#1
Ik vind het stom dat alles duurder wordt
Tja, de staat heeft geld nodig.
Onder andere om sociale voorzieningen te bekostigen. Zonder die inkomsten, had ook jij geen vangnet van begeleiding, uitkering, etc.
Het geld moet ergens vandaan komen. Niets is gratis in deze wereld. Zo simpel is het.

