Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTweede kamer verkiezingen 2021

Tweede kamer verkiezingen 2021

595 antwoorden
65 weergaven
18-5-2026
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Is er eigenlijk een partij die plijt voor gehele legalisatie van drugs en de verandwoordelijk op de burger legt om er niet misbruik van te maken? En meer focus leg op goede voorlichting en zorg voor als het mis gaat.

Ik gebruik soms drugs voor mijn plezier en heb geen last van verslaving. En ik erger me er vrezelijk aan dat ik niet gewoon bij de appotheek drugs kan kopen zodat ik de verschillende extremen van mijn geest kan ervaren.

Ben verdomme een volwasse man en ik mag niet eens zelf besluiten wat ik met mn leven doe.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Martinus zei:
Is er eigenlijk een partij die plijt voor gehele legalisatie van drugs en de verandwoordelijk op de burger legt om er niet misbruik van te maken?
Klik om te vergroten...

Ja, LP zoals reeds gezegd.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Of ze durven het niet toe te geven :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Enorme stille groep VVDers hier op DF...

Allemaal denken ze, wanneer zegt de eerste het? Dan ga ik ook... :laughing:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze Olifant zei:
:(

Juist opvallend weinig links, rekening houdend met het onderwerp van dit forum.
Klik om te vergroten...

Idd! Meer rechtse partijen als linkse zijn tegen drugs.

Hier handige info daar over:

www.cannabis-kieswijzer.nl

Gemeenteraadsverkiezingen 2026

Gemeenteraadsverkiezingen worden in alle gemeenten op dezelfde dag gehouden (behalve in bijzondere gevallen, zoals bij een gemeentelijke herindeling). Woensdag 18 maart 2026 is de officiële verkiezingsdag,
www.cannabis-kieswijzer.nl www.cannabis-kieswijzer.nl
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Martinus zei:
Is er eigenlijk een partij die plijt voor gehele legalisatie van drugs en de verandwoordelijk op de burger legt om er niet misbruik van te maken? En meer focus leg op goede voorlichting en zorg voor als het mis gaat.

Ik gebruik soms drugs voor mijn plezier en heb geen last van verslaving. En ik erger me er vrezelijk aan dat ik niet gewoon bij de appotheek drugs kan kopen zodat ik de verschillende extremen van mijn geest kan ervaren.

Ben verdomme een volwasse man en ik mag niet eens zelf besluiten wat ik met mn leven doe.
Klik om te vergroten...

Drugs 66 ?

Partij Van De Amfetamine ?

Veel Vrezelijke Drugsgebruikers ?

Forum Voor Dopamine ?

paas die Groen Links ?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gympie zei:
paas die Groen Links ?
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Dat is wel een hele goeie! Zelf bedacht? :thinking:
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Cerberus zei:
Ja, LP zoals reeds gezegd.
Klik om te vergroten...
Even kleine correctie: op hun website zie ik dat ze spreken over legaliseren van alle softdrugs (XTC enz). Over harddrugs zie ik ze niet direct praten, maar het is evident dat ze dit ook zouden willen legaliseren, alleen hun website wat braaf houden :grin: om niet te hard af te wijken van de status quo want dat maakt mensen altijd ongemakkelijk. Zeker gezien hun beginselverklaring:
https://stemlp.nl/wp-content/uploads/2019/07/Beginselverklaring.pdf
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Dat is wel een hele goeie! Zelf bedacht? :thinking:
Klik om te vergroten...

uiteraard ✌️
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Groenlinks of partij voor de dieren. Ja, ik ben zo'n linkserd inderdaad.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Groenlinks of partij voor de dieren. Ja, ik ben zo'n linkserd inderdaad.
Klik om te vergroten...
Ik ook een linkserd
C
Cruelti.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Roze Olifant zei:
:(

Juist opvallend weinig links, rekening houdend met het onderwerp van dit forum.
Klik om te vergroten...
ik zou thierry baudet zo even een Appie sturen dat hij drugs moet gaan legaliseren.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Enorme stille groep VVDers hier op DF...

Allemaal denken ze, wanneer zegt de eerste het? Dan ga ik ook... :laughing:
Klik om te vergroten...
Oke, ik beken... Heeeeeeel vroeger heb ik 1x VVD gestemd... 🥴
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Apotheker zei:
Maar stemmen op een partij puur om die reden is ook wat simpel vind je niet? Los daarvan geloof ik niet dat je drugsgebruik kan linken aan een bepaalde richting. Ik vind legaliseren en controleren ook heel belangrijk maar dat beïnvloed niet in der grote mate mijn stem, er zijn wel grotere problemen in de samenleving.
Klik om te vergroten...

Oh geen zorgen, voor mij is deze reden nog een van de minst wegende om op links te stemmen. :wink: Vind het gewoon erg opvallend. Ik ben actief op een ander forum (wat verder niks met drugs te maken heeft) en daar zijn de percentages heel anders verdeeld.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Trouwens: even over kernenergie, zag dat hier ergens voorbij komen (ben even te lui om te quoten want dat is gedoe met mijn telefoon). Denk dat jij het noemde @Mindless.

Een centrale bouwen duurt decennia lang en is dus op geen enkele manier een oplossing voor het klimaatprobleem (nog even helemaal los van vervuiling en uraniumwinning). Het is hierdoor simpelweg geen realistisch alternatief voor zon/water/wind. Je kunt er wel in investeren als een overbruggingsmaatregel, maar niet ten koste van duurzame energie.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Roze Olifant zei:
Trouwens: even over kernenergie, zag dat hier ergens voorbij komen (ben even te lui om te quoten want dat is gedoe met mijn telefoon). Denk dat jij het noemde @Mindless.

Een centrale bouwen duurt decennia lang en is dus op geen enkele manier een oplossing voor het klimaatprobleem (nog even helemaal los van vervuiling en uraniumwinning). Het is hierdoor simpelweg geen realistisch alternatief voor zon/water/wind. Je kunt er wel in investeren als een overbruggingsmaatregel, maar niet ten koste van duurzame energie.
Klik om te vergroten...

ja, de vraag om nieuwe kerncentrales te bouwen komt om de één of ander reden in alle kieswijzers voor.. schijnbaar een actueel ding.

ze kunnen beter investeren in het veilig maken en onderhouden..ofwel ontmantelen van de huidige.. daar ligt imo een gevaar in.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gympie zei:
ja, de vraag om nieuwe kerncentrales te bouwen komt om de één of ander reden in alle kieswijzers voor.. schijnbaar een actueel ding.

ze kunnen beter investeren in het veilig maken en onderhouden..ofwel ontmantelen van de huidige.. daar ligt imo een gevaar in.
Klik om te vergroten...
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#17
De Apotheker zei:
Klik om te vergroten...
TLDW
shit.. geen zin om dat hele ding te kijken nu..
met skippen hoorde ik dat er niemand aan doodgegaan is?..
Fukushima.. Chernobyl..
er zijn over de hele wereld kerncentrales met achterstallig onderhoud naar wat ik begrijp..
scheurtjes in Borsele?
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#18

Gympie zei:
TLDW
shit.. geen zin om dat hele ding te kijken nu..
met skippen hoorde ik dat er niemand aan doodgegaan is?..
Fukushima.. Chernobyl..
er zijn over de hele wereld kerncentrales met achterstallig onderhoud naar wat ik begrijp..
scheurtjes in Borsele?
Klik om te vergroten...
Ik leef nog🤪

Fukushima, was geen menselijk falen. Een natuurramp is lastig voorspelen. En chernobyl is ook al jaren relatief veilig, zelfs op de vlucht erheen loop je meer straling op. Alleen in de tombe zelf is het nog gevaarlijk als je te lang blijft.
Een paar jaar geleden zijn bewoners al terug gegaan, en verbouwen zelfs hun eigen groente en fruit in de grond.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#19
We leven in een vrij land waar je mag stemmen wat je wil.
Je hoeft iemand anders niet te snappen,
dat is nou juist het fijne aan een mening hebben, het is niet altijd hetzelfde.

Het is een stukje inlevingsvermogen,
Jij zou nooit rechts stemmen, ik nooit links. Maakt dat een van ons meer of minder? Nee.
Moeten we elkaar perse begrijpen? nee.
Moet je een ander in zijn waarde laten? ja.

Zoals een hoop mensen hier denken over Baudet en Wilders, zo denken heel veel mensen over Jesse klaver en andere fractie voorzitters.
Laat elkaar lekker in waarde en probeer niet zo de ander over te halen of te begrijpen.
Ik snap niet waarom mensen ooit zouden stemmen op Jesse klaver,
maar dat zal mij een zorg zijn. Ben blij dat er voor andere mensen iemand is die hun aanspreekt.

En nee ik stem geen FVD of PVV.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ga blanco stemmen, ben zeer rechts maar geloof niet gelijk dat alle problemen komen door de islam of de Europese unie.

Mis de harde doch rationele rechtse kant enorm.

Dus geen partij voor mij helaas.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...30
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."