#1
Solidius zei:
:' )
Ik vind het allemaal maar weer bullshit dat er zoveel heisa over gemaakt wordt. Iemand rijdt met een auto 5 mensen dood, oh god, periode van nationale rouw. Er gaan per dag duizenden mensen dood aan oorlog en onderdrukking 'mwa... zal wel'. Alleen omdat het dichtbij gebeurt is het erg? Ik snap best dat het erg is en dat de betrokkenen vast diep geschokt zijn, maar het is zo fucking hypocriet dat wanneer er is een keertje iets in Nederland gebeurt iedereen gelijk in rep en roer is.

