#1
Aantal van z'n posts kwamen me wel weer bekend voor, spijtig voor hem en zijn familie/kennissen. Maar hij was geen rustige rijder zo te lezen...
blu zei:Moet je ook maar niet als een idioot je auto om een boom heen vouwen...
knolselderij zei:vind het beetje raar geschreven, in ieder geval niet alsof het uit de krant of iets dergelijks staat.
knolselderij zei:weten jullie zeker dat dit bericht klopt.
vind het beetje raar geschreven, in ieder geval niet alsof het uit de krant of iets dergelijks staat.
Ik provoceer in het geheel niet. Hey, het stikt hier van de boomknuffelaars en waarom is het *nu* opeens erger dat er een mens dood is dan een dier en wáárom zou ik er om moeten rouwen of RIP'en?Rabbithole zei:Wat ben jij ongelooflijk voorspelbaar. Overal de meest botte opmerkingen mogelijk maken, alleen om te provoceren. Get a life.Wat een trieste bezigheid.
Dat noem jij inhoudelijk? Wat voor aanwijzingen heb jij dan dat het *niet* zijn eigen schuld was en uit welke bron heb je die?Rabbithole zei:Ik ben vaak zat inhoudelijk op je opmerkingen ingegaan. Nogmaals, je weet de exacte omstandigheden niet en kan er daarom niet over oordelen.
Hoezo verdient hij het dan? Als jij in een dronken bui in de gracht kukelt is dat je eigen schuld maar of je het verdient is een heel ander verhaal.En zelfs al was het z'n eigen schuld en kan er verder geen schuldige behalve hijzelf aangewezen worden voor zijn dood, verdient hij het dan om te sterven?
Waarom is dat etisch meer verantwoord? Of krijgen we nu een aaibaarheidsfactorbullshitverhaal? Zo van "Otters zijn zo schattig want ze kunnen zulke leuke mensendingen doen met die kleine handjes en daarom moet iedereen er met z'n takken vanaf blijven maar jij bent een koe, wat zeg ik, een koe, je bent godverdomme een jas en een hamburger!"En het is erger dan het dier wat op jouw bord ligt omdat dit een ontzettend aardige jongen was die redelijk wat mensen op dit forum kenden en mochten.
Ik wil graag weten welke drogreden ik hier heb gebruikt want misschien kan je me iets nieuws leren.En als we dierenlevens aan mensenlevens gelijk gaan stellen zijn we helemaal ver van huis, en kan ik ook wel met drogredenen aan komen zetten.
Omslachtig en misleidend? Je bedoelt volgens mij direct en eerlijk, iets wat ik al meerdere keren heb aangegeven.Ware het niet dat ik niet van de omslachtige en misleidende retorica hou, anders zou ik wel vaker in discussie gaan met de bodemloze put die Deadlock heet.
Tja, voorspelbaar...deadlock zei:Want? Op mijn bord ligt een dood stuk beest. Als ik balans opmaak heb ik daar uiteindelijk meer aan.Mike zei:Zoals iemand anders al schreef: Er is een mens dood! Punt!
Beetje respect alsjullieblieft zeg....
Omdat er geen inhoud in die opmerkingen huist.deadlock zei:Feit blijft staan dat er nog niemand inhoudelijk op mijn opmerkingen is ingegaan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."