Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMoslims gaan echt te ver..

Moslims gaan echt te ver..

67 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelicTeacherLid
01-01-2024, 00:00
#1
deadlock zei:
PsychedelicTeacher zei:
bijdehandje
Klik om te vergroten...
U riep?
Klik om te vergroten...
ja of je worst lust.

OT: moslims gaan niet te ver, sommige moslims gaan te ver, net als er sommige atheisten en sommige blanken te ver gaan. net als afrikanen en europeanen. gekken heb je overal.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#2
PsychedelicTeacher zei:
deadlock zei:
PsychedelicTeacher zei:
bijdehandje
Klik om te vergroten...
U riep?
Klik om te vergroten...
ja of je worst lust.

OT: moslims gaan niet te ver, sommige moslims gaan te ver, net als er sommige atheisten en sommige blanken te ver gaan. net als afrikanen en europeanen. gekken heb je overal.
Klik om te vergroten...
Ja dat lust ik :openmouth:

Vooral leverworst :sunglasses:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb liever peperrosbief van de AH!
P
PsychedelicTeacherLid
01-01-2024, 00:00
#4
Angramar Temenos zei:
Ik heb liever peperrosbief van de AH!
Klik om te vergroten...

connaisseur?
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#5
*sowieso* NIET zowiezo
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
deadlock zei:
*sowieso* NIET zowiezo
Klik om te vergroten...

mierenneuker....en ik schreef het zo zoiezo niet zowiezo :wink:
C
CyberwolfLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is idd echt schandalig maar dit zegt meer over de moslims dan over die mooie schilderijen van haar :) .
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hans zei:
azgaza zei:
Dit soort dingen maken mij woedend, kunst mag GEEN cencuur, op géén manier, echt gewoon NIET!
Klik om te vergroten...

Precies, net als dat kunstenaars respect moeten hebben voor Moslims moeten Moslims respect hebben voor kunstenaars. Dan kijken ze maar even weg.
Klik om te vergroten...
je zegt het.
ik ben geen rascist, verre van. maar ik moet daar ook mijn wetten niet gaan stellen.
gisteren keek ik naar south park en zelfs daar was een beeld van mohammed gecensureerd :angry:
ik denk dat ik maar eens een kerk ga bouwen in palestina (ff zien hoe lang ze blijft staan)
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het waren die 2 moslims.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#10
Cyberwolf zei:
Het is idd echt schandalig maar dit zegt meer over de moslims dan over die mooie schilderijen van haar :) .
Klik om te vergroten...
HET WAREN DE MOSLIMS NIET
C
CyberwolfLid
01-01-2024, 00:00
#11
deadlock zei:
Cyberwolf zei:
Het is idd echt schandalig maar dit zegt meer over de moslims dan over die mooie schilderijen van haar :) .
Klik om te vergroten...
HET WAREN DE MOSLIMS NIET
Klik om te vergroten...

klopt het waren geen moslims :rolleyes:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#12
Cyberwolf zei:
deadlock zei:
Cyberwolf zei:
Het is idd echt schandalig maar dit zegt meer over de moslims dan over die mooie schilderijen van haar :) .
Klik om te vergroten...
HET WAREN DE MOSLIMS NIET
Klik om te vergroten...

klopt het waren geen moslims :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Je hebt duidelijk mijn posts van de vorige pagina niet gelezen. De complete moslimgemeenschap van huizen heeft gezegd dat ze niet snappen hoe het komt dat de kunstwerken weggehaald zijn "We zouden het zelf niet ophangen, maar we zijn niet zo kleinzielig dat we eisen dat ze weggehaald worden".

Het is hoogstwaarschijnlijk één persoon geweest die geklaagd heeft, en daarna is er gelijk een mongoloïde ambtenaar aan de bel gaan trekken.
C
CyberwolfLid
01-01-2024, 00:00
#13
@ deadlock

Dan is hij nog wel moslim :)
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik snap echt *NUL* van je reactie :|
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Cyberwolf zei:
@ deadlock

Dan is hij nog wel moslim :)
Klik om te vergroten...

dude, hij bedoelt dat het niet DE Moslims waren. Maar dat het er 1 is geweest
:grin:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#16
Precies Moker.

Wat namelijk even vergeten wordt, is dat de zwaar gelovige christenen hier *ook* over klagen. Dat is allemaal op te zoeken. Alleen zij krijgen het never nooit niet voor elkaar, want iedereen valt over ze heen. Dat durven ze niet met moslims. Dat durft alleen het volk.

Daarom is het dus hypocriet dat er nu gesproken wordt dat 'alle moslims' (want alleen een infantiele zak stront zal ontkennen dat het bericht in de kranten zo gebracht wordt) die schilderijen weg wilden hebben.
C
CyberwolfLid
01-01-2024, 00:00
#17
Moker zei:
Cyberwolf zei:
@ deadlock

Dan is hij nog wel moslim :)
Klik om te vergroten...

dude, hij bedoelt dat het niet DE Moslims waren. Maar dat het er 1 is geweest
:grin:
Klik om te vergroten...

Klopt :wave:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#18
Even ter verduidelijking: toen ik zei dat ik niet in zo'n land wil leven, bedoelde ik dit niet in de zin van: "in zo'n land met mensen die dit soort kunstwerken willen verbieden."

Ik bedoelde het wél op deze manier: "In zo'n land waar dit soort kunstwerken door bepaalde mensen van de muur worden gehaald."

Daar zit een groot verschil tussen... Iedereen mag lekker vinden wat hij vindt, zolang ze daarmee mijn vrijheid maar niet inperken.
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een gemeentehuis is een openbaar gebouw waar iedere burger wel eens heen kan moeten. Dan vind ik ook dat je met alle Nederlanders rekening moet houden....
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#20
dit maakt mij echt heel erg boos en triest
ik ben geen racist maar dit gaat echt wel te ver
zij mogen hun hoofddoek houden goed voor hen.
maar moeten wij ons aanpassen aan hen?
alsze het zo erg vinden datze dan de andere kant op kijken of worden ze er geil van ofzo?

edit:zag iets op tv overlaatst van een marokaanse jongen die opgepakt werd voor drugbezit gaat ie nog efe doodleuk zege dat de agenten racist zijn

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."