Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTweede Kamerverkiezingen 2023

Tweede Kamerverkiezingen 2023

1807 antwoorden
176 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
UHG IK MOET SIMON NOG ALTIJD NIE maar ik ben het wel vaak met hem eens60C6A25F-1165-4A57-9FFB-71136E0DD46E.jpeg
4D2E6415-446D-481D-A6DA-5AF282252CD4.jpeg
8FB266A9-72A3-49F7-9CBD-D32E53B858A2.jpegCA90198F-86B9-4E6D-89FC-5EA53DBA2291.jpegEB540BC0-BB10-4BB0-B771-CCAF53F028D7.jpeg52A3C60B-5915-4538-B8B0-4A4D167323B5.jpegA190D2CA-0743-456C-B077-D9D1943FF51D.jpeg2469AA82-ED5B-4E55-AF20-FD790317B6F7.jpeg
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
41619762-0C00-4C51-B78D-5E32CC7C16F9.jpeg
40BFBF99-F592-4E95-9D75-66F7AF08AE4E.jpeg
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#3

x.com

x.com x.com
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kreeg gisteren m’n stempas binnen en dacht yes, tijd om @ljuv’s topic met haar altijd zo heerlijk on fire šŸ”„ maar toch (meestal heel) geduldige, (vaak) hoopvolle en altijd geĆÆnformeerde, open-minded en uitgebreide reacties en analyses weer actief te gaan volgen. šŸ˜

Dat is dan ook ongeveer de enige positieve gedachte die ik de laatste tijd(en) had op het gebied van de politieke situatie, MAAR HET IS IETS!

No pressure Ljuffie maar denk ook niet dat je die nodig hebt. ^^
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Plasterk ziet af van premierschap: 'Beschuldigingen belemmerend voor functioneren' https://nos.nl/l/2521181
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Roze Olifant zei:
Ik kreeg gisteren m’n stempas binnen en dacht yes, tijd om @ljuv’s topic met haar altijd zo heerlijk on fire šŸ”„ maar toch (meestal heel) geduldige, (vaak) hoopvolle en altijd geĆÆnformeerde, open-minded en uitgebreide reacties en analyses weer actief te gaan volgen. šŸ˜

Dat is dan ook ongeveer de enige positieve gedachte die ik de laatste tijd(en) had op het gebied van de politieke situatie, MAAR HET IS IETS!

No pressure Ljuffie maar denk ook niet dat je die nodig hebt. ^^
Klik om te vergroten...
Hahaha, ik sta te popelen!!!!!

ik ben al tijdje voornemens voor vrienden ook echt iets informatiefs over de EU te schrijven… maar as always ben ik een beetje druk. Behalve nu. Nu ben ik lekker heel veel Kolsch aan het drinken en mocht ik m’n laptop niet mee van wederhelft hahahah. Enniewees: stel vooral vragen ook!

Maar nog rond de formatie: WAT EEN ZOOI MET PLASTERK ahahahaha dios mio.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#7
ljuv zei:
Maar nog rond de formatie: WAT EEN ZOOI MET PLASTERK ahahahaha dios mio.
Klik om te vergroten...

Precies.
Gaat nog leuk worden.
Pieter zijn maat zal het niet worden.
Wie weet wordt het mono keijzer ... of dion graus haha.

Woensdag ook een mooie dag met het debat denk ik. Het zal er snoeihard in gaan van veel oppositiepartijen.
Maar wat het kan opleveren ... behalve leuke tv
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
ljuv zei:
Plasterk ziet af van premierschap: 'Beschuldigingen belemmerend voor functioneren' https://nos.nl/l/2521181
Klik om te vergroten...
Zat er wel in ben benieuwd wie het gaat worden
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kordie zei:
dion graus haha
Klik om te vergroten...
Pfoe dan eeeeehhh verhuis ikšŸ˜‚

Nee het zou wel kunnen, maar de kans is groter dat de MP niet uit de coalitiepartijen komt. Wilders moet deze aandragen, maar de MP leveren is electoraal heel handig in NL (ā€œpremiersbonusā€).

Van Zwols ego schijnt groot genoeg te zijn, maar verwacht het toch niet. Geen idee op wie ik m’n geld nu zou inzetten.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#10
ljuv zei:
Geen idee op wie ik m’n geld nu zou inzetten.
Klik om te vergroten...

Zou Geert en co het wel weten?
Backup plan?
Denk dat ze er niet meer zoveel tijd voor hebben.

Frans Timmermans staat te popelen denk ik :wink:
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jammer echt heel jammer dat het niet Geert Wilders zelf wordt
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kordie zei:
Zou Geert en co het wel weten?
Backup plan?
Denk dat ze er niet meer zoveel tijd voor hebben.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat ze bij voorkeur voor het debat iemand zouden aanwijzen, maar dat dat niet meer gaat lukken. Ik denk dat bijvoorbeeld Kim Putters wellicht gebeld zal zijn, maar met zekerheid zou afwijzen in dat geval.
Geert zal willen voorkomen dat het iemand uit de VVD, BBB of NSC wordt om bovenstaande reden. Oppositiepartijen zullen niet staan te popelen, ook Timmermans niet. De meeste partijen moeten echt wel over giga ideologische drempels heenstappen om dĆ­t kabinet met deze uitgangspunten te gaan leiden. Uit de PVV-hoed zijn gewoon weinig mensen te toveren die Ć©n kundig genoeg Ć©n integer genoeg zijn. Verkenner Gom van Strien is hier een goed voorbeeld van… Van de partijen die minder ideologische problemen hebben met dit akkoord, zijn er ook weinig personen die genoeg bestuurlijke ervaring hebben (bijvoorbeeld JA21). Ik denk dat een SGPer nog het meest voor de hand liggend is.

long story short: nee, ik denk dat ze het nog niet weten. Dat zijn ook de geluiden die je achter de schermen hoort.
1716215370689.png
Kordie zei:
Frans Timmermans staat te popelen denk ik :wink:
Klik om te vergroten...
Haha dat denk ik nietšŸ˜…
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#13
MR_CHIP zei:
Jammer echt heel jammer dat het niet Geert Wilders zelf wordt
Klik om te vergroten...
Sjerrie hep net een motie aangekondigd voor woensdag, waarin hij dit voorstel wil doen.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#14
1716217591605.png
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#15
ljuv zei:
Sjerrie hep net een motie aangekondigd voor woensdag, waarin hij dit voorstel wil doen.
Klik om te vergroten...

Maar 100 procent zeker dat hij de rest niet mee krijgt.
Dus die vlieger gaat niet op.

Of bestaat die kans wel nog?
Denk dat Pieter dan wat anders zegt haha
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#16
MR_CHIP zei:
Topambtenaar Dick Schoof (ex-AIVD, ex-NCTV) kandidaat-premier - https://nos.nl/l/2522197
Klik om te vergroten...

Interessante keuze.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#17
Casrus zei:
Interessante keuze.
Klik om te vergroten...
Waarom?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#18
ljuv zei:
Waarom?
Klik om te vergroten...
Hij lijkt totaal van buiten het partijpolitieke verkiezingsspel te komen.

Is dat goed, of zal een deel van de stemmers zich totaal bekocht voelen (buiten de PVV-stemmers, natuurlijk)?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
Casrus zei:
Hij lijkt totaal van buiten het partijpolitieke verkiezingsspel te komen.

Is dat goed, of zal een deel van de stemmers zich totaal bekocht voelen (buiten de PVV-stemmers, natuurlijk)?
Klik om te vergroten...
Dat was toch juist de bedoeling iemand met afstand van de politiek
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#20
Is het gek dat ik stiekem heel erg graag een vrouwelijke premier wil? De migratieachtergrond is ook wel een plus vind ik.
Of ze moeten Aboutaleb uit Rotterdam als premier presenteren, dan stem ik 100% op hem.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1617181920...91
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."