de kant gezet en we moesten uitstappen.
ze wouden ons foullieren voor te kijken of we iets bij hadden.
we zijn naar binnen gegaan en ze hebbe ons daar gecontroleerd.
niemand had iets in zijn zakken dus ja ze vonden niks.
toen vroegen of ze de auto mochte controleren.
maar echt alles was perfect verstopt daar zag ge niks van.
toen is die man naar binnen gegaan en kwam die ineens naar buiten met een hond.
die hond duidde vrijwel onmiddelijk mijn net aan dat er iets in verstopt zat
ik ben toen mee naar binnen moeten gaan toen ze die net controleerden.
ze haalden alles eruit en zo vonden maar niks.
ze hadden al gekeken in die potten wax maar gewoon terug dichtgedaan.
en omdat die hond aanduidde dat daar iets in zat bleve ze zoeken maar vonden maar niks.
bussen zeep enzo nagekeken echt al waar het zou kunne zitten keken ze na.
en uiteindelijk deed die de pot wax terug open en pakte die een naald en prikte erin en merkte hij dat er iets in zat.
zonder hond hadde ze nooit de drugs gevonden.
vloeibare was er niet bij !!!!!!!!!!!!!!!!!

60 pillen, 16 2c-i en 7 gram speed
maar ze zijden dat het allemaal geen probleem was dat je niet het gevang in moest voor zoiets.
wij hebben daar gestaan tot een uur of 6 en toen kwamen ze mij halen.
paar papiere tekenen en ik was er vanaf.
toen heb ik daar gezeten tot een uur of 9 tussen die italianen die totaal geen engels ofzo kunnen.
om 9 uur deden ze me ineens handboeien aan want moest mee naar politiebureau.
daar hebben ze vingerafdrukken enz. genomen.
toen brachten zij me terug naar de plaats waar ik gepakt ben geweest.
ik kom daar een zat er uiteindelijn toch een die kon vertalen.
toen vertelde ze me dat ik toch het gevang in moest maar het zou voor 2 of 3 dagen max zijn.
maar raf en liza wisten ook van niks.
toen heb ik moeten eisen dat ik iemand moest spreken dat ik het gevang in moest.
iemand moest van iets weten.
na 20 min zagen en klagen mocht ik iemand spreken.
zijn ze liza gaan halen en heb ik haar ff gesproken.
zij begreep niet dat ik daar zat voor iemand zijn drugs.
ergens heeft ze gelijk maar we zijn alle 3 even schuldig.
11 capsulles, die 7 gram en pak 10 pille ware voor ons.
de rest was van raf maar wat ik ook zij ik moest zowiezo altijd naar het gevang.
ik kon hem erbij betrekken maar wat hadden we dan 2 ter die er zaten en liza bleef alleen achter.
het was toch maar voor 2 of 3 dagen dus heb ik gezegd dat het voor ons 3 was/ is.
want had ik gezegd gelijk het was was ik wss nu vrij geweest en zat raf er nog altijd.
want totaal van 55 pille kan hij nie zeggen dat het voor persoonlijk gebruik is en als we zijden dat alles voor ons 3 was kon het al iets meer.
het meeste was van hem maar IK was altijd genaaid wat er ook gezegd werd.
heb ik gezegd da het voor ons 3 was en nie welke drugs precies van wie is.
dus moest ik alleen naar het gevang.
donderdag gearesteerd, vrijdag is advocaat gekomen en zij dat ik zat. voor de rechter van vooronderzoek moest komen.
zat heb ik eerst advocaat gesproken en zij dat ik zeker vrij was.
toen ben ik voor rechter van vooronderzoek moeten komen en die besliste dat ik daar moest blijven.
toen kreeg ik daar te horen dat de straffen daar voor dat aantal 6 tot 20 jaar is en geldboeten van 26000 tot 260 000 eur.
toen werd ik er even niet goed van.
dan zat ik daar en hoorde ook van niemand niks just of iedereen me in de steek had gelaten.
niks van mijn ouders/ vrienden/ familie
ben de 13de opgepakt en eerste keer dat ik ook maar iets hoorde is de 26ste.
toen kreeg ik een brief van mijn broer dat ze me totaal nie konden vinden .
als ze belde niemand wist in italie iets van mij.
ze hebben echt met mijn familie daar rond de pot gedraaid.
ze hebbe gezegd dat ik geen advocaat had/ terwijl het toch was.
ze hadden gezegd dat ik in napels in het gevang zat terwijl het in feriolo was.
kreeg ik van mijn broer te horen da ze echt alles aan het doen waren voor mij daar weg te krijgen.
die heeft gebeld met de 4 hoogste ministers van belgië die gingen er druk achter zetten.
een kameraad van mijn broer is advocaat die heeft hier alles gratis gedaan voor mij voor alles daar in gang te zetten.
maar niemand wist echt iets van mij hoe het met mij zat of !!!!!!!!
iedereen zij in het gevang dat ik me wel zeker aan een paar maande kon verwachten.
en donderdag avond (27ste) komen ze me zeggen dat ik de 28ste naar de rechter moest.
niemand kon er aan uit hoe dat da in ene keer komt.
want normaal krijgt ge 2 tot 3 weken op voorhand te horen dat ge moet gaan.
en nooit dat het zo snel is da je voor de echte rechtbank moest gaan.
daar heb ik dus het goede nieuws gekregen.
1 jaar en 8 maande voorwaardelijk
en geldboete van 4500 eur waarvan 4000 voorwaardelijk.
hier ga ik het voorlopig bij laten leg je nog wel alles uit van hoe het in de gevangenis is verlopen.
ZEEEEEERRR VEEEEEEEELL geluk gehad.
mensen neem het nu van mij aan de ongelovige IDIOOT
WAAG HET NIET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heb mijn les wel geleerd.
geluk dat het nog goed verlopen is
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Tje, wat een ervaring.

Idd erg vreemd dat ze zo met je familie hebben lopen fucken.

Maar goed dat alles met een sisser afgelopen is.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Solidius zei:
Welcome back :)
Klik om te vergroten...
THX
vakantie op hotel is toch gedaan :wink: :angry:
blij dat ik terug ben :) :)
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#8
Poeh wat een verhaal!! Blij dat je weer terug bent schranzie :)
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Beter voor je man!

Je hebt zeker geluk gehad... Fijn dat je broer zo zijn best heeft gedaan.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eigenlijk stom dat je voor wat drugs de bak indraait terwijle r zoveel echte criminelen rondlopen.

Maar blij dat je niet in italie hoeft te zitten
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pff....
Daarom neem ik NOOIT drugs mee op vakantie..
In vakantie-landen kun je makkelijk daaraan komen.. Ik had in hongarije van iemand een wiet geblowd. Daar is wel erg strenge strafrechten. In roemenie ook..
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
happy end! gelukkig maar :wave:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Welcome back :grin:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik moet niet de gevangenis in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb 1 jaar en 8 maanden voorwaardelijk in ITALIË.
dat geld niet in dit land.
als ik in italie iet verkeerd doe de komende 10 jaar krijg ik mijn strak + die 1 jaar en 8 maanden + die geldboete + geen kans op strafvermindering.
enige kutprobleem is
heb geen bewijs van goed gedrag en zeden meer + ik sta bekend in heel europa als internationaal profesioneel drugsmokkelaar dus iedere keer ze me tegen houden word ik van kop tot teen en alles wat er rond mij is volledig afgezocht.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Is het 20 maanden voorwaardelijk of een jaar gevang en 8 maanden voorwaardelijk? (Maakt nogal een verschil)

EDIT: Laat maar, ik kan niet lezen
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dzy zei:
Is het 20 maanden voorwaardelijk of een jaar gevang en 8 maanden voorwaardelijk? (Maakt nogal een verschil)
Klik om te vergroten...
1 jaar en 8 maanden voorwaardelijk
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#17
schranziewanzie zei:
ik moet niet de gevangenis in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb 1 jaar en 8 maanden voorwaardelijk in ITALIË.
dat geld niet in dit land.
als ik in italie iet verkeerd doe de komende 10 jaar krijg ik mijn strak + die 1 jaar en 8 maanden + die geldboete + geen kans op strafvermindering.
enige kutprobleem is
heb geen bewijs van goed gedrag en zeden meer + ik sta bekend in heel europa als internationaal profesioneel drugsmokkelaar dus iedere keer ze me tegen houden word ik van kop tot teen en alles wat er rond mij is volledig afgezocht.
Klik om te vergroten...

dus je foto hangt nu op alle politie buros in de gehle unie :P jij balen.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#18
vind het verhaal beetje lastig te vatten :confused: maarja.... Ben je nou gewoon vrij schranz?? of m0et je toch nog de bak in of alleen geld boete fzo?
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
need^weed zei:
vind het verhaal beetje lastig te vatten :confused: maarja.... Ben je nou gewoon vrij schranz?? of m0et je toch nog de bak in of alleen geld boete fzo?
Klik om te vergroten...

hij heeft 1 jaar en 8 maanden VOORWAARDELIJK, dus hoeft niet de bak in :grin:

alleen 4500 euro boete waarvan 4000 voorwaardelijk dus 500 pleuro's moet je alleen dokken toch :)
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#20
blij dat je trug bent schranz :wave:

echt wel pech dat ze juist jullie auto hebben gecontroleerd...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."