Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums400 kg speed aangetroffen

400 kg speed aangetroffen

43 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zou SWIM zn zwemdiploma wel hebben? Anders krijgt ie t nog zwaar voor zn kiezen lijkt me
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
misanthrophy zei:
Zou SWIM zn zwemdiploma wel hebben? Anders krijgt ie t nog zwaar voor zn kiezen lijkt me
Klik om te vergroten...
Hij is laatst nog langs de tandarts gegaan en door zijn hevige pep gebruik van de afgelopen tijd heeft de congierge maar besloten om zijn kiezen er uit te halen dus dat zal nog wel mee vallen.
Ik vrees meer voor zijn dijbenen, die zijn nooit echt meer goed gekomen na dat incident met die theepot vorige oud en nieuw.
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Chris Pontius zei:
misanthrophy zei:
Zou SWIM zn zwemdiploma wel hebben? Anders krijgt ie t nog zwaar voor zn kiezen lijkt me
Klik om te vergroten...
Hij is laatst nog langs de tandarts gegaan en door zijn hevige pep gebruik van de afgelopen tijd heeft de congierge maar besloten om zijn kiezen er uit te halen dus dat zal nog wel mee vallen.
Ik vrees meer voor zijn dijbenen, die zijn nooit echt meer goed gekomen na dat incident met die theepot vorige oud en nieuw.
Klik om te vergroten...

Pfffffffffffff...

Die concierge moet zich is niet zo in andermans zaken mengen vind ik..

Dat ie haar heeft betekend niet dat 'ie gelijk recht heeft op gas en licht, wat jij?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tja normaal ben ik daar niet zo moeilijk in maar het is zijn bedoeling er achter he.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kunnen we het nu verder weer een beetje ontopic houden? Dank u!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
SperSIZEboon zei:
die zullen er vast wel zijn, maar ik denk niet dat die zich bezig houden met de productie van speed
Klik om te vergroten...

TVL zei:
In Tessenderlo heeft de federale gerechtelijke politie van Hasselt een groot drugslabo ontmanteld. De politie heeft hiermee een internationale drugsbende onthoofd. De bende had vertakkingen in het buitenland. Er zijn zeven personen opgepakt, onder wie twee Limburgers en vier Nederlanders.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Het is natuurlijk maar de vraag wat nu echt een bende is. Maar goed, als het wel een bende was dan houden ze zich toch bezig met de productie van speed.. Nu ja.. Niet echt mobster shit die speed koken. :tearsofjoy:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het maakt niet uit wie het waren, ze waren in ieder geval goed bezig als ze wat wilden bijverdienen :tearsofjoy:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
Chris Pontius zei:
Deranged zei:
Mijn ouders hebben dit idee volgens mij ook weleens gehad, het bleek toen echter te gaan om een leeg zakje wat per ongeluk in de wasmachine was beland.
Klik om te vergroten...

Lege capsules hier ..
Klik om te vergroten...

smoezelig cd doosje en witte strepen in mijn portomone hier...
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#9
Chris Pontius zei:
Lege capsules hier ..
Klik om te vergroten...

same here :) haha
B
BuzzkillingtonLid
01-01-2024, 00:00
#10
cropp zei:
Chris Pontius zei:
Deranged zei:
Mijn ouders hebben dit idee volgens mij ook weleens gehad, het bleek toen echter te gaan om een leeg zakje wat per ongeluk in de wasmachine was beland.
Klik om te vergroten...

Lege capsules hier ..
Klik om te vergroten...

smoezelig cd doosje en witte strepen in mijn portomone hier...
Klik om te vergroten...

+1 :grin:
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#11
volgens mij hadden ze nog geen zin om gaan te slapen :rock:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Greenlabs zei:
volgens mij hadden ze nog geen zin om gaan te slapen :rock:
Klik om te vergroten...
slapen is voor apen.
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#13
En voor kinderen en bejaarden!
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#14
gelukkig was het geen LSD :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vraag me af waarom iemand uberhaupt 400 kg in een keer maakt? Bestemd voor welke markt vraag ik me dan af .... niet voor de kleine kopers in iedergeval denk ik :wink: Maar export?
W
WietpepLid
01-01-2024, 00:00
#16
Volgens mij hebben me ouders me Pep balletje gevonde '50 gr' :rolleyes:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wow ..... kun je het niet meer vinden? Of zijn ze al 3 dagen wakker? :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Die zijn nu aan het stuiteren :grin:
k
k.evinLid
01-01-2024, 00:00
#19
400 kg :openmouth: Denk mafia mensen :(
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#20
k.evin zei:
400 kg :openmouth: Denk mafia mensen :(
Klik om te vergroten...

In Nederland maffia? Die met speed bezig zijn.. na-ah :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."