#1
Het is idd echt schandalig maar dit zegt meer over de moslims dan over die mooie schilderijen van haar
.
je zegt het.Hans zei:azgaza zei:Dit soort dingen maken mij woedend, kunst mag GEEN cencuur, op géén manier, echt gewoon NIET!
Precies, net als dat kunstenaars respect moeten hebben voor Moslims moeten Moslims respect hebben voor kunstenaars. Dan kijken ze maar even weg.
HET WAREN DE MOSLIMS NIETCyberwolf zei:Het is idd echt schandalig maar dit zegt meer over de moslims dan over die mooie schilderijen van haar.
deadlock zei:HET WAREN DE MOSLIMS NIETCyberwolf zei:Het is idd echt schandalig maar dit zegt meer over de moslims dan over die mooie schilderijen van haar.

Je hebt duidelijk mijn posts van de vorige pagina niet gelezen. De complete moslimgemeenschap van huizen heeft gezegd dat ze niet snappen hoe het komt dat de kunstwerken weggehaald zijn "We zouden het zelf niet ophangen, maar we zijn niet zo kleinzielig dat we eisen dat ze weggehaald worden".Cyberwolf zei:deadlock zei:HET WAREN DE MOSLIMS NIETCyberwolf zei:Het is idd echt schandalig maar dit zegt meer over de moslims dan over die mooie schilderijen van haar.
klopt het waren geen moslims![]()
Cyberwolf zei:@ deadlock
Dan is hij nog wel moslim![]()
Moker zei:Cyberwolf zei:@ deadlock
Dan is hij nog wel moslim![]()
dude, hij bedoelt dat het niet DE Moslims waren. Maar dat het er 1 is geweest
![]()

Waar zie jij godverdomme in GODSNAAM de overeenkomst tussen Moslims en Marokkaan. WTF.gamezz zei:dit maakt mij echt heel erg boos en triest
ik ben geen racist maar dit gaat echt wel te ver
zij mogen hun hoofddoek houden goed voor hen.
maar moeten wij ons aanpassen aan hen?
alsze het zo erg vinden datze dan de andere kant op kijken of worden ze er geil van ofzo?
edit:zag iets op tv overlaatst van een marokaanse jongen die opgepakt werd voor drugbezit gaat ie nog efe doodleuk zege dat de agenten racist zijn
zijn de meeste marokanen dan geen moslim?deadlock zei:Waar zie jij godverdomme in GODSNAAM de overeenkomst tussen Moslims en Marokkaan. WTF.gamezz zei:dit maakt mij echt heel erg boos en triest
ik ben geen racist maar dit gaat echt wel te ver
zij mogen hun hoofddoek houden goed voor hen.
maar moeten wij ons aanpassen aan hen?
alsze het zo erg vinden datze dan de andere kant op kijken of worden ze er geil van ofzo?
edit:zag iets op tv overlaatst van een marokaanse jongen die opgepakt werd voor drugbezit gaat ie nog efe doodleuk zege dat de agenten racist zijn
Als er straks een bericht over christenen komt ga jij doodleuk christenen vervangen door Duitsers of Ieren? Bahbahbah.
nvm dan zal wel aan mij liggendeadlock zei:Ik snap echt *NUL* van je reactie :|
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."