Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"(Sorry voor de lange post, was een beetje enthousiast..) Vind het feit dat Omtzigt waarschijnlijk de grootste wordt dood eng. Zijn we eindelijk van rutte af, gaan we de christen democratie nieuw leven inblazen. Omtzigt was (en is) voor CDA standaard zeer conservatief, blijkt ook weer uit het feit dat hij liever gegeerd met de SGP dan een (zeeg gematigde) linkse partij als pvda/GL. Groot worden met critiek op het kabinet omtrent een tekort aan openheid/eerlijkheid, en vervolgens je hele campagne zo veel mogenlijk verbergen waar je zelf voor staat en wat je plannen zijn. Heeft nu letterlijk gezegd, niet openbaar te willen maken of hij bereid is premier te worden tot na de verkiezingen. Is dat niet super hypocriet? Of zie ik dat verkeerd?"
"Hey, hoop wat informatie te kunnen delen waar je iets aan zou kunnen hebben: Combinatie BPD en AD(H)D is veel voorkomend. (Meer dan 50% met BPD heeft ook AD(H)D, en de overeenkomende symptomen zorgen dat BPD vaak verkeerd als AD(H)D, of soms andersom, gediagnosticeerd wordt.) De effecten van je genoemde medicatie (behalve bupropion) zijn direct tegenstrijdig met stimulanten. Dus als je deze gebruikt is het niet gek dat je weinig/geen effect van deze merkt. Anders om het zelfde, stumulanten verminderen het effect van deze medicijnen. (En laat ze je alsjeblieft niet verleiden meer te nemen dan voorgeschreven) De voorgeschreven hoeveelheid Lithium word heel precies afgemeten per persoon, zelf medicatie verstoord deze dosering. AD(H)D is (onder andere) een tekort aan dopamine productie, wat motivatie en concentratie beperkt. Bupropion zou hier in theorie mee kunnen helpen. Sorry voor de lange preek. Kan me voorstellen dat er niets nieuws/zinvols voor je bij zit, maar hopelijk iets."