#1
De fabeltjeskrant begon ook altijd om 19.00 uur
Er waren 23 minder besmettingen dan vorige week. Rond de 4000 dacht ik. Alle reden om iets voorzichtiger te doen vind ik.
6 mensen in je huis, allemaal constant op 1,5 meter afstand. Hoe zie je dat voor je Rutte.
Überhaupt nog steeds die afstand in plaats van de aerosolen serieus te nemen. Ben je in een (met name niet geventileerde) ruimte met anderen, dan adem je sowieso vochtdeeltjes van elkaar in. I know, gross... Maar het is zo.
Hoe langer het duurt hoe meer een grap het allemaal is. Wie gaat er nog nog voor de buis zitten en neemt die persconferentie poppenkast nog serieus?
Er waren 23 minder besmettingen dan vorige week. Rond de 4000 dacht ik. Alle reden om iets voorzichtiger te doen vind ik.
Advies van max 6 personen slaat nergens op want het wordt toch niet gehandhaafd.
Kort om- wat deze wereld precies nodig heeft is een totale ineenstorting van de wereldeconomie.
Ik denk dat het juist heel goed gaat werken. Maar een oorlog die tot de totale vernietiging leidt van het mensenras zou ook prima werken.We moeten zeker een andere koers gaan varen en hebben een andere mentaliteit nodig, maar niet op deze manier. Zal denk ik niet werken.
Het probleem met mensen is dat wij geen natuurlijke vijanden hebben die onze populatie in stand houdt. Wellicht is corona nu een natuurlijke vijand ?Ik denk dat het juist heel goed gaat werken. Maar een oorlog die tot de totale vernietiging leidt van het mensenras zou ook prima werken.
Maar ik ben dan ook van mening dat deze aarde beter af is zonder mensen. Ik kan overigens begrijpen dat niet iedereen het daar graag mee eens is (en zeker niet de 'rijken der aarde' die het hier nu al lange tijd voor het zeggen hebben...)
Lol wat een onzin.Het is tijd om van de rijken het geld af te pakken. Iedereen met een spaarrekening van meer dan 200miljoen, moet alles daarboven inleveren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."