#1
Dat is niet voor iedereen een vaststaand gegeven, neeWat is er mis met eigen volk eerst?
Dat is toch normaal, of snap ik je verkeerd.
Dat is niet voor iedereen een vaststaand gegeven, neeWat is er mis met eigen volk eerst?
Dat is toch normaal, of snap ik je verkeerd.
Laat voorop staan dat ik geen fvd stem.Ben echt verbaasd dat de uitspraken en handelingen van Baudet op het forum goedgepraat worden.
Ik had eigenlijk verwacht dat de meeste mensen op dit forum links zouden stemmen. Meer gelijkheid, ruimte voor evenementen als psy-fi en legalisatie van (bepaalde) drugs.
Nederland.Uit welk land komen jouw voorouders dan?
Ik begrijp wat je zegt, echter denk ik dat het best persoonlijk is of dat een afknapper is om ergens op te stemmen. Als morgen zou blijken dat Jesse Klaver in z'n vrije tijd racistische moppen tapt over de app dan zou mijn stem niet meer naar zij partij gaan omdat ik dat niet wil steunen.Laat voorop staan dat ik geen fvd stem.
Maaar wat baudet in prive gesprekken roept is niet relevant voor een partij programma. Ik wil er niet niet te ver op in te gaan maar het zal je verbazen in hoeveel Whatsapp vrienden groepen van jeugdige er nazi en racistische grappen worden gemaakt, kan je vast verzekeren dat het veel meer als de helft is.
Niemand hier heeft gezegd dat het oke was of gaf argumenten waarom het oke zou zijn.
Libertaire partij misschien ook?Ik ga blanco stemmen, ben zeer rechts maar geloof niet gelijk dat alle problemen komen door de islam of de Europese unie.
Mis de harde doch rationele rechtse kant enorm.
Dus geen partij voor mij helaas.
Nou en?
Ik zal eens even kijken want zegt mij niks eigenlijk! ThanksLibertaire partij misschien ook?
Economisch extreem rechts, kleine overheid veel individuele vrijheid, maar ook extreem anti-racisme, want vrijheid moet voor iedereen gelden. Traditioneel ook meer een Amerikaanse stroming.Ik zal eens even kijken want zegt mij niks eigenlijk! Thanks
Nou en?
Eerder vandaag ook even naar gekeken en spreekt me ook wel aan.Economisch extreem rechts, kleine overheid veel individuele vrijheid, maar ook extreem anti-racisme, want vrijheid moet voor iedereen gelden. Traditioneel ook meer een Amerikaanse stroming.
Oh en ook legalisering en decriminalisatie drugsIk zal eens even kijken want zegt mij niks eigenlijk! Thanks
Nou en?
Jesse klaver is veel te druk met Obama imiteren om grappen te maken....Ik begrijp wat je zegt, echter denk ik dat het best persoonlijk is of dat een afknapper is om ergens op te stemmen. Als morgen zou blijken dat Jesse Klaver in z'n vrije tijd racistische moppen tapt over de app dan zou mijn stem niet meer naar zij partij gaan omdat ik dat niet wil steunen.
Maar ik ben (en dat is een persoonlijke irritatie) dat hele: "het was maar een grapje" van o.a. politici als respons op ongepast gedrag gewoon echt zat.
Zet dat erbij dan? Of moest ik dat ruiken.oh, the elephant in the room?
mensen geven aan vanwege 1 punt.. op een partij kiezen waar men het verder niet mee eens is?
ik zocht hun partij programma op en dit stond bovenaan..
dus ik postte het hier..
dus?
ja, ruiken.. smells kinda funky π
we?...
thread staat vol met FvD gerelateerde posts.
dus ik ik postte de punten die ze bovenaan hun pagina hebben staan.
SP: https://www.sp.nl/standpunten
50pluspartij.nl
Zet dat erbij dan? Of moest ik dat ruiken π edit van jouw edit: We hadden het ondertussen over heel wat anders...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."