#1
Min of meer de kabinetten kok. Maar dan met een vleugje extra van de samenwerking van pvda/glOmdat nu niemand meer met de PVV samen wil reageren (en BBB en NSC politiek dood zijn), ziet het er naar uit dat er een vrij aparte coalitie gaat komen.
Zie je het al voor je: Groenlinks/PVDA + VVD + D-66, samen met het CDA?
En weet je? Ergens zou ik dit niet eens verkeerd vinden. Zo'n guacamole-coalitie zal gegarandeerd beter presteren dan die haringvla-coalitie met PVV en BBB erin.



