Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nou zat ik lekker te feesten met wat hele sterke XTC-pillen. 270MG en ben zelf 65~ kilo. Naja ging eerst lekker halfje nemen dus ongeveer 135mg~. Daarna voelde het heel goed echt dat XTC gevoel. Heel leuk was dat en denk ik net zo goed als de eerste keer XTC doen. Uurtje later nog een pilletje. Nou niet echt anders. Daarna rond 03:00 nog een halfje genomen, en voelde het goed. Totdat het 5 uur werdt en ik zo misselijk werd dat er oppeens kots in mijn keel zat terwijl ik zat te lullen met iedereen LOL. Daarna loop ik naar de WC, kots ik allemaal water uit. Later om 6 uur net voor de bus 4 keer water gespuugt als een of andere zombie (LOL). Vraag me af waardoor dit komt? Weet dat ik zeker veel heb genomen, maar weet niet of dat kotsen daar een gevolg van is, zou eerder denken een grotere dip (die ik overigens nog niet heb gehad/gevoelt). Ook kan het misschien liggen aan hoeveel water ik had gedronken? Ik kan me het niet heel goed herinneren hoeveel ik dronk, maar voelde wel als wat. Of misschien te weinig gegeten? Desnoods had ik 2 broodjes in de ochtend gegeten en in de avond 1 pizza, dat was hem wel weer. Ik vraag niet of wat ik gedaan goed of slecht is, ben alleen erg benieuwd waarom ik zo heftig moest spugen? Ik had van het spugen niet echt last alleen vraag ik me echt af wat er nou gebeurde in mijn lichaam. EDIT: De pillen zijn ook getest en is geen neppe pil."
"Je zal zoiezo niet doodgaan door een beetje teveel XTC, gewoon beginnen met een halfje van een lage dosis als je veilig wilt blijven, zorg dat het goede kwaliteit is (dus gewoon testen) en dan lekker genieten!"
"xeno1975 zei: Heb jij niet net gepost dat je moest overgeven na veel teveel XTC te nemen? Beetje ironisch advies dan, toch? Halfjes en lage dosis zijn subjectieve termen. Weet hoeveel je neemt, hou je aan de bovengrens van 1.5 mg/kg lichaamsgewicht. Klik om te vergroten... Lees je niet wat ik schrijf? Ik zeg neem een halfje, ik zeg niet 2 pillen nemen. Misschien dat je zo een ouwe lul bent dat je niet kan lezen ofzo"
"xeno1975 zei: Whatever, gast die verbaasd is ziek te zijn na 6 maal de maximale dosis te nemen. Klik om te vergroten... Hoezo moet je over mij praten in een andere thread? Anders stuur je me een PB, idioot. Ik geef hem gewoon advies loop jij weer als een mongool uit te hangen."
"xeno1975 zei: Jouw advies is letterlijk tegen een beginnend gebruiker zeggen dat de maximale dosis overschrijden niet zo erg is, nadat je zelf ziek geworden bent door net dat te doen. Als je niet in ziet dat dit zowel relevant als dom is, dan vrees ik dat er geen uitleggen meer aan is. Anyway, genoeg thread vervuiling. Ps: schelden voegt weinig toe aan een discussie. Klik om te vergroten... Jij moet echt leren lezen, heb je je leesbril niet op? Ik zeg toch helemaal niks over maximale dosis overschrijden??? Ik zeg letterlijk neem een halfje van een lage dosis om veilig te blijven. Naja, het verbaast me niks van een ouwe lul als jij die alleen maar aan sex denkt. Viezerik."
"Draag me aussie heel graag, en ja op feestjes doe je gewoon geen shirt eronder aan en is het zeker draagbaar.."
"Alcohol is een kutmiddel, neem liever pilletje pep dan dat ik die schijt loop te kanen"
"Ik begon altijd als alleen-gaander. Ben alleen nooit op een festival geweest, wel extreem drukke feesten (hardcore) van 16 uur lang. Ik was hier dan ook in mijn eentje en had toen voor het eerst XTC gebruikt helemaal alleen. Ik wist niet wat mij te wachten stond en ik zat even in een andere wereld, daarna accepteerde ik gewoon het gevoel en ging mee met de flow, erg grappig om aan die herinnering te denken. Dus ja, het ligt zeer aan een persoon, en nee, het is niet raar om in je eentje ergens heen te gaan."
"Thread zei: Hoe ging dat voor jou, het alleen gaan naar drukke hardcore feesten? Hier en daar bij anderen geweest, aangesloten bij een groep, of echt op jezelf geweest lange tijden? Klik om te vergroten... Rondjes lopen, heel veel rondjes lopen. En dan gewoon met mensen praten die er aardig uitzien en op dat punt aan het rusten zijn. Daarna lekker chillen en vrienden maken en uiteindelijk heb ik wat voelt als 100 mensen gepraat en zit ik alweer in 5 verschillende groepen lol."
"Thread zei: Ah, oke! Best wel chill. Ben erg benieuwd. Iets nieuws, maar hoop er ook wat meer connecties op te bouwen voor andere festivals. Geen idee of dat werkt, maar we shall see! 😅 Klik om te vergroten... Denk dat het prima lukt, gewoon sociaal zijn en kijken welke mensen er lief uitzien. Dan komt het allemaal goed"