#1
ik houd me er niet zoveel meer mee bezig 🤣 , excuus 😅
Top dat je dan toch even hier komt voor meer informatie. 👍ik houd me er niet zoveel meer mee bezig 🤣 , excuus 😅
yes my queen 🤣Heren, let op: thats how I like my men
Dit zijn de resultaten van mijn stemwijzer:
Top 5
Bottom 5
- 79% PvdD
- 79% BIJ1
- 74% LEF (nooit van gehoord)
- 72% GL-PvdA
- 72% Splinter (nooit van gehoord)
Hoewel ik graag op PvdD of BIJ1 zou willen stemmen, denk ik dat het beter is om strategisch te stemmen en voor GL-PvdA te gaan + ik heb eigenlijk best wel veel vertrouwen in Frans Timmermans als premier, maar wie weet verander ik nog van gedachten (denk het echter niet).
- 19% BBB (Caroline is een vieze, onbekwame populist, R.I.P. de Eerste Kamer)
- 19% JA21
- 21% FvD
- 25% VVD (weet niet meer hoe ze heet, maar ik kan dat wijf die lijsttrekker is echt niet uitstaan)
- 27% SGP

Je pleurt bijna het kwadrant uit...!Bekijk bijlage 54960
Wat een verrassing.
Hahahaha maar echt.Je pleurt bijna het kwadrant uit...!
Rechts progressief is wel een eenzaam vlak, past goed bij hoe ik me voel!Als je zo hard linksaf gaat kom je vanzelf rechts uit.

Wow heb je zonet op basis van hun namen hun geslacht ingevuld dat kan echt niet in 2023Nu nog even opzoeken wie dit in hemelsnaam zijn. En waarom zijn het allemaal mannen? 🤔
Pffff, ik ben super-liberaal en vindt dus dat ik zelf mag bedenken, invullen en bepalen wat ik denk dat iemands geslacht is.Wow heb je zonet op basis van hun namen hun geslacht ingevuld dat kan echt niet in 2023
Prima mag jij vinden ik vindt het een generaliserend en een seksistische opmerking van je.Pffff, ik ben super-liberaal en vindt dus dat ik zelf mag bedenken, invullen en bepalen wat ik denk dat iemands geslacht is.
Niemand, behalve ikzelf, heeft het eindoordeel over mijn eigen gedachten. 😇
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."