Hahaha, ik sta te popelen!!!!!Ik kreeg gisteren mān stempas binnen en dacht yes, tijd om @ljuvās topic met haar altijd zo heerlijk on fire š„ maar toch (meestal heel) geduldige, (vaak) hoopvolle en altijd geĆÆnformeerde, open-minded en uitgebreide reacties en analyses weer actief te gaan volgen. š
Dat is dan ook ongeveer de enige positieve gedachte die ik de laatste tijd(en) had op het gebied van de politieke situatie, MAAR HET IS IETS!
No pressure Ljuffie maar denk ook niet dat je die nodig hebt. ^^
Maar nog rond de formatie: WAT EEN ZOOI MET PLASTERK ahahahaha dios mio.
Zat er wel in ben benieuwd wie het gaat wordenPlasterk ziet af van premierschap: 'Beschuldigingen belemmerend voor functioneren' https://nos.nl/l/2521181
Pfoe dan eeeeehhh verhuis ikšdion graus haha
Geen idee op wie ik mān geld nu zou inzetten.
Ik denk dat ze bij voorkeur voor het debat iemand zouden aanwijzen, maar dat dat niet meer gaat lukken. Ik denk dat bijvoorbeeld Kim Putters wellicht gebeld zal zijn, maar met zekerheid zou afwijzen in dat geval.Zou Geert en co het wel weten?
Backup plan?
Denk dat ze er niet meer zoveel tijd voor hebben.

Haha dat denk ik nietšFrans Timmermans staat te popelen denk ik![]()
Sjerrie hep net een motie aangekondigd voor woensdag, waarin hij dit voorstel wil doen.Jammer echt heel jammer dat het niet Geert Wilders zelf wordt
Sjerrie hep net een motie aangekondigd voor woensdag, waarin hij dit voorstel wil doen.
Topambtenaar Dick Schoof (ex-AIVD, ex-NCTV) kandidaat-premier - https://nos.nl/l/2522197
Waarom?Interessante keuze.
Hij lijkt totaal van buiten het partijpolitieke verkiezingsspel te komen.Waarom?
Dat was toch juist de bedoeling iemand met afstand van de politiekHij lijkt totaal van buiten het partijpolitieke verkiezingsspel te komen.
Is dat goed, of zal een deel van de stemmers zich totaal bekocht voelen (buiten de PVV-stemmers, natuurlijk)?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."