Hoop ook dat je de tickets krijgt, vast.
Ja ondanks alle niet doorgegaan edities afgelopen jaar heb ik wel vertrouwen in de integriteit van de organisatie.
Oké, die kortings week was achteraf gezien misschien niet nice en misleidend. Maar ik snap wel dat ze een gok wilden nemen om toch voldoende sales te genereren om een festival te draaien. Al dan niet met klein verlies.
Maar het zal wel veel minder opgeleverd hebben dan de hadden gehoopt.
Ja ik vraag het me ook af… Er zijn een boel mensen die al hun geld terug willen, kan het me ook goed voorstellen. Komt nog wel een boel achterweg lijkt me.
In de comments wordt echt veel gedreigd met rechtzaken en dergelijke. Toch neem ik de comments met een korreltje zout. De meesten zullen toch geen actie ondernemen. En van de meer positief ingestelde mensen hoor je niets.
Uiteindelijk is het dan zien hoeveel tickets erover blijven. Hoeveel geld er over blijft en wat de refund dan nog voor gaat stellen. Uiteindelijk zijn wij als klanten bij een faillissement geen preferente schuldeisers. Zelfs best kans dat we aan het kortste eind trekken dan.
Ik blijf het wel fascinerend vinden hoe mensen vol blijven houden een full refund te willen. Zelfs met schadevergoeding voor geleden extra kosten. Like, waar moet dat geld dan vandaan komen om dat mee te betalen?
Ik had afgelopen dagen nog wel even gecheckt of er niet al een faillissement liep op een van de bedrijven en stichtingen van Psy-fi. Maar dat was gelukkig niet zo.
Alvast een mooi festival gewenst en ben benieuwd hoe het bevalt!
Thanks! Hij ook!
Ik kan helaas niet tijdens Waldfrieden. Anders was ik daar wel heen gegaan. Die festivals in Hongarije en Roemenië zagen er ook leuk uit. Maar is zo ver weg.
Ik ben wel benieuwd naar Nations of Legends. Het wordt hun eerste editie. Weer een gok die we nemen dus. Het vind plaats op dezelfde locatie als waar pre-COVID het One Love festival plaatsvond. Toch zijn de tickets al behoorlijk duur voor de line-up en naamsonbekendheid.
Ik zal er vast wat over schrijven na volgende week 😉