Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTweede Kamerverkiezingen 2023

Tweede Kamerverkiezingen 2023

1807 antwoorden
221 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Groeimaatje zei:
Ljuv waarom ga je niet de politiek in, je steekt er veel moeite in en vind het interessant.
Klik om te vergroten...
Heel vaak over nagedacht, maar ik denk tóch dat ik er niet zo goed tegen opgewassen ben. Ik denk dat ik in debatten enzo best goed zou zijn… Maar het hele publiekelijke absoluut niet. Stel ik had in Timmermans schoenen gestaan woensdag, had daar een wifke op het podium gestaan met een huilende snotkop: EEEEEN WILDERS IS EEN RACIST WEHHHHHH WEHHH WEHH.
Bovenop alle (online) haat die vrouwelijke politici over zich heenkrijgen? No thanks. Ik dien mijn land nu ook met heel mijn hart vanuit een andere positie. Of ik dat kan blijven doen onder PVV regime ga ik komende tijd goed over nadenken.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#2
ljuv zei:
Ja oke daar kan ik wel inkomen. Ik ben er ook niet gerust op dat ze de waarheid spreekt en straks niet toch gewoon lekker gaat meeregeren (ik denk dat Omtzigt niet zit te wachten op zo’n gedoogconstructie, bijvoorbeeld).
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens
ljuv zei:
Polariserend? Dat is wel heel erg berust op een mening, denk ik toch?
Volgens mij zei hij namelijk: iedereen is hier welkom en iedereen hoort erbij. Daarmee zet hij niemand tegenover elkaar, in tegendeel zelfs. Het is een antwoord op polarisatie. Polarisatie waar de PVV al een generatie lang keihard aan bijdraagt. Polarisatie was tot anderhalf-twee weken geleden het belangrijkste en grootste deel van Wilders’ agenda.
Of is dit niet polariserend?
Klik om te vergroten...
Helemaal met je eens dat Wilders (mbo de media) ontzettend polariserende opmerkingen de wereld in slingert.
Hij gebruikt dat als middel om aandacht en electoraat te krijgen en dat is hem met dank aan het falen van de VVD gelukt.

Een van de eerste opmerkingen van Timmermans na de exit polls was het uitsluiten van de PVV. Dat vond ik niet passend voor de partij en de kernwaarden. En juist door uitsluiten speel, je je tegenstander in de kaart. Ik had een waardigere reactie van Timmermans verwacht, maar die was denk ik ook gewoon met stomheid geslagen door de uitslag.
ljuv zei:
Dat kun je veel beter doen met populistisch gelul, omdat elke keer blijkt dat Nederland schijt heeft aan feiten maar inderdaad emotioneel wil worden aangesproken
Klik om te vergroten...
He can talk the talk, but can he walk the walk?
ljuv zei:
De PvdA en Leefbaar hebben in Rotterdam nooit in een coalitie gezeten? En ik kan je met zekerheid vertellen dat beiden partijen daar ook echt niet op zitten te wachten.
Klik om te vergroten...
My bad, Leefbaar in de raad en een Pvda burgermeester die verrassend goed kunnen samenwerken met de stad als doel.
Ook in de gemeenteraad sluit de Pvda weer Leefbaar uit. Dat uitsluiten moet maar eens afgelopen zijn.

ljuv zei:
Het is het enige waar de PVV over spreekt, in de media en de Kamerdebatten. Zelfs Geert Milders zei vorige week “het zit in ons DNA”. Hoe zouden dat geen fundamentele standpunten zijn dan?
Klik om te vergroten...
Het is het enige wat de media over de PVV publiceren, want dat scoort goed. Geert weet dat hij hiermee aan een innerlijk gevoel van een hele grote groep schuivende kiezers appelleert en dus doet hij dat.
Er is meer PVV dan dat gelukkig. Niet dat ik het programma steun.
Maar ik heb toch de hoop dat de extreme standpunten bij een serieuze regeringsdeelname plaats gaan maken voor genuanceerdere standpunten.
Het is een jonge partij met een vrij ziekelijke bestuursstructuur die nog wat groeipijn heeft.
ljuv zei:
Juist wel… links en rechts extremisme (=fundamentalisme) kent al een hele poos een opkomst in EU en wereldwijd.
Klik om te vergroten...
Ik doelde meer op fundamentele standpunten mbt religie. Dus anti moslim, anti lhgtb, anti abortus, etc.
Links rechts moet en zal altijd blijven.
ljuv zei:
Woehoe!!!! Hahaha, wat heeft de doorslag gegeven?
Klik om te vergroten...
De rebel in mij werd geprikkeld denk ik, dus heb ik bedacht dat ik tegenwicht belangrijk vind.
Daarom op GL deze keer.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#3
ljuv zei:
had daar een wifke op het podium gestaan met een huilende snotkop
Klik om te vergroten...
Je zou verbaasd staan hoeveel sympathie je daarmee op kunt roepen.
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind het overigens wel heel goed om met duidelijke termen te praten over PVV. Ik was vanochtend bij de kapper die zei dat ze niet op PVV heeft gestemd, maar niet tégen PVV is.

Eigenlijk had ik zoiets moeten zeggen als:

"Het is een partij die de grondrechten aantast, wil je dat?"
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ljuv zei:
Nee, persoonlijk merk ik daar erg weinig van. Terwijl ik toch midden in een heel grote stad woon waar veel asielopvang is, waar veel expats wonen, waar veel (buitenlandse) studenten studeren. Maargoed: ik heb dan ook gewoon een huis en altijd de middelen gehad dat te betalen in de particuliere sector.
Maar… het is dus ook gewoon niet waar: asielmigranten zijn maar een klein deel van de migratie... Zelfs niet het grootste deel van het migratiesaldo! Stel je zou tegen alle verdragen in niemand meer binnenlaten, heb je nogsteeds een migratiecrisis en een woningencrisis, etc.

Ik denk dat bovenstaande artikelen je echt een beter beeld kunnen geven over migratie en met name asiel.
Klik om te vergroten...
Met "druk" bedoel ik niet dat er te veel asielzoekers of buitenlanders zijn ofzo he. De populatie is gewoon gegroeid en blijft groeien.
ljuv zei:
Dit met uitstek. Maar wat heeft dat daadwerkelijk te doen met dat we ‘te vol’ zouden zijn?
Klik om te vergroten...
De vraag is altijd: waar gaat het geld heen? Ik denk dat de meest kwetsbare mensen in onze samenleving liever geen nieuwe mensen bij zien komen. Ze willen niet nog meer delen, want dan houden zij minder over. Volgens mij wordt er zo wel vaak gedacht. En daar zit logica in.

Ik persoonlijk heb geen moeite met de hoeveelheid mensen. Maar ik kan me wel verplaatsen in mensen die zich overall ontevreden voelen en dan maar op zo'n bizarre partij gaan stemmen. Zij willen zich eerst gehoord en gezien voelen.

Verder lukt het me nog altijd niet om PVV als een daadwerkelijke bedreiging te zien. Daar zijn wij als land met onze geschiedenis toch te goed voor? (Of is dat een misplaatste verwachting/hoop?)
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
DjYella zei:
Helemaal mee eens

Helemaal met je eens dat Wilders (mbo de media) ontzettend polariserende opmerkingen de wereld in slingert.
Hij gebruikt dat als middel om aandacht en electoraat te krijgen en dat is hem met dank aan het falen van de VVD gelukt.
Klik om te vergroten...
Nou… ik ben het echt absoluut niet eens dat alleen de media Wilders als racist portretteert.
Het zit in al zijn voorstellen (moties, amendementen), zijn verkiezingsprogramma’s, waarvan ik net de leip racistische en polariserende speerpunten deelde, in al zijn speeches, kortom in alles: dat wordt echt niet allemaal door de media geschreven hoor. En er is ook geen ledenvergadering of iets aan vooraf gegaan: de PVV = Wilders. Als kers op de taart is hij ook veroordeeld voor racisme door de rechter. Nope: we praten hier over een populist, en fascist en een racist. Die daarnaast óók (mijns inziens onuitvoerbare) ideeën heeft over zorg en Europa. Maar wel alleen voor Nederlanders. Racistisch dus.
De media hebben er juist kei hard aan bijgedragen dat de focus op zijn (zo genoemde) mildere toon is komen te liggen mede waardoor zijn overwinning zo groot kon worden.
Of hij hier echt achter staat of alleen inzet om stemmen te krijgen (= populisme) is me echt om het even.

DjYella zei:
Een van de eerste opmerkingen van Timmermans na de exit polls was het uitsluiten van de PVV. Dat vond ik niet passend voor de partij en de kernwaarden. En juist door uitsluiten speel, je je tegenstander in de kaart. Ik had een waardigere reactie van Timmermans verwacht, maar die was denk ik ook gewoon met stomheid geslagen door de uitslag.
Klik om te vergroten...
Hij kreeg - na zijn speech btw - de vraag of hij met Wilders zou willen regeren en het antwoord was nee. Wat is daar polariserend aan? Of wat was wel een waardigere reactie geweest?
“Nou ja Wilders is natuurlijk geweldig en nu blijkt dat Nederland zijn racistisch kutgelul wel even kan verdragen kan ik al mijn principes en standpunten ook wel over boord gooien, joe joe!”
En als het andersom was geweest, had je dan hetzelfde verwacht? Had je verwacht dat Wilders dan zou zeggen “Dag meneer bedankt voor uw vraag natuurlijk ben ik super blij dat Frans de grootste was en ik bouw graag mee aan nieuwe moskeeen en windturbines op zee ook al geloven mijn kiezers niet eens dat het klimaat een probleem is”?

Het is echt een heel irrealistische wens dat alle politieke partijen maar met elkaar zouden moeten kunnen - en willen - samenwerken. Dan… kunnen we net zo goed de democratie omgooien en wel naar een tweepartijenstelsel gaan haha.

DjYella zei:
Maar ik heb toch de hoop dat de extreme standpunten bij een serieuze regeringsdeelname plaats gaan maken voor genuanceerdere standpunten.
Klik om te vergroten...
Dit heb ik ook ja… Het moet ook wel. Ten eerste kan hij anders zijn programma niet uitvoeren, ten tweede wil anders letterlijk niemand met hem samenwerken en krijg je hetzelfde gedoe als in Polen. En ten derde… Premier ben je inderdaad van ALLE Nederlanders.

DjYella zei:
My bad, Leefbaar in de raad en een Pvda burgermeester die verrassend goed kunnen samenwerken met de stad als doel.
Ook in de gemeenteraad sluit de Pvda weer Leefbaar uit. Dat uitsluiten moet maar eens afgelopen zijn.
Klik om te vergroten...
Net zo als je burgemeester van alle mensen in de stad ben… Maar: de burgemeester heeft natuurlijk veel minder met een coalitievorming te maken. Sterker nog: ze moeten de uitkomst gewoon slikken. Een burgemeester is voorzitter van het bestuur en van de raad, maar wordt met een heel ander proces aangesteld en doet in principe niet aan partijpolitiek.
Ik snap alleen niet waarom jij zo tegen uitsluiten bent hehehe… I mean; politiek gaat toch om visies en ideologieën? En TUURLIJK moet je overeenkomsten proberen op te zoeken, zoals GL-PvdA dat constant bij NSC zocht (die daar hun neusje voor ophaalde…) Maar je kan toch niet je hele ideologie in een keer over boord gooien? Zeker niet als er zat partijen zijn die veel dichter tegen de PVV of Leefbaar aanzitten qua ideologie.

DjYella zei:
Ik doelde meer op fundamentele standpunten mbt religie. Dus anti moslim, anti lhgtb, anti abortus, etc.
Links rechts moet en zal altijd blijven.
Klik om te vergroten...
Ahhhhh, so: nou persoonlijk ben ik van mening dat religie inderdaad geen onderdeel zou moeten zijn van de politiek. Staat en kerk gescheiden, klaar. Maar goed, de gemiddelde kiezer denkt dus inderdaad anders. En ik vraag me ook af: zou het uitmaken. De standpunten blijven, de reden ook maar die zou dan alleen niet benoemd worden.

DjYella zei:
Je zou verbaasd staan hoeveel sympathie je daarmee op kunt roepen.
Klik om te vergroten...
Haha ik denk niet dat ik daarna nog bij VI aan tafel kom😂
Nee ik ben nu nog jong, dus ook al voel ik me nu nog niet geroepen sluit ik het ook nooit uit. Maar ik doe nu andere dingen waar ik ook heel erg mijn ei in kwijt kan.

Gemberthee zei:
Met "druk" bedoel ik niet dat er te veel asielzoekers of buitenlanders zijn ofzo he. De populatie is gewoon gegroeid en blijft groeien.
Klik om te vergroten...
Ja daar ben ik het ook helemaal mee eens… Maar als die druk niet van migratie komt, waarom dan wel daar de oplossing zoeken?

Gemberthee zei:
De vraag is altijd: waar gaat het geld heen? Ik denk dat de meest kwetsbare mensen in onze samenleving liever geen nieuwe mensen bij zien komen. Ze willen niet nog meer delen, want dan houden zij minder over. Volgens mij wordt er zo wel vaak gedacht. En daar zit logica in.
Klik om te vergroten...
Jaaaa, ik snap het sentiment er omheen ook helemaal. Ik snap ook wat een paar dagen eerder in dit topic werd gedeeld over ‘ik sta al 12 jaar op de wachtlijst voor een woning dus fuck asiel’.
Wat ik niet snap, is dat zo veel mensen geloven in plannen die geen oplossing bieden. Die logica zit er dus feitelijk helemaaaaal niet in, alleen gevoelsmatig. En dat gevoel wordt gemaakt, want dat migratie het probleem van alles is is wat politici de mensen doet geloven. Oja - en Johan Derksen😜 Edit: daarom mijn eerdere oproep ook. Laat links maar lekker populistisch lullen. Hun oplossingen bestaan ook, maar worden niet gehoord.

Gemberthee zei:
Ik persoonlijk heb geen moeite met de hoeveelheid mensen. Maar ik kan me wel verplaatsen in mensen die zich overall ontevreden voelen en dan maar op zo'n bizarre partij gaan stemmen. Zij willen zich eerst gehoord en gezien voelen.
Klik om te vergroten...
Yes, dit snap ik ook heul goed. Daarom denk ik dat Yesilgoz vanochtend een heel logische en goede uitspraak deed. En ik hoop van HARTE dat de rest van de politiek dit ook gaat inzien, en echte oplossingen gaat aandragen.

Gemberthee zei:
Verder lukt het me nog altijd niet om PVV als een daadwerkelijke bedreiging te zien. Daar zijn wij als land met onze geschiedenis toch te goed voor? (Of is dat een misplaatste verwachting/hoop?)
Klik om te vergroten...
Nee hoor, ik denk dat je verwachting klopt.
De dingen die hij wil bereiken gaat hij in elk geval niet in 4 jaar bereiken. Je breekt niet in 4 jaar een land af. Onze rechtsstaat is sterk. Maar ja, wat als rechts populisme aan de macht blijft vervolgens? Dan zijn we harder de sjaak… wil je dat risico nemen?
Dus misschien hoeven we de PVV niet als een directe dreiging voor de rechtsstaat te zien, maar wel degelijk als een bedreiging. En voor die 1miljoen+ Nederlandse moslims, is het een HEEL directe dreiging. En daarmee ook weer een directe dreiging voor ons land.
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#7
@ljuv hoe is het nu met je hartslag en bloeddruk? Blij dat het weekend is en je een beetje to rust kan komen:redheart:
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gemberthee zei:
Ik vind het overigens wel heel goed om met duidelijke termen te praten over PVV. Ik was vanochtend bij de kapper die zei dat ze niet op PVV heeft gestemd, maar niet tégen PVV is.

Eigenlijk had ik zoiets moeten zeggen als:

"Het is een partij die de grondrechten aantast, wil je dat?"
Klik om te vergroten...
Eens! En ik vind dat de media hier heel vaak veel te voorzichtig mee is. Viel bijna van mijn stoel toen ik bij de NOS die onderzoekster over fascisme en populisme hoorde praten. Finally, dacht ik.
Ik heb ook vette spijt dat ik vorig weekeind mijn mond heb gehouden bij mijn familie. Ik dacht ik houd het gezellig. Dat was wel de laatste keer dat ik dat deed.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#9
ljuv zei:
Nou… ik ben het echt absoluut niet eens dat alleen de media Wilders als racist portretteert.
Klik om te vergroten...
Dat bedoel ik ook zeker niet, Milders gebruikt de media om aandacht te krijgen.
Dat hij racistische uitspraken heeft gedaan staat in zijn vonnis, ook mee eens.

ljuv zei:
Wat is daar polariserend aan?
Klik om te vergroten...
Uitsluiten vind ik polariserend. Van iedere kant.

ljuv zei:
“Nou ja Wilders is natuurlijk geweldig en nu blijkt dat Nederland zijn racistisch kutgelul wel even kan verdragen kan ik al mijn principes en standpunten ook wel over boord gooien, joe joe!”
Klik om te vergroten...
Hahaha dat zou wel sterker zijn geweest denk ik. Maar geen idee wat een betere reactie was, mij stoorde zijn reactie. Aan de andere kant zonder goed alternatief moet ik die mening maar voor me houden denk ik.

ljuv zei:
Ik snap alleen niet waarom jij zo tegen uitsluiten bent hehehe…
Klik om te vergroten...
Ja een soort fundamenteel principe van me begin ik te ontdekken. Zo leer je nog eens wat over jezelf.
Misschien wat nare ervaringen uit mijn jeugd en eerste relatie, met een dame van niet Nederlandse afkomst.
Dan ondervind je hoeveel racisme er in NL of je eigen familie zelfs heerst.

ljuv zei:
Haha ik denk niet dat ik daarna nog bij VI aan tafel kom😂
Klik om te vergroten...
Life goals of zoals boomers zeggen Bucket List dingetje
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
DjYella zei:
Hahaha dat zou wel sterker zijn geweest denk ik.
Klik om te vergroten...
Hahahahaha okay okay - dan staan we daar gewoon heel anders in. Ik denk dat ik namens zijn hele achterban spreek dat dat de slechtste reactie van links op extreem rechts ooit zou zijn geweest😂 Anders had je dat ook wel van minder linkse partijen gehoord hè: ook Volt en D66 waren niet w/mild (oh deze grap kun je blijven maken he - heerlijk).

DjYella zei:
Ja een soort fundamenteel principe van me begin ik te ontdekken. Zo leer je nog eens wat over jezelf.
Misschien wat nare ervaringen uit mijn jeugd en eerste relatie, met een dame van niet Nederlandse afkomst.
Dan ondervind je hoeveel racisme er in NL of je eigen familie zelfs heerst.
Klik om te vergroten...
❤️ Vervelend om te lezen maar wel een ‘mooie’ ontdekking denk ik. En niks mis mee, iedereen neemt dingen van vroegah mee in diens idealen en opvattingen.

DjYella zei:
Life goals of zoals boomers zeggen Bucket List dingetje
Klik om te vergroten...
Ik denk dat ik hem wel zou pakken eigenlijk… wat denk jij @Σανσα?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#11
ljuv zei:
Ik denk dat ik hem wel zou pakken eigenlijk… wat denk jij @Σανσα?
Klik om te vergroten...
Ik kan bijna niet anders dan hier 20 ongepaste opmerkingen op bedenken 🤣

Maar ik zal me inhouden: Mijn idool laat zich graag pakken door m'n favo forummer en vice versa, denk ik.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#12
Σανσα zei:
Ik kan bijna niet anders dan hier 20 ongepaste opmerkingen op bedenken 🤣

Maar ik zal me inhouden: Mijn idool laat zich graag pakken door m'n favo forummer en vice versa, denk ik.
Klik om te vergroten...
Dus stel ik richt een partij op, pijp Johan 1 keer goed en laat me daarna publiekelijk pakken terwijl ik hem terugpak: verkiezingssucces gegarandeerd?

Dan ga ik mijn kaarten nu opnieuw schudden, namelijk.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha, gesprek met een vriend (VVD-raadslid): op twee vlakken precies waar we het over hebben @DjYella

1700839446046.png
- racisme
- je kan niet al je idealen over boord gooien
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#14
ljuv zei:
Dus stel ik richt een partij op, pijp Johan 1 keer goed en laat me daarna publiekelijk pakken terwijl ik hem terugpak: verkiezingssucces gegarandeerd?

Dan ga ik mijn kaarten nu opnieuw schudden, namelijk.
Klik om te vergroten...
Sws. Bij VI gegarandeerd succes. Je moet ook Gijpie aan je zijde krijgen overigens, dat scheelde pakweg 5 zetels. Dus dat wordt een triootje.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#15
ljuv zei:
Haha, gesprek met een vriend (VVD-raadslid): op twee vlakken precies waar we het over hebben @DjYella

Bekijk bijlage 55463
- racisme
- je kan niet al je idealen over boord gooien
Klik om te vergroten...

Mijn idee: de VVD cancelt Geert waardoor hij een minderheidskabinet of instabiele coalitie moet vormen.
Uitkomst: over 1,5 jaar weer verkiezingen....
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#16
ljuv zei:
Dan ga ik mijn kaarten nu opnieuw schudden, namelijk.
Klik om te vergroten...
Ik las kaken losschudden....
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#17
DjYella zei:
Mijn idee: de VVD cancelt Geert waardoor hij een minderheidskabinet of instabiele coalitie moet vormen.
Uitkomst: over 1,5 jaar weer verkiezingen....
Klik om te vergroten...
Ik denk dat er sowieso eeen grote kans is dat we de regeerperiode niet uit gaan zitten, met welk kabinet dan ook. Ik hoop dat er een rechts kabinet komt, maar ik ben bang dat de formatie met PVV hoe dan ook gaat klappen en dat er een midden-links kabinet komt. Dat laatste hoop ik daarentegen niet bepaald: dat gaat links duur betalen en we hebben al weinig op die flanken.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#18
ljuv zei:
Ik denk dat er sowieso eeen grote kans is dat we de regeerperiode niet uit gaan zitten, met welk kabinet dan ook
Klik om te vergroten...
Maar... ik denk dit ook. M.i. door de steeds groter wordende coalities. Men komt er niet uit omdat men moet samen werken met partijen die elkaar eigenlijk niet liggen. Is dit dan niet een voortdurend probleem?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#19
Σανσα zei:
Maar... ik denk dit ook. M.i. door de steeds groter wordende coalities. Men komt er niet uit omdat men moet samen werken met partijen die elkaar eigenlijk niet liggen. Is dit dan niet een voortdurend probleem?
Klik om te vergroten...
Neuh löpt wa wier lösse. Dit is een beetje het cirkeltje waarin de politiek vaak gaat, en we zitten nu even vast. Heb wel goede hoop dat dat, net als altijd, weer goed komt. Zeker als de formatie wel lukt: de tegenstellingen tussen links en rechts worden dan weer duidelijker en dat kunnen we wel gebruiken in NL. Ik denk ook dat er vanuit Omtzigt echt wel wat ideeën gaan komen die wel het bestuur gaan veranderen, zoals het akkoord op hoofdlijnen. Op die manier kun je per thema kijken of je over links of rechts wil. En zo nog wel meer.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kordie zei:
Gaat de VVD steun binnen de eerste kamer een groot probleem geven voor de huidige formatie gesprekken / Wilders?
Bijzondere actie. Kon wel eens niet gunstig gaan uitpakken voor de huidige formatie.

nos.nl

Wilders noemt spreidingswet 'probleem', gevolgen formatiegesprekken nog onduidelijk

De spreidingswet komt er toch, met steun van de VVD-senaatsfractie.
nos.nl nos.nl
Klik om te vergroten...
Heel handige actie toch? Wisselgeld

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4041424344...91
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."