#1
Er baantje als cipier ligt in het vooruitzicht voor je… mits je door de drugstest van je nieuwe werkgever komtdat is de reden dat ik PVV heb gestemd ja
Er baantje als cipier ligt in het vooruitzicht voor je… mits je door de drugstest van je nieuwe werkgever komtdat is de reden dat ik PVV heb gestemd ja
No thank you x)Er baantje als cipier ligt in het vooruitzicht voor je… mits je door de drugstest van je nieuwe werkgever komt![]()
Ach, gedwongen tewerkstelling ligt op de loer als ze bepaalde vacatures niet gevuld krijgen om hun rechts fascistische plannen uit te voeren, dus je komt vanzelf aan de beurt als je geen baan hebt.No thank you x)
Heh waar lees je dit nou dan schat…?Ach, gedwongen tewerkstelling ligt op de loer als ze bepaalde vacatures niet gevuld krijgen om hun rechts fascistische plannen uit te voeren, dus je komt vanzelf aan de beurt als je geen baan hebt.
Uit nieuwsgierigheid: Schaam je je of ben je bang voor een aanstaande politiestaat en eventuele vervolging?Heel veel gedachten en gemixte emoties! Maar ik houd ze lekker bij me voor nu.
Maar wel: lees het ook uit eerste hand!
…Arbeitsinzetz 2e WO. Hoef je nergens te lezen in een akkoord.Heh waar lees je dit nou dan schat…?
Beiden, maar ik ben niet bang voor vervolging. Ik ben best braaf.Uit nieuwsgierigheid: Schaam je je of ben je bang voor een aanstaande politiestaat en eventuele vervolging?
geen idee hoe dat werkt met wajong ik ben voor het leven 100% afgekeurd door uwv en heb zelf een wlz woon indicatie voor onbepaalde tijdAch, gedwongen tewerkstelling ligt op de loer als ze bepaalde vacatures niet gevuld krijgen om hun rechts fascistische plannen uit te voeren, dus je komt vanzelf aan de beurt als je geen baan hebt.
Aï, dan was rechts stemmen natuurlijk niet zo handig. Het is dat NSC er nu bij aanhangt, dus sociaal gezien zal het voorlopig wel meevallen voor de "loslopende steuntrekkers, sloebers en anders linkstuig" om maar in Geenstijl-termen blijven.geen idee hoe dat werkt met wajong ik ben voor het leven 100% afgekeurd door uwv en heb zelf een wlz woon indicatie voor onbepaalde tijd
Nee daarom stemde ik ook niet pvv :P
alsin ik heb pvv gestemd maar niet vanwege dat meer vanwege het goede beleid omtrent asiel e.d
Tuurlijk droom verder....Welk beleid? Je denk toch niet dat er nu minder minder minder ............. (vul zelf een bevolkingsgroep, ras, geaardheid, LGBTHIXYZ in) van gaat komen. Geld gaat naar bedrijven, geld gaat naar politie, je privacy gaat er aan en de zwakkeren in de samenleving kunnen stikken. Je hebt een Wajong? Zeg maar dag tegen je Wajong als de PVV/VVD hun zin krijgen. Je weet niet half hoe fout de keuze is geweest door op zo'n extreem rechtse partij te stemmen.
Ik ben zelfstandig ondernemer en werk hard en betaal ongeveer aan belasting dat jij jaarlijks ontvangt van het UWV vanwege je arbeidshandicap. Voor mij zal er niet zoveel veranderen en misschien economisch zelfs wel iets rooskleuriger worden. Toch blijf ik sociaal denken en hoop dat mijn belastingcenten op de juiste plek terecht zullen komen maar heb er een hard hoofd in met PVV/VVD aan het roer.Tuurlijk droom verder....
Yeps, as left as possible.Ik heb bijna m’n EUverkiezingen documentje af…
arrrrrrre
youuuuuu
READY?!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."