Normaliter kunnen beroepspolitici topambtenaren niet luchten of zien.Dick ... 67 jaar.
Ben je dan niet te oud als premier?
Is wel een top ambtenaar lees ik.
Intressante keuze.
Ik denk allebei wel!Hij lijkt totaal van buiten het partijpolitieke verkiezingsspel te komen.
Is dat goed, of zal een deel van de stemmers zich totaal bekocht voelen (buiten de PVV-stemmers, natuurlijk)?
Nee dat ging over het functieprofiel van de informateurs (Plasterk, Putters, Dijkgraaf en van Zwol). Voorheen waren dit mensen die op het moment zelf ook actief waren in de Haagse politiek.Dat was toch juist de bedoeling iemand met afstand van de politiek
Dat denk ik niet, want deze zoektocht was al moeilijk genoeg!Weet hier niet genoeg van, maar ik begin bijna te denken dat ze met opzet een onaantrekkelijke kandidaat naar voren schuiven zodat hun eigenlijke latere kandidaat eerder geaccepteerd zal worden.
Maar we zullen zien.
Nah, de gemiddelde leeftijd van MP’s is niet veel lager geloof ik😅 En ik verwacht dat hij niet een record aan termijnen wil volmaken zoals Rutte… Ook omdat hij niet partijgebonden is: zal weer totaal anders zijn na volgende verkiezingen.Dick ... 67 jaar.
Ben je dan niet te oud als premier?
Is wel een top ambtenaar lees ik.
Intressante keuze.
Zeker Wilders niet… dus dat is inderdaad wel een vreemde keuze.Normaliter kunnen beroepspolitici topambtenaren niet luchten of zien.
I smell a rat.
🤮Wederom een (oud) PvdA lid.
GA DAN VERDORIE PVDA STEMME MENSEEEEE😂😂😂😂
Eigen risico is nogsteeds niet “morgen” afgeschaft…………
Nee daarom stemde ik ook niet pvv :PEigen risico is nogsteeds niet “morgen” afgeschaft…………
Hahaha ja begreep hem. Ik heb overigens geen PvdA gestemd hoor. Vind het gewoon heel ironisch dat de PVV zo weinig mensen hebben die wat kunnen en de PvdA dus zoveel dat zij al het werk mogen doen dat de PVV niet kan.Nee daarom stemde ik ook niet pvv :P
alsin ik heb pvv gestemd maar niet vanwege dat meer vanwege het goede beleid omtrent asiel e.d
Ditto!!!!!Het huidige limbo zou zomaar schadelijker kunnen zijn dan consequent eerdere handelswijzen volgen (ook al zijn daar meerdere afwijkingen op).
Ben ik optimistisch ? Nee, wel hoopvol !
Wat is er schadelijker voor Nederland? Het limbo of de Limbo?Het huidige limbo zou zomaar schadelijker kunnen zijn dan consequent eerdere handelswijzen volgen (ook al zijn daar meerdere afwijkingen op).
Ben ik optimistisch ? Nee, wel hoopvol !
Kennut me nie voorstellen! (Dat ze afhaken)
Hij is pas premier als hij op het bordes staat en is geïnstalleerd door de Koning@ljuv wat bedoelen ze eigenlijk met beoogd premier of kandiaat premier? Dat lees ik nu als ik wat lees over onze heer Schoof
Hij is pas premier als hij op het bordes staat en is geïnstalleerd door de Koning
Ik heb bijna m’n EUverkiezingen documentje af…
arrrrrrre
youuuuuu
READY?!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."