#1
^zozo schranz, dat had ik nooit uit jou mond verwacht. Schranz en geen drugs..
heb toch wel een heel ander beeld van jou opgebouwd in de tijd dat ik op dit forum zit....
Maarja geen slechte beslissing natuurlijk, het moest er toch eens van komen![:wink:]()
Maarja geen slechte beslissing natuurlijk, het moest er toch eens van komen