Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsback to belgium*

back to belgium*

60 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Welcome back :)
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ok, mooi :grin:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik moet niet de gevangenis in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb 1 jaar en 8 maanden voorwaardelijk in ITALIË.
dat geld niet in dit land.
als ik in italie iet verkeerd doe de komende 10 jaar krijg ik mijn strak + die 1 jaar en 8 maanden + die geldboete + geen kans op strafvermindering.
enige kutprobleem is
heb geen bewijs van goed gedrag en zeden meer + ik sta bekend in heel europa als internationaal profesioneel drugsmokkelaar dus iedere keer ze me tegen houden word ik van kop tot teen en alles wat er rond mij is volledig afgezocht.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Is het 20 maanden voorwaardelijk of een jaar gevang en 8 maanden voorwaardelijk? (Maakt nogal een verschil)

EDIT: Laat maar, ik kan niet lezen
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dzy zei:
Is het 20 maanden voorwaardelijk of een jaar gevang en 8 maanden voorwaardelijk? (Maakt nogal een verschil)
Klik om te vergroten...
1 jaar en 8 maanden voorwaardelijk
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#6
schranziewanzie zei:
ik moet niet de gevangenis in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb 1 jaar en 8 maanden voorwaardelijk in ITALIË.
dat geld niet in dit land.
als ik in italie iet verkeerd doe de komende 10 jaar krijg ik mijn strak + die 1 jaar en 8 maanden + die geldboete + geen kans op strafvermindering.
enige kutprobleem is
heb geen bewijs van goed gedrag en zeden meer + ik sta bekend in heel europa als internationaal profesioneel drugsmokkelaar dus iedere keer ze me tegen houden word ik van kop tot teen en alles wat er rond mij is volledig afgezocht.
Klik om te vergroten...

dus je foto hangt nu op alle politie buros in de gehle unie :P jij balen.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#7
vind het verhaal beetje lastig te vatten :confused: maarja.... Ben je nou gewoon vrij schranz?? of m0et je toch nog de bak in of alleen geld boete fzo?
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
need^weed zei:
vind het verhaal beetje lastig te vatten :confused: maarja.... Ben je nou gewoon vrij schranz?? of m0et je toch nog de bak in of alleen geld boete fzo?
Klik om te vergroten...

hij heeft 1 jaar en 8 maanden VOORWAARDELIJK, dus hoeft niet de bak in :grin:

alleen 4500 euro boete waarvan 4000 voorwaardelijk dus 500 pleuro's moet je alleen dokken toch :)
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#9
blij dat je trug bent schranz :wave:

echt wel pech dat ze juist jullie auto hebben gecontroleerd...
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#10
wiet busje zei:
need^weed zei:
vind het verhaal beetje lastig te vatten :confused: maarja.... Ben je nou gewoon vrij schranz?? of m0et je toch nog de bak in of alleen geld boete fzo?
Klik om te vergroten...

hij heeft 1 jaar en 8 maanden VOORWAARDELIJK, dus hoeft niet de bak in :grin:

alleen 4500 euro boete waarvan 4000 voorwaardelijk dus 500 pleuro's moet je alleen dokken toch :)
Klik om te vergroten...

Die 500 euro valt dan wel mee, ik kreeg nog een hogere boete toen ik een prullebak opblies :rolleyes: dus geluk dan schranz...
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#11
need^weed zei:
wiet busje zei:
need^weed zei:
vind het verhaal beetje lastig te vatten :confused: maarja.... Ben je nou gewoon vrij schranz?? of m0et je toch nog de bak in of alleen geld boete fzo?
Klik om te vergroten...

hij heeft 1 jaar en 8 maanden VOORWAARDELIJK, dus hoeft niet de bak in :grin:

alleen 4500 euro boete waarvan 4000 voorwaardelijk dus 500 pleuro's moet je alleen dokken toch :)
Klik om te vergroten...

Die 500 euro valt dan wel mee, ik kreeg nog een hogere boete toen ik een prullebak opblies :rolleyes: dus geluk dan schranz...
Klik om te vergroten...
geluk bij ongeluk
MAAR goedkoop is het niet geweest 500 eur boete + 800 eur advocaatkosten + vliegticket van 688 eur + alle koste die ik gemaakt heb voor de vakantie + de koste die ik gemaakt heb voor aan de luchthaven te geraken (zonder van iets te weten hoe wie wa ik moest thuisgeraken) ik heb gevraagd daar voor hoe ik aan de luchthaven moest geraken in de gevangenis.
daar hebbe ze gezegd zoek het maar uit en ze hebben me daar buiten gezet.
daar sta je dan 1000 km van je thuis.
das een hennige zoektocht geweest gevangene hadde gezegd dat het in malperta was maar taxi zou me 3 a 400 eur kosten.
dus alles met bus en trein gedaan.
gevangenis naar feriolo station, feriolo naar ken naam niet meer, van daar naar milaan, en van milaan naar malperta.
maar ik weet niet of er al ooit iemand in het station van milaan is geweest.
dat is ongeloofelijk groot en probeer maar eens te zoeken wa bus en waar die is.
aan de info stuurde ze u gewoon van hier naar daar en dan terug naar daar.
die zijden gewoon iets voor toch mar geen moeite te moeten doen voor het uit te leggen.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#12
denk ook dat jullie me niet meer veel gaan zien hier op dit forum.
heb mijn les geleerd en wil niks meer met drugs te maken hebben.
wat niet wilt zeggen dat ik hier nooit meer zal komen.
zal me nog wel komen moeien als ik me verveel :wink: maar drugs is gedaan.
genoeg problemen gehad nu dus
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#13
^zozo schranz, dat had ik nooit uit jou mond verwacht. Schranz en geen drugs.. :openmouth: heb toch wel een heel ander beeld van jou opgebouwd in de tijd dat ik op dit forum zit....
Maarja geen slechte beslissing natuurlijk, het moest er toch eens van komen :wink:
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#14
good luck with that
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Indeed. Iig gaaf dat je weer terug bent :smoke:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik begrijp niet dat mensen hun gebruik dat ze eerst goedkeuren daarna ineens overboord gooien. Ik bedoel niet dat er niet iets heel heavy's gebeurd is. Maar het is niet zoals een erge drugsverslaving, dat je alles eraan kwijtraakt en in de goot terechtkomt bij wijze van spreken.

Je hebt gewoon deze keer een verkeerde keuze gemaakt. Door meer mee te nemen dan een hoeveelheid waar je alleen een boete voor krijgt.
Bad judgement...

Maar dit heeft verder toch niets te maken met het feit dat jij het lekker vind om soms drugs te gebruiken. Ik bedoel eigenlijk dat mensen meestal drugs pas opgeven als het allang niet leuk en lekker meer is.
Dit is gewoon een kwestie van een verkeerde inschatting, leer van je fouten. Waarom zou je in hemelsnaam niet als je in Belgie bent af en toe een pilletje, lijntje, of wat dan ook pakken.

Maargoed, ik ben heel blij voor je dat het zo is afgelopen. En vind ook zeker dat je moet leren van de situatie, maar om nou alles overboord te gooien?

It's not the drugs...
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Net of ie dat zelf niet weet.. Ik zie schranz d'r eerlijk gezegd ook niet mee ophouden, maar als hij een tijdje rustig aan wil doen, moet ie dat mooi zelf weten, en geen drugs gebruiken kan nooit verkeerd zijn.
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik snap schranz wel. Iedereen in zijn omgeving weet er waarschijnlijk van, dus even een stop is zo raar niet.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#19
voor z'' n ouders is het natuurlijk ook een grote schok geweest, ik weet verder niet in wat voor zin zijn ouders van z'n gebruik afwisten...
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#20
blij dat alles wel goed gekomen is,
wel super pech voor je, zou het nooit willen meemaken.
sterkte :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."