Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTweede Kamerverkiezingen 2023

Tweede Kamerverkiezingen 2023

1807 antwoorden
220 weergaven
18-5-2026
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Scherm_afbeelding-2024-05-28-om-14.03.15.jpg

Andere ronde... nieuwe kansen! Stem slim.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dick ... 67 jaar.
Ben je dan niet te oud als premier?
Is wel een top ambtenaar lees ik.
Intressante keuze.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kordie zei:
Dick ... 67 jaar.
Ben je dan niet te oud als premier?
Is wel een top ambtenaar lees ik.
Intressante keuze.
Klik om te vergroten...
Normaliter kunnen beroepspolitici topambtenaren niet luchten of zien.

I smell a rat.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Casrus zei:
Hij lijkt totaal van buiten het partijpolitieke verkiezingsspel te komen.

Is dat goed, of zal een deel van de stemmers zich totaal bekocht voelen (buiten de PVV-stemmers, natuurlijk)?
Klik om te vergroten...
Ik denk allebei wel!
Ik ben re-te benieuwd. Totaal bizar idee dat zó’n onbekend iemand onze premier wordt natuurlijk… maar ik kan alleen maar zeggen dat ik ongelofelijk excited ben om te zien wat uiteindelijk de resultaten gaan zijn. Ik zie het wel als iets goeds om meerdere redenen.
Maar PVV stemmers zijn zeker woest sinds bekend werd dat Wilders geen premier werd over dat feit.
MR_CHIP zei:
Dat was toch juist de bedoeling iemand met afstand van de politiek
Klik om te vergroten...
Nee dat ging over het functieprofiel van de informateurs (Plasterk, Putters, Dijkgraaf en van Zwol). Voorheen waren dit mensen die op het moment zelf ook actief waren in de Haagse politiek.
Casrus zei:
Weet hier niet genoeg van, maar ik begin bijna te denken dat ze met opzet een onaantrekkelijke kandidaat naar voren schuiven zodat hun eigenlijke latere kandidaat eerder geaccepteerd zal worden.

Maar we zullen zien.
Klik om te vergroten...
Dat denk ik niet, want deze zoektocht was al moeilijk genoeg!

Kordie zei:
Dick ... 67 jaar.
Ben je dan niet te oud als premier?
Is wel een top ambtenaar lees ik.
Intressante keuze.
Klik om te vergroten...
Nah, de gemiddelde leeftijd van MP’s is niet veel lager geloof ik😅 En ik verwacht dat hij niet een record aan termijnen wil volmaken zoals Rutte… Ook omdat hij niet partijgebonden is: zal weer totaal anders zijn na volgende verkiezingen.

Casrus zei:
Normaliter kunnen beroepspolitici topambtenaren niet luchten of zien.

I smell a rat.
Klik om te vergroten...
Zeker Wilders niet… dus dat is inderdaad wel een vreemde keuze.
Schoof heeft na de verkiezingen wel een interview gegeven waar hij zich behoorlijk positief over de PVV winst uitte, ik denk dat hij daarmee Wilders wel gecharmeerd heeft. Daarnaast heeft hij ook veel kennis en kwaliteiten op de beleidsonderwerpen die Wilders erg belangrijk vindt.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wederom een (oud) PvdA lid.
GA DAN VERDORIE PVDA STEMME MENSEEEEE😂😂😂😂
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
ljuv zei:
Wederom een (oud) PvdA lid.
GA DAN VERDORIE PVDA STEMME MENSEEEEE😂😂😂😂
Klik om te vergroten...
🤮
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#7
MR_CHIP zei:
🤮
Klik om te vergroten...
Eigen risico is nogsteeds niet “morgen” afgeschaft…………
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#8
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
ljuv zei:
Eigen risico is nogsteeds niet “morgen” afgeschaft…………
Klik om te vergroten...
Nee daarom stemde ik ook niet pvv :P

alsin ik heb pvv gestemd maar niet vanwege dat meer vanwege het goede beleid omtrent asiel e.d
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
MR_CHIP zei:
Nee daarom stemde ik ook niet pvv :P

alsin ik heb pvv gestemd maar niet vanwege dat meer vanwege het goede beleid omtrent asiel e.d
Klik om te vergroten...
Hahaha ja begreep hem. Ik heb overigens geen PvdA gestemd hoor. Vind het gewoon heel ironisch dat de PVV zo weinig mensen hebben die wat kunnen en de PvdA dus zoveel dat zij al het werk mogen doen dat de PVV niet kan.

Spoiler: Also, note to self:
Goed beleid = beleid dat afgeknald wordt door de rechter en/of de EU en onuitvoerbaar is maar wel lekker inspeelt op gevoel. Goed beleid =/= uitvoerbaar beleid dat problemen oplost.

Got it!
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vanuit naar ik hoop onverdachte hoek en met pijn in mijn hart.

Laat dan toch maar meneer Wilders PM worden.
Kost punten in het internationale circuit. Levert schade op aan NL belangen.
Dus hoe sneller hoe beter. Wordt duidelijk in hoeverre dat binnen een democratische structuur werkzaam is.
Nederland met slechts één stemgerechtigde burger ! Wow !

Kunnen we daarna weer opgefrist beginnen !

Meebewegen is zo nu en dan productief. Actie = reactie.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het huidige limbo zou zomaar schadelijker kunnen zijn dan consequent eerdere handelswijzen volgen (ook al zijn daar meerdere afwijkingen op).

Ben ik optimistisch ? Nee, wel hoopvol !
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#13
BelowTheFlow zei:
Het huidige limbo zou zomaar schadelijker kunnen zijn dan consequent eerdere handelswijzen volgen (ook al zijn daar meerdere afwijkingen op).

Ben ik optimistisch ? Nee, wel hoopvol !
Klik om te vergroten...
Ditto!!!!!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#14
BelowTheFlow zei:
Het huidige limbo zou zomaar schadelijker kunnen zijn dan consequent eerdere handelswijzen volgen (ook al zijn daar meerdere afwijkingen op).

Ben ik optimistisch ? Nee, wel hoopvol !
Klik om te vergroten...
Wat is er schadelijker voor Nederland? Het limbo of de Limbo?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rechts haakt af?
Of is het inderdaad gewoon DE grote onbekende?

klik
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kordie zei:
Rechts haakt af?
Of is het inderdaad gewoon DE grote onbekende?

klik
Klik om te vergroten...
Kennut me nie voorstellen! (Dat ze afhaken)
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kordie zei:
@ljuv wat bedoelen ze eigenlijk met beoogd premier of kandiaat premier? Dat lees ik nu als ik wat lees over onze heer Schoof
Klik om te vergroten...
Hij is pas premier als hij op het bordes staat en is geïnstalleerd door de Koning
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb bijna m’n EUverkiezingen documentje af…

arrrrrrre

youuuuuu

READY?!
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#19
ljuv zei:
Hij is pas premier als hij op het bordes staat en is geïnstalleerd door de Koning
Klik om te vergroten...

Aaah zo, dankjewel weer. Heel duidelijk :grin:
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#20
ljuv zei:
Ik heb bijna m’n EUverkiezingen documentje af…

arrrrrrre

youuuuuu

READY?!
Klik om te vergroten...

Ja beter wel. Ik heb helemaal geen tijd om me te verdiepen in verkiezingen. Dus ik ben blij dat jij het voor me doet.

Wat dat betreft mis ik China nu alweer. Gewoon één partij. Hop, lekker simpel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4849505152...91
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."