#1
Welcome back ![:)]()
1 jaar en 8 maanden voorwaardelijkDzy zei:Is het 20 maanden voorwaardelijk of een jaar gevang en 8 maanden voorwaardelijk? (Maakt nogal een verschil)
schranziewanzie zei:ik moet niet de gevangenis in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb 1 jaar en 8 maanden voorwaardelijk in ITALIË.
dat geld niet in dit land.
als ik in italie iet verkeerd doe de komende 10 jaar krijg ik mijn strak + die 1 jaar en 8 maanden + die geldboete + geen kans op strafvermindering.
enige kutprobleem is
heb geen bewijs van goed gedrag en zeden meer + ik sta bekend in heel europa als internationaal profesioneel drugsmokkelaar dus iedere keer ze me tegen houden word ik van kop tot teen en alles wat er rond mij is volledig afgezocht.
need^weed zei:vind het verhaal beetje lastig te vattenmaarja.... Ben je nou gewoon vrij schranz?? of m0et je toch nog de bak in of alleen geld boete fzo?
wiet busje zei:need^weed zei:vind het verhaal beetje lastig te vattenmaarja.... Ben je nou gewoon vrij schranz?? of m0et je toch nog de bak in of alleen geld boete fzo?
hij heeft 1 jaar en 8 maanden VOORWAARDELIJK, dus hoeft niet de bak in![]()
alleen 4500 euro boete waarvan 4000 voorwaardelijk dus 500 pleuro's moet je alleen dokken toch![]()
dus geluk dan schranz...geluk bij ongelukneed^weed zei:wiet busje zei:need^weed zei:vind het verhaal beetje lastig te vattenmaarja.... Ben je nou gewoon vrij schranz?? of m0et je toch nog de bak in of alleen geld boete fzo?
hij heeft 1 jaar en 8 maanden VOORWAARDELIJK, dus hoeft niet de bak in![]()
alleen 4500 euro boete waarvan 4000 voorwaardelijk dus 500 pleuro's moet je alleen dokken toch![]()
Die 500 euro valt dan wel mee, ik kreeg nog een hogere boete toen ik een prullebak opbliesdus geluk dan schranz...


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."