Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTweede kamer verkiezingen 2021

Tweede kamer verkiezingen 2021

595 antwoorden
66 weergaven
18-5-2026
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Cruelti. zei:
Wat is er mis met eigen volk eerst?
Dat is toch normaal, of snap ik je verkeerd.
Klik om te vergroten...
Dat is niet voor iedereen een vaststaand gegeven, nee :)
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rivalrie zei:
Ben echt verbaasd dat de uitspraken en handelingen van Baudet op het forum goedgepraat worden.

Ik had eigenlijk verwacht dat de meeste mensen op dit forum links zouden stemmen. Meer gelijkheid, ruimte voor evenementen als psy-fi en legalisatie van (bepaalde) drugs.
Klik om te vergroten...
Laat voorop staan dat ik geen fvd stem.
Maaar wat baudet in prive gesprekken roept is niet relevant voor een partij programma. Ik wil er niet niet te ver op in te gaan maar het zal je verbazen in hoeveel Whatsapp vrienden groepen van jeugdige er nazi en racistische grappen worden gemaakt, kan je vast verzekeren dat het veel meer als de helft is.
Denk dat het ook een generatie kwestie is want ik ken bijna niemand van mijn leeftijd (midden 20) die dat soort grappen "erg" vind.


Niemand hier heeft gezegd dat het oke was of gaf argumenten waarom het oke zou zijn.
C
Cruelti.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
Uit welk land komen jouw voorouders dan?
Klik om te vergroten...
Nederland.
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#4
De Apotheker zei:
Laat voorop staan dat ik geen fvd stem.
Maaar wat baudet in prive gesprekken roept is niet relevant voor een partij programma. Ik wil er niet niet te ver op in te gaan maar het zal je verbazen in hoeveel Whatsapp vrienden groepen van jeugdige er nazi en racistische grappen worden gemaakt, kan je vast verzekeren dat het veel meer als de helft is.


Niemand hier heeft gezegd dat het oke was of gaf argumenten waarom het oke zou zijn.
Klik om te vergroten...
Ik begrijp wat je zegt, echter denk ik dat het best persoonlijk is of dat een afknapper is om ergens op te stemmen. Als morgen zou blijken dat Jesse Klaver in z'n vrije tijd racistische moppen tapt over de app dan zou mijn stem niet meer naar zij partij gaan omdat ik dat niet wil steunen.
Maar ik ben (en dat is een persoonlijke irritatie) dat hele: "het was maar een grapje" van o.a. politici als respons op ongepast gedrag gewoon echt zat.
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Apotheker zei:
Ik ga blanco stemmen, ben zeer rechts maar geloof niet gelijk dat alle problemen komen door de islam of de Europese unie.

Mis de harde doch rationele rechtse kant enorm.

Dus geen partij voor mij helaas.
Klik om te vergroten...
Libertaire partij misschien ook?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#6
bovenste 3 punten van FvD

Screenshot 2021-03-07 at 21.07.09.png
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gympie zei:
bovenste 3 punten van FvD

Bekijk bijlage 17514
Klik om te vergroten...
Nou en?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ikbeneenfiets zei:
Libertaire partij misschien ook?
Klik om te vergroten...
Ik zal eens even kijken want zegt mij niks eigenlijk! Thanks
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Apotheker zei:
Ik zal eens even kijken want zegt mij niks eigenlijk! Thanks
Klik om te vergroten...
Economisch extreem rechts, kleine overheid veel individuele vrijheid, maar ook extreem anti-racisme, want vrijheid moet voor iedereen gelden. Traditioneel ook meer een Amerikaanse stroming.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#10
De Apotheker zei:
Nou en?
Klik om te vergroten...

?
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Libertaire/libertarische partij is basically "vrijheid voor iedereen tot waar de vrijheid van een ander begint". Drugs zouden dus nooit illegaal zijn in een libertarische samenleving. En een lockdown natuurlijk net zo goed onmogelijk. Maar individuele vrijheid betekent dus dat je zelf je kunt afzonderen als je wilt. Of dat je met anderen een community kunt vormen waar bepaalde regels gelden. Maar je kunt je regels never nooit op iedereen opdringen die daar buiten staat. In de praktijk zal alles dus veel meer lokaal geregeld worden.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ikbeneenfiets zei:
Economisch extreem rechts, kleine overheid veel individuele vrijheid, maar ook extreem anti-racisme, want vrijheid moet voor iedereen gelden. Traditioneel ook meer een Amerikaanse stroming.
Klik om te vergroten...
Eerder vandaag ook even naar gekeken en spreekt me ook wel aan.
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Apotheker zei:
Ik zal eens even kijken want zegt mij niks eigenlijk! Thanks
Klik om te vergroten...
Oh en ook legalisering en decriminalisatie drugs
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#14
De Apotheker zei:
Nou en?
Klik om te vergroten...

oh, the elephant in the room?

mensen geven aan vanwege 1 punt.. op een te partij kiezen waar men het verder niet mee eens is?

ik zocht hun partij programma op en dit stond bovenaan..

dus ik postte het hier..

dus?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mappie88 zei:
Ik begrijp wat je zegt, echter denk ik dat het best persoonlijk is of dat een afknapper is om ergens op te stemmen. Als morgen zou blijken dat Jesse Klaver in z'n vrije tijd racistische moppen tapt over de app dan zou mijn stem niet meer naar zij partij gaan omdat ik dat niet wil steunen.
Maar ik ben (en dat is een persoonlijke irritatie) dat hele: "het was maar een grapje" van o.a. politici als respons op ongepast gedrag gewoon echt zat.
Klik om te vergroten...
Jesse klaver is veel te druk met Obama imiteren om grappen te maken....

Nee maar verschil in mening moet er zijn, you do you
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gympie zei:
oh, the elephant in the room?

mensen geven aan vanwege 1 punt.. op een partij kiezen waar men het verder niet mee eens is?

ik zocht hun partij programma op en dit stond bovenaan..

dus ik postte het hier..

dus?
Klik om te vergroten...
Zet dat erbij dan? Of moest ik dat ruiken.
We hadden het ondertussen over heel wat anders...
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gympie zei:
ja, ruiken.. smells kinda funky 😝

we?...
thread staat vol met FvD gerelateerde posts.
dus ik ik postte de punten die ze bovenaan hun pagina hebben staan.

SP: https://www.sp.nl/standpunten
Klik om te vergroten...
50pluspartij.nl

50PLUS zorgt dat je in Nederland goed oud kunt worden

{youtube}OcMze0x5QM4{/youtube} β€œWe worden steeds ouder en vaak ook gezonder oud”, zegt Liane den Haan, lijsttrekker van 50PLUS. β€œDat is heel fijn, maar daar moeten we onze samenleving wel op inrichten.
50pluspartij.nl 50pluspartij.nl
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#18
De Apotheker zei:
Zet dat erbij dan? Of moest ik dat ruiken πŸ˜… edit van jouw edit: We hadden het ondertussen over heel wat anders...
Klik om te vergroten...


ja, ruiken.. smells kinda funky 😝

we?...
thread staat vol met FvD gerelateerde posts.
dus ik ik postte de punten die ze bovenaan hun pagina hebben staan.

SP: https://www.sp.nl/standpunten
C
Cruelti.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
VVD gaat tog weer winnen. Ver uit de grootste partij als we naar de peilingen kijken. Had ook niks anders verwacht.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ga blanco stemmen, ben zeer rechts maar geloof niet gelijk dat alle problemen komen door de islam of de Europese unie.

Mis de harde doch rationele rechtse kant enorm.

Dus geen partij voor mij helaas.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...30
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."