Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHolden dood?!

Holden dood?!

77 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Hidden dood?!

DrippTone zei:
Had dan gewoon niks gezegd.
Klik om te vergroten...
Want?
A
Anonymous2Lid
01-01-2024, 00:00
#2
TONGEREN - In Tongeren kwam zondagavond een jonge twintiger om het leven nadat hij de controle over het stuur verloor en tegen een boom smakte.

Op de Hasseltsesteenweg (N20), ter hoogte van Overrepen in Tongeren, kwam zondagavond rond 23 uur een 22-jarige automobilist om het leven. Het slachtoffer, Stijn Grosemans uit Tongeren, verloor op het spekgladde wegdek de controle over zijn stuur, waarna hij links van de baan ging en vervolgens tegen een boom smakte. De klap was enorm en zijn Opel Corsa werd tot schroot herleid.

De jonge twintiger overleed ter plekke, nog vooraleer de hulpdiensten arriveerden. De brandweer van Tongeren bevrijdde daarop zijn levenloze lichaam en de politie deed de nodige vaststellingen. Daaruit bleek de oorzaak van het ongeval te liggen bij het gladde wegdek in combinatie met een onaangepaste snelheid. De brokstukken werden geruimd en het verkeer moest niet omgeleid worden.

Het slachtoffer, dat alleen op een appartement woonde, raakte twee jaar geleden ook al eens bij een zwaar verkeersongeval betrokken. Toen ramde hij op 22 december zijn voertuig tegen de gevel van een huis op de Bilzersteenweg in Tongeren. De brandweer moest de woning stutten en Grosemans raakte daarbij ernstig gewond, maar kwam er weer bovenop. Eergisteren eindigde zijn leven abrupt.
A
Anonymous2Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Hidden dood?!

R.I.P. Holden
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Hidden dood?!

hidden?
A
Anonymous2Lid
01-01-2024, 00:00
#5
De meeste mensen herinneren zich Holden toch nog wel? We mogen zijn naam niet wegstrepen, hij verdient hier een plekje. ok? Het leek me een aardige gast, hij was aardig toen ik op msn met hem sprak. ik heb hem helaas nooit mogen ontmoeten...
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#6
wie
A
Anonymous2Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Andrew zei:
wie
Klik om te vergroten...

Holden.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Hidden dood?!

deadlock zei:
Er staat in het persbericht dat het GLAD was en dat de snelheid ONAANGEPAST was.
Klik om te vergroten...

ijzel of vorst aan de grond is niet altijd aangekondigd en kan je nogal wel eens verrassen. Onaangepast wil alleen zeggen dat hij niet langzamer is gaan rijden omdat het glad was. Wil helemaal niet zeggen dat hij te hard zou hebben gereden. En als het echt glad is en er gebeurt iets ga je ook met 50 al rechtdoor.

Er staat helemaal niks in dat pers bericht dat het zijn eigen fout was, het word alleen geïnsinueerd.
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is sowieso kut voor de nabestaanden.

R.I.P.
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mag ik ook een topic als ik dood ga? :(
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sadpanda zei:
Mag ik ook een topic als ik dood ga? :(
Klik om te vergroten...


Panda's krijgen helaas alleen een topic wanneer ze grappig zijn, niet wanneer ze dood gaan.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Hidden dood?!

DrippTone zei:
deadlock zei:
Er staat in het persbericht dat het GLAD was en dat de snelheid ONAANGEPAST was.
Klik om te vergroten...

ijzel of vorst aan de grond is niet altijd aangekondigd en kan je nogal wel eens verrassen. Onaangepast wil alleen zeggen dat hij niet langzamer is gaan rijden omdat het glad was. Wil helemaal niet zeggen dat hij te hard zou hebben gereden. En als het echt glad is en er gebeurt iets ga je ook met 50 al rechtdoor.

Er staat helemaal niks in dat pers bericht dat het zijn eigen fout was, het word alleen geïnsinueerd.
Klik om te vergroten...

^ /eensch
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
In dat persbericht staat inderdaad niet dat hij fout was. Wat maakt het ook uit? Er is een mens dood :(
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Hidden dood?!

deadlock zei:
DrippTone zei:
Had dan gewoon niks gezegd.
Klik om te vergroten...
Want?
Klik om te vergroten...

Omdat je, zoals altijd, weer eens niets toevoegt.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Hidden dood?!

Rabbithole zei:
Omdat je, zoals altijd, weer eens niets toevoegt.
Klik om te vergroten...
:') Lekker makkelijk antwoord.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Hidden dood?!

Rabbithole zei:
deadlock zei:
DrippTone zei:
Had dan gewoon niks gezegd.
Klik om te vergroten...
Want?
Klik om te vergroten...

Omdat je, zoals altijd, weer eens niets toevoegt.
Klik om te vergroten...
Precies, en daarbij trek je conclusies waar je totaal niet van weet of die tot de werkelijkheid behoren.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Hidden dood?!

Petrovic zei:
Precies, en daarbij trek je conclusies waar je totaal niet van weet of die tot de werkelijkheid behoren.
Klik om te vergroten...
Oh absoluut sorry dat ik conclusies trek aan de hand van een krantenbericht terwijl er hier helemaal niemand is die hem hier kent of daadwerkelijk van de omstandigheden afweet.

Betekent dit dat we er van uit kunnen gaan dat de Eyjafjallajökull niet is uitgebarsten maar dat het stemmingmakerij is? Media zijn tenslotte niet te vertrouwen!!1!!!1111
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Hidden dood?!

deadlock zei:
Oh absoluut sorry dat ik conclusies trek aan de hand van een krantenbericht terwijl er hier helemaal niemand is die hem hier kent of daadwerkelijk van de omstandigheden afweet.

Betekent dit dat we er van uit kunnen gaan dat de Eyjafjallajökull niet is uitgebarsten maar dat het stemmingmakerij is? Media zijn tenslotte niet te vertrouwen!!1!!!1111
Klik om te vergroten...

Jij zegt dat het zijn eigen schuld was maar dat staat niet in dat bericht. Waar baseer je dat op?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Hidden dood?!

deadlock zei:
Petrovic zei:
Precies, en daarbij trek je conclusies waar je totaal niet van weet of die tot de werkelijkheid behoren.
Klik om te vergroten...
Oh absoluut sorry dat ik conclusies trek aan de hand van een krantenbericht terwijl er hier helemaal niemand is die hem hier kent of daadwerkelijk van de omstandigheden afweet.

Betekent dit dat we er van uit kunnen gaan dat de Eyjafjallajökull niet is uitgebarsten maar dat het stemmingmakerij is? Media zijn tenslotte niet te vertrouwen!!1!!!1111
Klik om te vergroten...
Je snapt mijn punt en bent het daar ook wel mee eens, maar je maakte daar wel harde uitspraken (eigen schuld) waar je echt een stempel op zet. Zeg gewoon wat je wil zeggen.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mike zei:
Zoals iemand anders al schreef: Er is een mens dood! Punt!

Beetje respect alsjullieblieft zeg....
Klik om te vergroten...
Want? Op mijn bord ligt een dood stuk beest. Als ik balans opmaak heb ik daar uiteindelijk meer aan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."