Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKilo coke vinden en wat doe je ermee?

Kilo coke vinden en wat doe je ermee?

36 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kleinere pakketjes van maken en verkopen.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#2
Laten testen.
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat syl zegt
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Taart mee bakken.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een voorraadje aanleggen en een stukje ervan verkopen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Syl zei:
Kleinere pakketjes van maken en verkopen.
Klik om te vergroten...
Zou ik mee oppassen. Als je ineens 1000 keer een gram gaat verkopen in de buurt dan ga je mogelijk opvallen. De coke-business is echt geen grap. Als ze erachter komen dat je een kilo van hen hebt gejat en doorverkocht, dan komen ze wel even langs.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#7
omg verleidelijk he....Maar ik wil geen mes in mijn lijf
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deel houden en rest weggooien. Ik heb geen kennissen genoeg om een kilo te verhandelen.
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Uitdelen op DF .. ...vrijwillige bijdrage word gewaardeerd. Is dus geen verkoop:upsidedown::upsidedown:
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Deel houden en rest weggooien. Ik heb geen kennissen genoeg om een kilo te verhandelen.
Klik om te vergroten...
Ik ook niet en gebruik het zelf niet
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neo-Shulginist zei:
Zou ik mee oppassen. Als je ineens 1000 keer een gram gaat verkopen in de buurt dan ga je mogelijk opvallen. De coke-business is echt geen grap. Als ze erachter komen dat je een kilo van hen hebt gejat en doorverkocht, dan komen ze wel even langs.
Klik om te vergroten...

Zou ook grotere aantallen doorverkopen aan dealers die ik ken.
Het moet ook zo snel mogelijk weer weg zijn.
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#12
... Ik heb echt niets gevonden :)
Edit
Ik bedoel LOL ik zie nu wat ik geschreven heb. Ik ben daar niet eens geweest
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het probleem is wel dat onversneden cocaïne doorverkopen net super veel aandacht naar je toe zal trekken. Ironisch genoeg zou je het net moeten versnijden tot "normale" marktwaarden als je het verkoopt aan mensen die je niet goed kent, omdat mensen niet door zouden hebben dat er een new player in town is :shrugman:
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#14
Neo-Shulginist zei:
Zou ik mee oppassen. Als je ineens 1000 keer een gram gaat verkopen in de buurt dan ga je mogelijk opvallen. De coke-business is echt geen grap. Als ze erachter komen dat je een kilo van hen hebt gejat en doorverkocht, dan komen ze wel even langs.
Klik om te vergroten...
Jij kijkt teveel films
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zou het op het darkweb zetten en daar verkopen! Zo raak je het wel kwijt hor :wink: :wink:
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Via via verkopen. Leuk zakcentje aan over houden. Geen zin om extra risico te lopen dus zal er niet super rijk van worden. Is ook niet iets wat ik nou maanden bij me zou willen houden. Zou volgens mij super nerveus worden. En nog nooit coke gebruikt + geen idee of ik de verleiding zou kunnen weerstaan dus hoe sneller het weer pleitte is hoe beter.
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ongeveer 200gram houden voor eigen verbruik en rest verkopen. Best via darkweb dan, lekker anoniem. En mooi mondje houden, je wilt niet dat de mannen op straat of van de haven erachter komen dat je een kilo hebt liggen. :wink:
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
weggooien.
Klik om te vergroten...

WAAAATT??? :P
Geef maar hier dan hahah
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#19
heyol zei:
WAAAATT??? :P
Geef maar hier dan hahah
Klik om te vergroten...

Vergeet mij niet. :innocent:
F
FreyaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Paar weken geleden waren er meerdere pakketten hash gevonden, bij elkaar 5 kg, in de sloot om de hoek van waar ik woon. Had graag een pakketje mee naar huis genomen maar helaas had iemand al de politie gebeld en is het vernietigd, zonde 🙁

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."