#1
Vrijheid van meningsuiting betekent ook dat de moderators zich, al dan niet wat feller, in discussies mogen mengen.
Zolang er niet gekwetst of gediscrimineerd wordt uiteraard maar ik heb persoonlijk niet het idee dat ons team uit mensen bestaat die zich hieraan schuldig maken. Natuurlijk schieten we allemaal wel eens uit onze slof (of ja, ahum, ik spreek eigenlijk voor mezelf, jawel, mezelf, dus niet Mezelf
want ik vind niet dat Eik dit hier deed... laat ik zeggen, ík schiet zo nu en dan wel eens uit mijn slof) (wat een rare uitdrukking eigenlijk, uit je slof schieten... ik heb volgens mij geeneens sloffen... * correctie: ja toch wel, Rudolph the Rednosed Reindeer sloffen, die te groot zijn en waar ik dus inderdaad veel te vaak uitschiet!). Ik merk wel dat we regelmatig dit soort opmerkingen krijgen in ‘het heetst van de strijd’, het weerhoudt mij er soms van om me wat directer uit te spreken in discussies en dat is eigenlijk jammer. Ik ben hier als Roze Olifant en het is min of meer bijzaak dat ik daarnaast een vrijwilligerstaak doe. Maar goed, misschien is en blijft bovengemiddeld op onze woorden/toon moeten letten een automatisch gevolg van de taak die wij grotendeels dienen te accepteren.
Ik zeg dit niet omwille van vriendjespolitiek trouwens (wordt ook wel eens geroepen) of omdat ik me een slachtoffer voel of wat dan ook, maar omdat ik het oprecht zonde vind voor het verloop van discussies.
Verder wil ik dit topic verder niet nog meer ‘negativiteren’ (lol, dit is geen bestaand Nederlands woord vrees ik, ik verzin het ter plekke) en ik ga nu mijn mond ook houden want ik heb het topic ook niet voldoende gelezen om iets zinnigs te kunnen melden. In het weekend eens goed gaan bijlezen. Laten we in de tussentijd vriendelijk voor elkaar blijven, altijd belangrijk maar zeker in deze moeilijke tijden. Peace enzo.
Voordat ik nog meer zoetsappig off-topic hippegewauwel uit begin te kramen, want daar zit niemand op te wachten, slaap zacht allemaal!
Ik zeg dit niet omwille van vriendjespolitiek trouwens (wordt ook wel eens geroepen) of omdat ik me een slachtoffer voel of wat dan ook, maar omdat ik het oprecht zonde vind voor het verloop van discussies.
Verder wil ik dit topic verder niet nog meer ‘negativiteren’ (lol, dit is geen bestaand Nederlands woord vrees ik, ik verzin het ter plekke) en ik ga nu mijn mond ook houden want ik heb het topic ook niet voldoende gelezen om iets zinnigs te kunnen melden. In het weekend eens goed gaan bijlezen. Laten we in de tussentijd vriendelijk voor elkaar blijven, altijd belangrijk maar zeker in deze moeilijke tijden. Peace enzo.
Voordat ik nog meer zoetsappig off-topic hippegewauwel uit begin te kramen, want daar zit niemand op te wachten, slaap zacht allemaal!