#1
Andrew zei:
deadlock zei:Er staat in het persbericht dat het GLAD was en dat de snelheid ONAANGEPAST was.
Sadpanda zei:Mag ik ook een topic als ik dood ga?![]()
DrippTone zei:deadlock zei:Er staat in het persbericht dat het GLAD was en dat de snelheid ONAANGEPAST was.
ijzel of vorst aan de grond is niet altijd aangekondigd en kan je nogal wel eens verrassen. Onaangepast wil alleen zeggen dat hij niet langzamer is gaan rijden omdat het glad was. Wil helemaal niet zeggen dat hij te hard zou hebben gereden. En als het echt glad is en er gebeurt iets ga je ook met 50 al rechtdoor.
Er staat helemaal niks in dat pers bericht dat het zijn eigen fout was, het word alleen geïnsinueerd.
deadlock zei:Want?DrippTone zei:Had dan gewoon niks gezegd.
:') Lekker makkelijk antwoord.Rabbithole zei:Omdat je, zoals altijd, weer eens niets toevoegt.
Precies, en daarbij trek je conclusies waar je totaal niet van weet of die tot de werkelijkheid behoren.Rabbithole zei:deadlock zei:Want?DrippTone zei:Had dan gewoon niks gezegd.
Omdat je, zoals altijd, weer eens niets toevoegt.
Oh absoluut sorry dat ik conclusies trek aan de hand van een krantenbericht terwijl er hier helemaal niemand is die hem hier kent of daadwerkelijk van de omstandigheden afweet.Petrovic zei:Precies, en daarbij trek je conclusies waar je totaal niet van weet of die tot de werkelijkheid behoren.
deadlock zei:Oh absoluut sorry dat ik conclusies trek aan de hand van een krantenbericht terwijl er hier helemaal niemand is die hem hier kent of daadwerkelijk van de omstandigheden afweet.
Betekent dit dat we er van uit kunnen gaan dat de Eyjafjallajökull niet is uitgebarsten maar dat het stemmingmakerij is? Media zijn tenslotte niet te vertrouwen!!1!!!1111
Je snapt mijn punt en bent het daar ook wel mee eens, maar je maakte daar wel harde uitspraken (eigen schuld) waar je echt een stempel op zet. Zeg gewoon wat je wil zeggen.deadlock zei:Oh absoluut sorry dat ik conclusies trek aan de hand van een krantenbericht terwijl er hier helemaal niemand is die hem hier kent of daadwerkelijk van de omstandigheden afweet.Petrovic zei:Precies, en daarbij trek je conclusies waar je totaal niet van weet of die tot de werkelijkheid behoren.
Betekent dit dat we er van uit kunnen gaan dat de Eyjafjallajökull niet is uitgebarsten maar dat het stemmingmakerij is? Media zijn tenslotte niet te vertrouwen!!1!!!1111
Want? Op mijn bord ligt een dood stuk beest. Als ik balans opmaak heb ik daar uiteindelijk meer aan.Mike zei:Zoals iemand anders al schreef: Er is een mens dood! Punt!
Beetje respect alsjullieblieft zeg....
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."