Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPsy-Fi gaat (weer eens) niet door :’(

Psy-Fi gaat (weer eens) niet door :’(

72 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
w
wolftranceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dank voor het delen, ik wist dit nog niet en stond op het punt kaarten te kopen. Heel jammer inderdaad! Bureaucratie en koude voeten.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#2
OlderPsyEr zei:
Ik ben voor het eerst in 2019 naar Psy-fi geweest, de eerste keer en hopelijk niet de laatste keer.

Nu het dit jaar (weer) niet doorgaat heb ik maar een kaartje voor VOOV gekocht 🥳
Klik om te vergroten...

Ben je er al eens eerder geweest? (VooV)
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb m'n refund al binnen gehad. Goed en snel geregeld dit keer zeg.

What to do?.... What to do?....
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#4
LucidLucy zei:
Ik ga er wel even serieus over nadenken. Even zien wanneer en hoe ik m'n geld terugkrijg van Psy-fi. Een donatie hoeven ze deze keer niet te verwachten van mij. Tis wel welletjes geweest nu.
Klik om te vergroten...

Het klote met de donatie die ik deed indertijd, is dat ik nu levenslang recht heb om bij de eerste de goedkopere tickets te scoren. Alleen weet ik niet of ik dat nog durf vanaf nu, omdat mijn vertrouwen in de organisatie tot een dieptepunt herleid is.

LucidLucy zei:
Ik vraag me wèl af of er nu weer een Psy-lân komt in Leeuwarden.
Klik om te vergroten...

Er werd aangekondigd in een chat van de organisatie waar Trippy Langkous me in gooide dat er dit jaar geen ging zijn maar volgend jaar dan wel een betrekkelijk grote editie.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zojuist briljant nieuws in de in-boxen: Psy-Fi 2025 in Duitsland !
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Cerberus zei:
Het klote met de donatie die ik deed indertijd, is dat ik nu levenslang recht heb om bij de eerste de goedkopere tickets te scoren. Alleen weet ik niet of ik dat nog durf vanaf nu, omdat mijn vertrouwen in de organisatie tot een dieptepunt herleid is.
Klik om te vergroten...
Same, maar gezien de teruggave nu erg soepel ging, durf ik het misschien wel weer aan.

Cerberus zei:
Er werd aangekondigd in een chat van de organisatie waar Trippy Langkous me in gooide dat er dit jaar geen ging zijn maar volgend jaar dan wel een betrekkelijk grote editie.
Klik om te vergroten...
Oh, dat is jammer en tegelijkertijd ook juist heel erg mooi nieuws.
S
SnuifcabineLid
01-01-2024, 00:00
#7
Weten jullie ook waar in Duitsland het is?
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#8
LucidLucy zei:
Same, maar gezien de teruggave nu erg soepel ging, durf ik het misschien wel weer aan.
Klik om te vergroten...
Het gaat soepel, tot ze na de zoveelste fuckup eens failliet gaan en dan is het geld helemaal verdwenen.
d
debkbLid
01-01-2024, 00:00
#9
ljuv zei:
Idk, heb er wat artikelen over opgezocht. Ik zou eigenlijk wel geïnteresseerd zijn in een MER voor dit event in dit gebied en andere Nederlandse natuurgebieden.

Want hoe goed je je afval ook scheidt, hoe lief de festivalgangers ook zijn voor de natuur: de dieren, de biodiversiteit en gronden worden wel degelijk aangetast. En ook stikstof is een probleem bij festivals. Al vaker moesten stallen wijken voor meerdaagse festivals. Zeker in Twente willen we ook de boeren (meer) ruimte (blijven) geven. We willen huizen bouwen… En we zijn evengoed verplicht onze natuur en biodiversiteit te beschermen. Het ligt súper dicht bij natura2000 gebieden. Daar gaat het wel degelijk impact op hebben.

Ik weet dat er voor PsyFi grote wensen zijn: water, voldoende beschutting, ???. Ik snap dat gebieden als deze veeeeeeel beter bij de gewenste ervaring passen, maar is dat niet wat veel gevraagd in ons kleine landje waar we zó veel willen? Kunnen we deze wensen niet creëren op de gebruikelijke festivalterreinen, zoals Landgraaf of Wijchen? Of zijn die veel duurder…?

Des al niet te min een ongelofelijke teleurstelling voor iedereen die er zo naar uitkeek, en al helemaal als je al een kaartje had gekocht! Ook gewoon kutcommunicatie en verwachtingen van het college in Oldenzaal. Niet zo sjiek, zullen we maar weer eens zeggen.
Klik om te vergroten...
Ha @ljuv, mijn eerste gedachte bij het lezen van je reactie was: "Een MER voor een festival? Ook al is het wat groter en meerdaags? Stikstofcompensatie? Wat doen we elkaar aan?" Maar je hebt een punt: festivals in gebieden die er niet primair op zijn toegerust, hebben een impact op het dagelijks leven van omwonenden en lokale soorten.

Dat Nederland klein is, maakt dubbelgebruik van gronden noodzakelijk. Natuur is vaak óók recreatie... maar dan weer niet net niet déze vorm van recreatie, zo blijkt nu weer. Een festival in natuurlijke omgeving kan je nauwelijks optuigen zonder mensen of natuur in de weg te zitten.

Gezien de grote vraag naar ruimte voor festivals zouden er misschien wat meer festivallocaties moeten worden aangewezen. Misschien zelfs via een Rijkscoördinatieregeling? Qua dubbelgebruik kan Defensie misschien ook nog wat betekenen: zij zoeken veel extra ruimte voor het uitbreiden van allerlei taken. Als één van hun terreinen in de zomer voor festivals kan worden gebruikt, zou dat best een handige zijn. Mits er niet te veel live ammo rondzwerft.
M
MK-ULTRALid
01-01-2024, 00:00
#10
Dan naar Mo:dem of Voov, jammer maar het valt dit keer minder hard op m'n dak...
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ons ooit mooie koude kikkerlik landje. 99% van de pillen wordt geëxporteerd. Omdat ze hier niet eens een fatsoenlijk Psy-Trance festival mogen geven. Net als de zooi van accus voor electrische autos en fietsen waarmee elders de zooi wordt vervuild, terwijl wij in Nederland lekker fietsen, wordt hier de boel vervuild met drugs afval terwijl de mensen elders lekker feesten. Karma Bitch!!!
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Snuifcabine zei:
Weten jullie ook waar in Duitsland het is?
Klik om te vergroten...
In sarow, noorden van het land
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben wel heel benieuwd. Was erg blij met de mail in mijn inbox en heb ook wel vertrouwen dat er deze keer een mooi feest komt die ook nog eens ècht zal gaan plaatsvinden.

Ik heb zelf nog niet besloten of ik ga. Ik zit tegenwoordig ook met een wederhelft die niet zo van de psytrance is. En die laat ik dit jaar al meerdere weken alleen thuis achter 😅
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Cerberus zei:
Ze zullen misschien weer opnieuw zichzelf moeten bewijzen.
Klik om te vergroten...

Ja dat sowieso, de laatste editie was dan 6(!) jaar geleden straks. En met alle kinken in de kabel. Dat ze als organisatie nog bestaan is al een wonder denk ik haha

Überhaupt wel vet om te zien dat er nog steeds een (klein) clubje is die veel vertrouwen heeft in dit festival. Dat zegt ook wel iets over hoe vet het destijds was opgezet haha

Ik ben ook benieuwd hoe dat voor de echte psy nomaden gaat zijn. Psy-fi is t/m de 13e en de camping blijft dan nog 2 dagen open.
Boom festival start de 17e. Dan heb je nog een flinke rit voor de boeg vanuit Noord Duitsland 😆
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat wordt óf niet blowen heel Psy-Fi, óf een manier vinden om met OV te gaan. Want je kunt van de Duitse politie wel verwachten dat ze na het festival een grote fuik hebben opgericht waarin iedereen in een potje mag pissen.
Ook jammer dat het unieke van Psy-Fi er zo van af gaat... want een smartshop op het terrein in Duitsland gaat het natuurlijk niet halen.
Wat ik verder zo leuk vond aan Psy-Fi was dat er zoveel bekenden waren. Het was immers dichtbij, en niet duur, dus je was haast wel gek als je niet ging.

Helaas zijn al deze voordelen weg. Dus ik weet niet of ik ga dit jaar. Mijn ticket voor Boom is al in de pocket. Ik denk dat ik daar een beter alternatief aan heb.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb heel misschien per ongeluk net twee tickets gekocht 😇

LucidLucy zei:
Psy-fi 2025 here we fucking come!

It took forever. Maar hopelijk was dit het wachten waard. Ik ben ècht benieuwd naar de nieuwe opzet.
Klik om te vergroten...
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#17
LucidLucy zei:
Ik heb heel misschien per ongeluk net twee tickets gekocht 😇
Klik om te vergroten...
Ik ook. Drie zelfs :)

Hopelijk geen problemen deze keer.
En genoeg belangstelling, omdat het verhuisd is naar een stuk verder.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Cerberus zei:
Ik ook. Drie zelfs :)

Hopelijk geen problemen deze keer.
En genoeg belangstelling, omdat het verhuisd is naar een stuk verder.
Klik om te vergroten...
Ik ben benieuwd hoe hard elke fase gaat uitverkopen.

Ik ben ook echt benieuwd wat ze er nu van gaan maken nu ze van de restricties af lijken te zijn die ze eerder hadden, zoals snachts geen muziek en apart kampeer terrein.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Cerberus zei:
Ik ook. Drie zelfs :)

Hopelijk geen problemen deze keer.
En genoeg belangstelling, omdat het verhuisd is naar een stuk verder.
Klik om te vergroten...
Deze driekoppige hond komt misschien uit de hel, maar heeft ons tickets voorgeschoten. Zo lief. Oprecht een goede persoon 💕

@Climbatize en ik gaan dus ook mee 😼
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#20
LucidLucy zei:
Ik ben benieuwd hoe hard elke fase gaat uitverkop
Klik om te vergroten...
Ik ook, dat is een teken van wel of geen belangstelling. Ik hoorde van nog een andere maat die twee uur na de start van de family member sale nog wave 1 ticket kon kopen dus het gaat iig veeeeel trager dan voorgaande jaren. Ik kon maar max 2 wave 1 tickets kopen dus hopelijk heb ik het juist gedaan door twee wave 1 tickets en een wave 2 ticket te kopen voor mijn vrienden @Snuffelaar en @Climbatize dat dan plots niet blijkt dat er bij de algemene voorverkoop overmorgen toch nog wave 1 tickets zijn 😬

LucidLucy zei:
Ik ben ook echt benieuwd wat ze er nu van gaan maken nu ze van de restricties af lijken te zijn die ze eerder hadden, zoals snachts geen muziek en apart kampeer terrein.
Klik om te vergroten...

Ja, dat was echt vervelend vorige keer dat de muziek om middernacht al gedaan was. Vooral dat ik enkel op vrijdagavond en de volledige zaterdag (en klein beetje zondag maar in de avond moest ik al naar huis) aanwezig was. Kijk er nu naar uit om gelijk wanneer ik wakker ben te kunnen opstaan uit mijn tent en gaan feesten 😎
En heb toen zelfs in de auto moeten slapen op de parking omdat de camping volzet was. Veel grotere camping nu waar je zelfs zoals bijna al de festivals in Duitsland kan camperen naast je tent is echt luxe.

Desondanks kort bezoek en in auto slapen vorige keer toch beste festivalervaring dat ik ooit had heb :grin: dus hopelijk deze keer geen kink in de kabel. En dat tickets goed verkopen. Is stuk verder nu, maar aan de andere kant is het voor Duitsers dichter dusja. Ze zullen misschien weer opnieuw zichzelf moeten bewijzen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."