#1
Nee, de helft komt uit de coalitie (waaronder Keizer) en de andere helft niet. Kunnen dus ook PvdAers zijn, of mensen die niet gebonden zijn aan partijen.Gaan er nu echt alleen maar technocraten in de regering zitten?
Nee, de helft komt uit de coalitie (waaronder Keizer) en de andere helft niet. Kunnen dus ook PvdAers zijn, of mensen die niet gebonden zijn aan partijen.Gaan er nu echt alleen maar technocraten in de regering zitten?
Natuurlijk niet hahaha.
Ze zien me al aankomen😂
PVV-leider Wilders schuift Fleur Agema naar voren als vicepremier - https://nos.nl/l/2524806
Heeft ze dat heb het nog niet gelezen ken het maar al te goed me vader heeft het al meer dan 10 jaarKnap dat ze met MS dit soort functies kan bekleden. Daar heb ik respect voor.
www.instagram.com
In Amsterdam komen 9 van de 10 sociale huurwoningen nooit online te staan, maar worden daarvoor al toegewezen aan mensen die voorrang krijgen. Ik vraag me altijd af hoe dat kan. 90% van de sociale huurwoningen komen niet eens op de markt. Waar komen al die mensen met voorrang vandaan en waarom moet ik daardoor 18 jaar op een woning wachten? In ieder geval een deel van die mensen zijn immigranten. Een hoe groot deel weet ik niet. Is dit domheid?![]()
De Correspondent on Instagram: "“Dat je zo concreet een reëel probleem zoals de woningnood koppelt aan asielzoekers, dat is echt iets wat alleen gebeurt als je voortdurend domheid daarover consumeert.” @sanderschimmelpenninck bespreekt zijn nieuwe b
3,334 likes, 79 comments - decorrespondent on November 18, 2024: "“Dat je zo concreet een reëel probleem zoals de woningnood koppelt aan asielzoekers, dat is echt iets wat alleen gebeurt als je voortdurend domheid daarover consumeert.” @sanderschimmelpenninck bespreekt zijn nieuwe boek ‘De...www.instagram.com
Tsja schandalig is hetIn Amsterdam komen 9 van de 10 sociale huurwoningen nooit online te staan, maar worden daarvoor al toegewezen aan mensen die voorrang krijgen. Ik vraag me altijd af hoe dat kan. 90% van de sociale huurwoningen komen niet eens op de markt. Waar komen al die mensen met voorrang vandaan en waarom moet ik daardoor 18 jaar op een woning wachten? In ieder geval een deel van die mensen zijn immigranten. Een hoe groot deel weet ik niet. Is dit domheid?
D'r zijn vast allerlei trucjes voor, in het 'oncorrupte' Amsterdam.Een hoe groot deel weet ik niet. Is dit domheid?
In mijn wijk staan regelmatig , of blok eigenlijk, 5-10 huizen makkelijk 6 maanden leeg. Daar begrijp je helemaal niks meer van in deze tijd. Komt door de maatregel dat huizen duurzaam moeten worden gemaakt.In Amsterdam komen 9 van de 10 sociale huurwoningen nooit online te staan, maar worden daarvoor al toegewezen aan mensen die voorrang krijgen. Ik vraag me altijd af hoe dat kan. 90% van de sociale huurwoningen komen niet eens op de markt. Waar komen al die mensen met voorrang vandaan en waarom moet ik daardoor 18 jaar op een woning wachten? In ieder geval een deel van die mensen zijn immigranten. Een hoe groot deel weet ik niet. Is dit domheid?
Dus 10% van de sociale huurwoningen in Amsterdam ging in 2021 naar asielzoekers… Verder gaat blijkbaar het overgrote deel van de sociale huurwoningen naar mensen die gebruik maken van voorrangsregelingen, labels of urgenties. Voor de reguliere woningzoeker weinig kans.In 2021 gingen er 7400 woningen naar een nieuwe huurder, 694 daarvan waren statushouders. Dus dat is 10% ongeveer.
Dat is allemaal super kut, maar wat heeft dat te maken met bovenstaande…? Er wordt toch niet ontkend dat er échte problemen zijn, en door mij ook niet? Daarnaast: het gaat ook niet over wie dom is en wie niet. Het gaat erover dat domheid (niet die van mensen maar domme argumenten) wordt ingezet om standpunten te verdedigen die niet bijdragen aan een oplossing voor de problemen, maar alleen een gevoel versterken.In Amsterdam komen 9 van de 10 sociale huurwoningen nooit online te staan, maar worden daarvoor al toegewezen aan mensen die voorrang krijgen. Ik vraag me altijd af hoe dat kan. 90% van de sociale huurwoningen komen niet eens op de markt. Waar komen al die mensen met voorrang vandaan en waarom moet ik daardoor 18 jaar op een woning wachten?
Hier begint de “domheid”, inderdaad.In ieder geval een deel van die mensen zijn immigranten. Een hoe groot deel weet ik niet. Is dit domheid?
Dat is klopt helemaal maar ook regulier zijn er kansen genoeg in Amsterdam. Als je de portemonnee trekt of ook een traject induikt. Zelfs in Amsterdam heb je dan binnen twee jaar een woning.Dus 10% van de sociale huurwoningen in Amsterdam ging in 2021 naar asielzoekers… Verder gaat blijkbaar het overgrote deel van de sociale huurwoningen naar mensen die gebruik maken van voorrangsregelingen, labels of urgenties. Voor de reguliere woningzoeker weinig kans.
Dat is klopt helemaal maar ook regulier zijn er kansen genoeg in Amsterdam. Als je de portemonnee trekt of ook een traject induikt. Zelfs in Amsterdam heb je dan binnen twee jaar een woning.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."