#1
Uitdelen op DF .. ...vrijwillige bijdrage word gewaardeerd. Is dus geen verkoop![:upsidedown:]()
![:upsidedown:]()
Ik ook niet en gebruik het zelf nietDeel houden en rest weggooien. Ik heb geen kennissen genoeg om een kilo te verhandelen.
Zou ik mee oppassen. Als je ineens 1000 keer een gram gaat verkopen in de buurt dan ga je mogelijk opvallen. De coke-business is echt geen grap. Als ze erachter komen dat je een kilo van hen hebt gejat en doorverkocht, dan komen ze wel even langs.
... Ik heb echt niets gevonden![]()
Als ik in de buurt zou wonen, dan was mijn hond Kookoo op het strand kwijtgeraakt.Jij bent gewoon 1 van die vele "strandjutters" die ff frisse neus daar ging halen... 😂😂😂
Gewoon zelf gebruiken
Zou ik mee oppassen. Als je ineens 1000 keer een gram gaat verkopen in de buurt dan ga je mogelijk opvallen. De coke-business is echt geen grap. Als ze erachter komen dat je een kilo van hen hebt gejat en doorverkocht, dan komen ze wel even langs.
Daarom moet je niet in een keer 1KG doorstoten. Of door verkopen aan een eigen leverancier.
als jij verkoopt binnen eigen kring is risico nihil. Tenzij je gaan flyeren met je kop er op.
Je zou het ook per 10 gram aan je eigen dealer kunnen verkopen. Als je het goede kwaliteit is dan willen ze dat wss wel overnemen. Door het aantal laag te houden en het te spreiden over een jaar ofzo loop je al minder risico.Nou lijkt me wel dat je dit spul geen jaren wilt liggen hebben.
Als je dit enkel in uw vriendenkring wilt verkopen, heb je ofwel een serieuze vriendenkring, ofwel zware gebruikers in uw vriendenkring. Of mensen die het gaan doorverkopen, wat dan weer ongewenste aandacht met zich meebrengt. 😄
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."