Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeith Bakker, pedofiel of hulpverlener?

Keith Bakker, pedofiel of hulpverlener?

49 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
p
pannesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vanadesse zei:
pannes zei:
ik vind het een lul.
Klik om te vergroten...
... omdat?
Klik om te vergroten...
omdat hij spatsies heeft en zichzelf geweldig vindt en met zijn clienten neukt
en een Amerikaans accent heeft. Ik heb zijn boek gelezen en ik vind het een opschepperige lul.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#2
HTID zei:
Vanadesse zei:
Ik heb nog nooit iemand 'gezien' die de systeemtheorie zo goed kan toepassen! Mijn respect had hij al lang. Er is iets in mij dat dit bericht dan ook totaaaal niet begrijpt. Ik hoop vooral dat er binnenkort in het nieuws mag verschijnen dat de beschuldigingen vals zijn.. I love familie matters.. Baalde als een stekker dat dit niet meer ging draaien op ned 3.. :(
Klik om te vergroten...
Haha ik dacht hoe kan je in godsnaam systeemtheorie in die context toepassen maar er zijn blijkbaar meerdere concepten met die naam :grin:

http://www.systeemtheorie.nl/systeemtheorie.php
Klik om te vergroten...
Dat bedoelde ik inderdaad. Ik heb daar een hoop lessen over gehad op school, en heb dat altijd heel erg interessant gevonden. En als je dan keek naar bijvoorbeeld familie matters, daar zie je hoe hij die systeemtheorie toepast en hoe goed dat altijd gaat! Echt respect voor die kerel!

@ Pannes; ik vind hm niet arrogant, maar hij weet waar hij het over heeft.. En als hij niet achter zijn eigen werk en methodes zou staan had hij het ook niet zo ver geschopt.. Je moet er voor 200% voor gaat als je de jeugd die hij begeleid in goede banen wil leiden, en niet denken: sja, ik doe het nou wel zo, maaaaar... Nee! Ik doe dit nu zo, omdat ik denk dat dit het beste is.. En zijn behandelmethodes werken, voor zover ik overal hoor, hartstikke goed!
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vanadesse zei:
voor 200%
Klik om te vergroten...

niet alleen keith verliest hier punten :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mooi stukje tekst Vanadesse ... het lijkt wel of het uit mijn vingertoppen komt.
Ik ken meerdere behandelprogramma's via mijn werk, maar zo'n programma als keith hanteert is denk ik het beste wat er is. Tevens ook het gevaarlijkste (waardoor hij nu als pedo wordt beschuldigd helaas), want wat hij doet mag in de reguliere zorg niet
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik weet het niet, ik ben meestal erg achterdochtig bij dit soort zaken want ik vertrouw het niet snel als een meid vanuit het niks roept dat hij haar aangerand heeft, vooral niet in dit soort situaties. Het is zo makkelijk om iemand reputatie naar de klote te brengen met zo'n uitspraak, en draai dat maar een keer terug.

Vrouwen zijn soms echt bitches, mannen onterecht beschuldigen van dit soort shit.
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#6
vode zei:
Ik weet het niet, ik ben meestal erg achterdochtig bij dit soort zaken want ik vertrouw het niet snel als een meid vanuit het niks roept dat hij haar aangerand heeft, vooral niet in dit soort situaties. Het is zo makkelijk om iemand reputatie naar de klote te brengen met zo'n uitspraak, en draai dat maar een keer terug.

Vrouwen zijn soms echt bitches, mannen onterecht beschuldigen van dit soort shit.
Klik om te vergroten...
Dat zou kunnen wat je zegt.Maar het enge aan het verhaal is dat meerdere meisjes het gezegd hebben.Zelf hoop ik ook niet dat het waar.
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik zag deze junk lopen in de stad, al zuigend en cravend aan een marlboro ...

Zo iemand zou ik dus nooit accepteren als iemand die zogenaamd wel weet wat een verslaving is.

Steek er nog 1 op Keith, because they will fry your balls for breakfast.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#8
op een of andere manier gun ik die man de voordeel van de twijfel
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Daar weet "Vode" natuurlijk weer alles van :grin:
L
LadySkyLid
01-01-2024, 00:00
#10
en terecht!

Die keith bakker mag de komende 5 jaar even goed nadenken over zijn handelingen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."