#1
Daar weet "Vode" natuurlijk weer alles van ![:grin:]()
Keith Bakker is geschokt en geschrokken door de berichtgeving in de Telegraaf dat hij jongeren die bij hem in behandeling zijn, sexueel zou hebben misbruikt. Het is niet bij hem bekend wie deze beschuldigingen zouden hebben geuit en waar de beschuldigingen uit bestaan. Het is echter niet waar, in geen enkel geval, dat Keith sexuele handelingen zou hebben verricht met jongeren die bij hem onder behandeling zijn of onder behandeling zijn geweest. Keith Bakker behandelt met zijn kliniek Smith & Jones jongeren met verslavings- en gedragsproblemen. Juist het bieden van een veilige plek en bescherming is daarbij essentieel. Keith is zelf drugs- en alcolholverslaafd geweest, weet wat jongeren doormaken en wat zij doen om hun verslaving te onderhouden. Zijn methode is onconventioneel. Keith doorbreekt het verslavingsgedrag door deze jongeren te confronteren en door hen bescherming te bieden. Dit houdt in: veiligheid, warmte en tegelijkertijd harde confrontatie. Sinds 2004 behandelt hij jongeren die bij de reguliere zorg niet verder kwamen. Keith is zo succesvol vanwege zijn onconventionele therapie. Sexuele handelingen zijn daar echter pertinent geen onderdeel van. Keith Bakker wijst elke beschuldiging van sexueel misbruik af. Aangezien het om kwetsbare jongeren gaat, willen wij eerst zicht hebben op de aard van de beschuldigingen en weten om wie het precies gaat. Honderden ouders en ex-verslaafde jongeren hebben inmiddels hun steun aan Keith betuigd. En dat doet ons goed.
Dreuge zei:Gaat dit over die gozer met dat accent?![]()
DitFlameon zei:Ik denk dat die kerel de pech heeft dat je als 'hulpverlener' gruwelijk hard genaaid kan worden door mensen die aandacht zoeken, en dit is de meest afschuwelijke manier om iemand kapot te maken. Arme keith
... omdat?pannes zei:ik vind het een lul.
Vanadesse zei:Ik heb nog nooit iemand 'gezien' die de systeemtheorie zo goed kan toepassen! Mijn respect had hij al lang. Er is iets in mij dat dit bericht dan ook totaaaal niet begrijpt. Ik hoop vooral dat er binnenkort in het nieuws mag verschijnen dat de beschuldigingen vals zijn.. I love familie matters.. Baalde als een stekker dat dit niet meer ging draaien op ned 3..![]()
omdat hij spatsies heeft en zichzelf geweldig vindt en met zijn clienten neuktVanadesse zei:... omdat?pannes zei:ik vind het een lul.
Dat bedoelde ik inderdaad. Ik heb daar een hoop lessen over gehad op school, en heb dat altijd heel erg interessant gevonden. En als je dan keek naar bijvoorbeeld familie matters, daar zie je hoe hij die systeemtheorie toepast en hoe goed dat altijd gaat! Echt respect voor die kerel!HTID zei:Haha ik dacht hoe kan je in godsnaam systeemtheorie in die context toepassen maar er zijn blijkbaar meerdere concepten met die naamVanadesse zei:Ik heb nog nooit iemand 'gezien' die de systeemtheorie zo goed kan toepassen! Mijn respect had hij al lang. Er is iets in mij dat dit bericht dan ook totaaaal niet begrijpt. Ik hoop vooral dat er binnenkort in het nieuws mag verschijnen dat de beschuldigingen vals zijn.. I love familie matters.. Baalde als een stekker dat dit niet meer ging draaien op ned 3..![]()
![]()
http://www.systeemtheorie.nl/systeemtheorie.php
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."