Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHolden dood?!

Holden dood?!

77 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Aantal van z'n posts kwamen me wel weer bekend voor, spijtig voor hem en zijn familie/kennissen. Maar hij was geen rustige rijder zo te lezen...
A
Anonymous2Lid
01-01-2024, 00:00
#2
TONGEREN - In Tongeren kwam zondagavond een jonge twintiger om het leven nadat hij de controle over het stuur verloor en tegen een boom smakte.

Op de Hasseltsesteenweg (N20), ter hoogte van Overrepen in Tongeren, kwam zondagavond rond 23 uur een 22-jarige automobilist om het leven. Het slachtoffer, Stijn Grosemans uit Tongeren, verloor op het spekgladde wegdek de controle over zijn stuur, waarna hij links van de baan ging en vervolgens tegen een boom smakte. De klap was enorm en zijn Opel Corsa werd tot schroot herleid.

De jonge twintiger overleed ter plekke, nog vooraleer de hulpdiensten arriveerden. De brandweer van Tongeren bevrijdde daarop zijn levenloze lichaam en de politie deed de nodige vaststellingen. Daaruit bleek de oorzaak van het ongeval te liggen bij het gladde wegdek in combinatie met een onaangepaste snelheid. De brokstukken werden geruimd en het verkeer moest niet omgeleid worden.

Het slachtoffer, dat alleen op een appartement woonde, raakte twee jaar geleden ook al eens bij een zwaar verkeersongeval betrokken. Toen ramde hij op 22 december zijn voertuig tegen de gevel van een huis op de Bilzersteenweg in Tongeren. De brandweer moest de woning stutten en Grosemans raakte daarbij ernstig gewond, maar kwam er weer bovenop. Eergisteren eindigde zijn leven abrupt.
A
Anonymous2Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Hidden dood?!

R.I.P. Holden
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Hidden dood?!

hidden?
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Hidden dood?!

Moet je ook maar niet als een idioot je auto om een boom heen vouwen...
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Hidden dood?!

Stijn Grosemans.....ff gegoogled maar dit is al in december gebeurd.
er stond in een ander artikel ook dat hij al eens een huis was binnengereden..
hij was hier op df dus schijnbaar ook actief onder de naam hidden,maar welke hidden? er zijn er 2..
A
Anonymous2Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Hidden dood?!

Sorry hij was niet onder de naam hidden maar Holden actief hier op df...
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Hidden dood?!

weten jullie zeker dat dit bericht klopt.

vind het beetje raar geschreven, in ieder geval niet alsof het uit de krant of iets dergelijks staat.
A
Anonymous2Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Hidden dood?!

blu zei:
Moet je ook maar niet als een idioot je auto om een boom heen vouwen...
Klik om te vergroten...

Deze reactie vind ik trouwens erg respectloos als ik je er op mag wijzen...
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Hidden dood?!

knolselderij zei:
vind het beetje raar geschreven, in ieder geval niet alsof het uit de krant of iets dergelijks staat.
Klik om te vergroten...

Dat was het eerste dat in me opkwam toen ik het bericht las.
A
Anonymous2Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Hidden dood?!

knolselderij zei:
weten jullie zeker dat dit bericht klopt.

vind het beetje raar geschreven, in ieder geval niet alsof het uit de krant of iets dergelijks staat.
Klik om te vergroten...

Het is belgisch...
http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... s%3Disch:1
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rabbithole zei:
Wat ben jij ongelooflijk voorspelbaar. Overal de meest botte opmerkingen mogelijk maken, alleen om te provoceren. Get a life. :) Wat een trieste bezigheid.
Klik om te vergroten...
Ik provoceer in het geheel niet. Hey, het stikt hier van de boomknuffelaars en waarom is het *nu* opeens erger dat er een mens dood is dan een dier en wáárom zou ik er om moeten rouwen of RIP'en?

Als het nou ED was, dan tjah.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben vaak zat inhoudelijk op je opmerkingen ingegaan. Nogmaals, je weet de exacte omstandigheden niet en kan er daarom niet over oordelen. En zelfs al was het z'n eigen schuld en kan er verder geen schuldige behalve hijzelf aangewezen worden voor zijn dood, verdient hij het dan om te sterven? Dus ongeacht wat iemand doet, hoe miniem iemands actie is en hoe desastreus en buitenproportioneel de gevolgen zijn, als iemand zelf iets heeft gedaan om dat te veroorzaken verdient iemand de gevolgen dan ook? En het is erger dan het dier wat op jouw bord ligt omdat dit een ontzettend aardige jongen was die redelijk wat mensen op dit forum kenden en mochten. En als we dierenlevens aan mensenlevens gelijk gaan stellen zijn we helemaal ver van huis, en kan ik ook wel met drogredenen aan komen zetten. Ware het niet dat ik niet van de omslachtige en misleidende retorica hou, anders zou ik wel vaker in discussie gaan met de bodemloze put die Deadlock heet.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rabbithole zei:
Ik ben vaak zat inhoudelijk op je opmerkingen ingegaan. Nogmaals, je weet de exacte omstandigheden niet en kan er daarom niet over oordelen.
Klik om te vergroten...
Dat noem jij inhoudelijk? Wat voor aanwijzingen heb jij dan dat het *niet* zijn eigen schuld was en uit welke bron heb je die?

En zelfs al was het z'n eigen schuld en kan er verder geen schuldige behalve hijzelf aangewezen worden voor zijn dood, verdient hij het dan om te sterven?
Klik om te vergroten...
Hoezo verdient hij het dan? Als jij in een dronken bui in de gracht kukelt is dat je eigen schuld maar of je het verdient is een heel ander verhaal.

En het is erger dan het dier wat op jouw bord ligt omdat dit een ontzettend aardige jongen was die redelijk wat mensen op dit forum kenden en mochten.
Klik om te vergroten...
Waarom is dat etisch meer verantwoord? Of krijgen we nu een aaibaarheidsfactorbullshitverhaal? Zo van "Otters zijn zo schattig want ze kunnen zulke leuke mensendingen doen met die kleine handjes en daarom moet iedereen er met z'n takken vanaf blijven maar jij bent een koe, wat zeg ik, een koe, je bent godverdomme een jas en een hamburger!"

En als we dierenlevens aan mensenlevens gelijk gaan stellen zijn we helemaal ver van huis, en kan ik ook wel met drogredenen aan komen zetten.
Klik om te vergroten...
Ik wil graag weten welke drogreden ik hier heb gebruikt want misschien kan je me iets nieuws leren.

Ware het niet dat ik niet van de omslachtige en misleidende retorica hou, anders zou ik wel vaker in discussie gaan met de bodemloze put die Deadlock heet.
Klik om te vergroten...
Omslachtig en misleidend? Je bedoelt volgens mij direct en eerlijk, iets wat ik al meerdere keren heb aangegeven.
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#15
Daar schrok ik ook even van. Typisch een trekje van klassieke autisme, maar pas op! Straks zit mijn pc weer vol met virussen dankzij Dreadlock.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#16
deadlock zei:
Mike zei:
Zoals iemand anders al schreef: Er is een mens dood! Punt!

Beetje respect alsjullieblieft zeg....
Klik om te vergroten...
Want? Op mijn bord ligt een dood stuk beest. Als ik balans opmaak heb ik daar uiteindelijk meer aan.
Klik om te vergroten...
Tja, voorspelbaar...

Wat ben jij toch een onvoorstelbaar trieste hufter! Van het niveau (?) GS reaguurder.

En nee, je hoeft hier niet op te reageren want ik kan vanaf nu geen berichten meer van je zien. Het enige waar jij op uit bent is het kwetsen en provoceren van mensen, dood of levend, maakt jou niet uit.

Ik zou zeggen; ga eens op de treinbaan een trein provoceren of neem een acount bij Fok! Daar zit je beter op je plek.

Adios Kwal!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
deadlock zei:
Feit blijft staan dat er nog niemand inhoudelijk op mijn opmerkingen is ingegaan.
Klik om te vergroten...
Omdat er geen inhoud in die opmerkingen huist.

You don't give a shit, neither do I.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#18
deadlock de; v(m) -s bodemloze put aan drogredenen
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#19
Die Dreadlock toont totaal geen empathie. En probeert steeds zijn gelijk te halen.
Kerel, je bent intelligent, je hebt inzicht, waarom heb je steeds die bevestiging nodig? Onzeker kereltje. Schattig hoor.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb er medelijden mee dat hij zó overtuigd is van zijn gelijk, terwijl het er helemaal niet om gaat wie er gelijk heeft, die opmerkingen waren gewoon ongepast. Je kan psychisch gewoon niet gezond zijn als je niet inziet hoe belachelijk ongepast dat is. Of het is inderdaad een wanhopige puber op zoek naar aandacht, zoals velen op het internet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."