#1
Dank voor het delen, ik wist dit nog niet en stond op het punt kaarten te kopen. Heel jammer inderdaad! Bureaucratie en koude voeten.
Nee wordt mijn eerste keerBen je er al eens eerder geweest? (VooV)
Ik denk niet dat het hen uitmaakt. Ze hebben er zelf geen voordeel aan dus "fuck ons".Jammer dat de locals zo tegenwerken. Ze hebben geen idee wat voor vredelievend festival ze binnenhalen. Ach ja, wat de boer niet kent....
De ondernemers niet hoor. Die zouden een graantje mee kunnen pikken. Maar dan moet je wel kunnen omdenken.Ik denk niet dat het hen uitmaakt. Ze hebben er zelf geen voordeel aan dus "fuck ons".
Dat denk ik niet hahaMogelijks laat de organisatie wel veel te gemakkelijk over zich heen lopen, maar dat is een gokje.
De keuze nu lijkt me vrij helder. Ze zouden juridische stappen kunnen ondernemen. Maar dan loop je wéér het risico op een streep door de vergunning enkele weken voor het festival. Met alle (financiële) gevolgen van dien.Andere, commerciëlere festivals krijgen natuurlijk ook tegenwind maar die laten zich denk ik minder doen en wapenen zich er beter tegen.
Misschien dat ik daar ook eens even naar ga kijken. Is waarschijnlijk wel wat goedkoper dan naar Portugal verkassen. Al is ZNA wel meer in mijn straatje qua muziek denk ik. Ik zal vd week eens even checken wat er zoal naar Duitsland komt.Iemand al naar Voov festival geweest in Duitsland? Ziet er zelfde concept uit, ook psytrance, en zelfde weekend als de gecancelde Psy-Fi. Wel stuk verder, dus weet niet of iemand uit mijn kringen gaat meewillen, maar desnoods alleen dan 🤷🏻♂️
Dat is pas weer in 2025 toch? Om t jaar?Misschien is het wel een teken van boven dat ik dit jaar naar <_o-fip-hl id="_o-fip-hl-focus">Portugal moet afreizen. 🧘♂️
Als je over Boom praat wel ja. Maar ik heb het niet over Boom, maar het andere tweejaarlijkse feestje. 😉Dat is pas weer in 2025 toch? Om t jaar?
Ik ben ook weleens benieuwd. Voornamelijk wat het doet met de dieren in de buurt. Als we stikstof winst uit festivals moeten gaan halen.... Laat dan maar eens doorrekenen hoeveel stikstof dit uitstoot. Misschien vergis ik me in hoeveel dit aan uitstoot kost.Idk, heb er wat artikelen over opgezocht. Ik zou eigenlijk wel geïnteresseerd zijn in een MER voor dit event in dit gebied en andere Nederlandse natuurgebieden.
Aaaaaaaa ken ik nie😱😱😱Als je over Boom praat wel ja. Maar ik heb het niet over Boom, maar het andere tweejaarlijkse feestje. 😉
Ja want die worden er toch elke keer bijgehaald door de OmGeViNg.Voornamelijk wat het doet met de dieren in de buurt.
Nah ja zo werkt het dus helaas niet. Want in verhouding tot de industrie of veehouderij of zelfs woningbouw is het natuurlijk kattenpis.Als we stikstof winst uit festivals moeten gaan halen....
In sarow, noorden van het landWeten jullie ook waar in Duitsland het is?
Ze zullen misschien weer opnieuw zichzelf moeten bewijzen.
Psy-fi 2025 here we fucking come!
It took forever. Maar hopelijk was dit het wachten waard. Ik ben ècht benieuwd naar de nieuwe opzet.
Ik ook. Drie zelfsIk heb heel misschien per ongeluk net twee tickets gekocht 😇
Ik ben benieuwd hoe hard elke fase gaat uitverkopen.Ik ook. Drie zelfs
Hopelijk geen problemen deze keer.
En genoeg belangstelling, omdat het verhuisd is naar een stuk verder.
Deze driekoppige hond komt misschien uit de hel, maar heeft ons tickets voorgeschoten. Zo lief. Oprecht een goede persoon 💕Ik ook. Drie zelfs
Hopelijk geen problemen deze keer.
En genoeg belangstelling, omdat het verhuisd is naar een stuk verder.
Ik ook, dat is een teken van wel of geen belangstelling. Ik hoorde van nog een andere maat die twee uur na de start van de family member sale nog wave 1 ticket kon kopen dus het gaat iig veeeeel trager dan voorgaande jaren. Ik kon maar max 2 wave 1 tickets kopen dus hopelijk heb ik het juist gedaan door twee wave 1 tickets en een wave 2 ticket te kopen voor mijn vrienden @Snuffelaar en @Climbatize dat dan plots niet blijkt dat er bij de algemene voorverkoop overmorgen toch nog wave 1 tickets zijn 😬Ik ben benieuwd hoe hard elke fase gaat uitverkop
Ik ben ook echt benieuwd wat ze er nu van gaan maken nu ze van de restricties af lijken te zijn die ze eerder hadden, zoals snachts geen muziek en apart kampeer terrein.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."