#1
Gewoon zelf gebruiken
Zou ik mee oppassen. Als je ineens 1000 keer een gram gaat verkopen in de buurt dan ga je mogelijk opvallen. De coke-business is echt geen grap. Als ze erachter komen dat je een kilo van hen hebt gejat en doorverkocht, dan komen ze wel even langs.Kleinere pakketjes van maken en verkopen.
Ik ook niet en gebruik het zelf nietDeel houden en rest weggooien. Ik heb geen kennissen genoeg om een kilo te verhandelen.
Zou ik mee oppassen. Als je ineens 1000 keer een gram gaat verkopen in de buurt dan ga je mogelijk opvallen. De coke-business is echt geen grap. Als ze erachter komen dat je een kilo van hen hebt gejat en doorverkocht, dan komen ze wel even langs.
... Ik heb echt niets gevonden![]()
Als ik in de buurt zou wonen, dan was mijn hond Kookoo op het strand kwijtgeraakt.Jij bent gewoon 1 van die vele "strandjutters" die ff frisse neus daar ging halen... 😂😂😂
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."