#1
ThaReaper zei:Het is tijd dat we hier het voorbeeld van Equilibrium gaan volgen.. gewoon geen gevoelens meer dan zijn we overal vanaf
als jij zo wilt leven
als die mensen er last van hebben kijken ze toch gewoon niet naar dat schilderij?
ThaReaper zei:Het is tijd dat we hier het voorbeeld van Equilibrium gaan volgen.. gewoon geen gevoelens meer dan zijn we overal vanaf
Vind ik ook, ik respecteer het feit dat ze vinden dat zulke dingen niet kunnen en dat ze het niet willen zien, maar ze zijn ook niet verplicht om er naar te kijken heRiel zei:als die mensen er last van hebben kijken ze toch gewoon niet naar dat schilderij?
TechNora zei:Tijd om te emigreren, ik wil niet in zo'n land leven
ik zal toch kiezen voor nieuw-zeeland of zo..
Lekker met je wijfie, werk, huisje en tuintje vol met exotische planten![]()
pinheadlarry zei:zeer schandalig dit...
gaan ze tog lekker naar een ander stadshuis toe,,,waar geen abstracte naakte vrouwen hangen
waar gaat t heen met nederland![]()
Waar gaat het heen met de Nederlandse taalpinheadlarry zei:zeer schandalig dit...
waar gaat t heen met nederland![]()

Wow, jij hebt het zo niet begrepen. Elke vorm van censuur is om van te kotsen. Als de SGP of Christenunie er wat van had gezegd, was de reactie hetzelfde geweest. Anyhow, schilderijen of geen schilderijen, die emigratie zit er zoiezo in. De titel van het topic had wat genuanceerder gemogen, maar jouw opmerking hier aan het eind ook. "Stelletje racisten", wie de fuck denk je dat je voor je hebt?billy zei:stelletje hypocrieten hier zeg....
Als de SGP of de Christenunie wat zegt over posters met bloot of wat dan ook wordt er niet gezegd wat voor land dit is, dat men wil emigreren enz. Maar als het moslims zijn is het gelijk van ons land gaat naar de klote. Stelletje racisten!
azgaza zei:Dit soort dingen maken mij woedend, kunst mag GEEN cencuur, op géén manier, echt gewoon NIET!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."