#1
Dank voor het delen, ik wist dit nog niet en stond op het punt kaarten te kopen. Heel jammer inderdaad! Bureaucratie en koude voeten.
Ik ben voor het eerst in 2019 naar Psy-fi geweest, de eerste keer en hopelijk niet de laatste keer.
Nu het dit jaar (weer) niet doorgaat heb ik maar een kaartje voor VOOV gekocht 🥳
Ik ga er wel even serieus over nadenken. Even zien wanneer en hoe ik m'n geld terugkrijg van Psy-fi. Een donatie hoeven ze deze keer niet te verwachten van mij. Tis wel welletjes geweest nu.
Ik vraag me wèl af of er nu weer een Psy-lân komt in Leeuwarden.
Same, maar gezien de teruggave nu erg soepel ging, durf ik het misschien wel weer aan.Het klote met de donatie die ik deed indertijd, is dat ik nu levenslang recht heb om bij de eerste de goedkopere tickets te scoren. Alleen weet ik niet of ik dat nog durf vanaf nu, omdat mijn vertrouwen in de organisatie tot een dieptepunt herleid is.
Oh, dat is jammer en tegelijkertijd ook juist heel erg mooi nieuws.Er werd aangekondigd in een chat van de organisatie waar Trippy Langkous me in gooide dat er dit jaar geen ging zijn maar volgend jaar dan wel een betrekkelijk grote editie.
Het gaat soepel, tot ze na de zoveelste fuckup eens failliet gaan en dan is het geld helemaal verdwenen.Same, maar gezien de teruggave nu erg soepel ging, durf ik het misschien wel weer aan.
Ha @ljuv, mijn eerste gedachte bij het lezen van je reactie was: "Een MER voor een festival? Ook al is het wat groter en meerdaags? Stikstofcompensatie? Wat doen we elkaar aan?" Maar je hebt een punt: festivals in gebieden die er niet primair op zijn toegerust, hebben een impact op het dagelijks leven van omwonenden en lokale soorten.Idk, heb er wat artikelen over opgezocht. Ik zou eigenlijk wel geïnteresseerd zijn in een MER voor dit event in dit gebied en andere Nederlandse natuurgebieden.
Want hoe goed je je afval ook scheidt, hoe lief de festivalgangers ook zijn voor de natuur: de dieren, de biodiversiteit en gronden worden wel degelijk aangetast. En ook stikstof is een probleem bij festivals. Al vaker moesten stallen wijken voor meerdaagse festivals. Zeker in Twente willen we ook de boeren (meer) ruimte (blijven) geven. We willen huizen bouwen… En we zijn evengoed verplicht onze natuur en biodiversiteit te beschermen. Het ligt súper dicht bij natura2000 gebieden. Daar gaat het wel degelijk impact op hebben.
Ik weet dat er voor PsyFi grote wensen zijn: water, voldoende beschutting, ???. Ik snap dat gebieden als deze veeeeeeel beter bij de gewenste ervaring passen, maar is dat niet wat veel gevraagd in ons kleine landje waar we zó veel willen? Kunnen we deze wensen niet creëren op de gebruikelijke festivalterreinen, zoals Landgraaf of Wijchen? Of zijn die veel duurder…?
Des al niet te min een ongelofelijke teleurstelling voor iedereen die er zo naar uitkeek, en al helemaal als je al een kaartje had gekocht! Ook gewoon kutcommunicatie en verwachtingen van het college in Oldenzaal. Niet zo sjiek, zullen we maar weer eens zeggen.
In sarow, noorden van het landWeten jullie ook waar in Duitsland het is?
Ze zullen misschien weer opnieuw zichzelf moeten bewijzen.
Psy-fi 2025 here we fucking come!
It took forever. Maar hopelijk was dit het wachten waard. Ik ben ècht benieuwd naar de nieuwe opzet.
Ik ook. Drie zelfsIk heb heel misschien per ongeluk net twee tickets gekocht 😇
Ik ben benieuwd hoe hard elke fase gaat uitverkopen.Ik ook. Drie zelfs
Hopelijk geen problemen deze keer.
En genoeg belangstelling, omdat het verhuisd is naar een stuk verder.
Deze driekoppige hond komt misschien uit de hel, maar heeft ons tickets voorgeschoten. Zo lief. Oprecht een goede persoon 💕Ik ook. Drie zelfs
Hopelijk geen problemen deze keer.
En genoeg belangstelling, omdat het verhuisd is naar een stuk verder.
Ik ook, dat is een teken van wel of geen belangstelling. Ik hoorde van nog een andere maat die twee uur na de start van de family member sale nog wave 1 ticket kon kopen dus het gaat iig veeeeel trager dan voorgaande jaren. Ik kon maar max 2 wave 1 tickets kopen dus hopelijk heb ik het juist gedaan door twee wave 1 tickets en een wave 2 ticket te kopen voor mijn vrienden @Snuffelaar en @Climbatize dat dan plots niet blijkt dat er bij de algemene voorverkoop overmorgen toch nog wave 1 tickets zijn 😬Ik ben benieuwd hoe hard elke fase gaat uitverkop
Ik ben ook echt benieuwd wat ze er nu van gaan maken nu ze van de restricties af lijken te zijn die ze eerder hadden, zoals snachts geen muziek en apart kampeer terrein.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."