#1
Is er eigenlijk een partij die plijt voor gehele legalisatie van drugs en de verandwoordelijk op de burger legt om er niet misbruik van te maken? En meer focus leg op goede voorlichting en zorg voor als het mis gaat.
Ik gebruik soms drugs voor mijn plezier en heb geen last van verslaving. En ik erger me er vrezelijk aan dat ik niet gewoon bij de appotheek drugs kan kopen zodat ik de verschillende extremen van mijn geest kan ervaren.
Ben verdomme een volwasse man en ik mag niet eens zelf besluiten wat ik met mn leven doe.
Ik gebruik soms drugs voor mijn plezier en heb geen last van verslaving. En ik erger me er vrezelijk aan dat ik niet gewoon bij de appotheek drugs kan kopen zodat ik de verschillende extremen van mijn geest kan ervaren.
Ben verdomme een volwasse man en ik mag niet eens zelf besluiten wat ik met mn leven doe.