Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHolden dood?!

Holden dood?!

77 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Hidden dood?!

weten jullie zeker dat dit bericht klopt.

vind het beetje raar geschreven, in ieder geval niet alsof het uit de krant of iets dergelijks staat.
A
Anonymous2Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Hidden dood?!

blu zei:
Moet je ook maar niet als een idioot je auto om een boom heen vouwen...
Klik om te vergroten...

Deze reactie vind ik trouwens erg respectloos als ik je er op mag wijzen...
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Hidden dood?!

knolselderij zei:
vind het beetje raar geschreven, in ieder geval niet alsof het uit de krant of iets dergelijks staat.
Klik om te vergroten...

Dat was het eerste dat in me opkwam toen ik het bericht las.
A
Anonymous2Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Hidden dood?!

knolselderij zei:
weten jullie zeker dat dit bericht klopt.

vind het beetje raar geschreven, in ieder geval niet alsof het uit de krant of iets dergelijks staat.
Klik om te vergroten...

Het is belgisch...
http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... s%3Disch:1
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Hidden dood?!

deadlock zei:
DrippTone zei:
Had dan gewoon niks gezegd.
Klik om te vergroten...
Want?
Klik om te vergroten...

Omdat je, zoals altijd, weer eens niets toevoegt.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Hidden dood?!

Rabbithole zei:
Omdat je, zoals altijd, weer eens niets toevoegt.
Klik om te vergroten...
:') Lekker makkelijk antwoord.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Hidden dood?!

Rabbithole zei:
deadlock zei:
DrippTone zei:
Had dan gewoon niks gezegd.
Klik om te vergroten...
Want?
Klik om te vergroten...

Omdat je, zoals altijd, weer eens niets toevoegt.
Klik om te vergroten...
Precies, en daarbij trek je conclusies waar je totaal niet van weet of die tot de werkelijkheid behoren.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Hidden dood?!

Petrovic zei:
Precies, en daarbij trek je conclusies waar je totaal niet van weet of die tot de werkelijkheid behoren.
Klik om te vergroten...
Oh absoluut sorry dat ik conclusies trek aan de hand van een krantenbericht terwijl er hier helemaal niemand is die hem hier kent of daadwerkelijk van de omstandigheden afweet.

Betekent dit dat we er van uit kunnen gaan dat de Eyjafjallajökull niet is uitgebarsten maar dat het stemmingmakerij is? Media zijn tenslotte niet te vertrouwen!!1!!!1111
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Hidden dood?!

deadlock zei:
Oh absoluut sorry dat ik conclusies trek aan de hand van een krantenbericht terwijl er hier helemaal niemand is die hem hier kent of daadwerkelijk van de omstandigheden afweet.

Betekent dit dat we er van uit kunnen gaan dat de Eyjafjallajökull niet is uitgebarsten maar dat het stemmingmakerij is? Media zijn tenslotte niet te vertrouwen!!1!!!1111
Klik om te vergroten...

Jij zegt dat het zijn eigen schuld was maar dat staat niet in dat bericht. Waar baseer je dat op?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Hidden dood?!

deadlock zei:
Petrovic zei:
Precies, en daarbij trek je conclusies waar je totaal niet van weet of die tot de werkelijkheid behoren.
Klik om te vergroten...
Oh absoluut sorry dat ik conclusies trek aan de hand van een krantenbericht terwijl er hier helemaal niemand is die hem hier kent of daadwerkelijk van de omstandigheden afweet.

Betekent dit dat we er van uit kunnen gaan dat de Eyjafjallajökull niet is uitgebarsten maar dat het stemmingmakerij is? Media zijn tenslotte niet te vertrouwen!!1!!!1111
Klik om te vergroten...
Je snapt mijn punt en bent het daar ook wel mee eens, maar je maakte daar wel harde uitspraken (eigen schuld) waar je echt een stempel op zet. Zeg gewoon wat je wil zeggen.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mike zei:
Zoals iemand anders al schreef: Er is een mens dood! Punt!

Beetje respect alsjullieblieft zeg....
Klik om te vergroten...
Want? Op mijn bord ligt een dood stuk beest. Als ik balans opmaak heb ik daar uiteindelijk meer aan.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Blablabla, wat een gezeik weer op elkaar.

Anyway, ik kan me Holden nog wel herinneren. Aardige kerel. Jammer dat het zo snel heeft moeten eindigen.
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vaag, Holden herinner ik me als een aardige dude. Ben voor de grap eens gaan zoeken op mijn andere nickname (mindgamer) in zijn postsgeschiedenis, en je ziet hele leuke reacties op mijn posts, van mister Holden himself:grin:

En je ziet wel wie hier de computer hackende autist is met weinig empathie. Wat een drol.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#14
R.I.P. Holden dan maar!

En, sorry hoor, maar wat onvoorstelbaar ongepast om in een topic waarin iemands dood bekend wordt gemaakt te gaan lopen welles/nietesen over het feit of zijn dood al dan niet eigen schuld is.

Zoals iemand anders al schreef: Er is een mens dood! Punt!

Beetje respect alsjullieblieft zeg....
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rabbithole zei:
Wat ben jij ongelooflijk voorspelbaar. Overal de meest botte opmerkingen mogelijk maken, alleen om te provoceren. Get a life. :) Wat een trieste bezigheid.
Klik om te vergroten...

Triest? Wat zou Deadlock nou nog zijn zonder zijn imago!?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat ben jij ongelooflijk voorspelbaar. Overal de meest botte opmerkingen mogelijk maken, alleen om te provoceren. Get a life. :) Wat een trieste bezigheid.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat ja, zonder z'n beledigingen en tactloze opmerkingen is hij helemaal niemand. Geen imago, geen gimmick, geen karakter. Wat een zielige jongen is het eigenlijk ook.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rabbithole zei:
Dat ja, zonder z'n beledigingen en tactloze opmerkingen is hij helemaal niemand. Geen imago, geen gimmick, geen karakter. Wat een zielige jongen is het eigenlijk ook.
Klik om te vergroten...
Nee inderdaad, helemaal niemand :') Ik heb echt de uitlaatklep DF in mijn leven nodig en mijn 'imago' is me allussie!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."