Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTweede Kamerverkiezingen 2023

Tweede Kamerverkiezingen 2023

1807 antwoorden
172 weergaven
18-5-2026
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1
ljuv zei:
Ik snap dat dat als oneerlijk ervaren wordt… Maar echt onrechtvaardig is het niet. Zeker niet als je bedenkt dat de mensen die kúnnen investeren in duurzaamheid nou niet per se de mensen zijn die hun gasrekening nauwelijks kunnen betalen. Dat is mijn linkse frustratie bij dit gemekker. Mijn groene frustratie is dat mensen doen alsof ze een heilig boontje zijn en graag willen bijdragen aan duurzaamheid, terwijl ze in werkelijkheid vooral willen VERDIENEN (niet eens besparen - das nie genoeg - maar VERDIENEN). Er zelf financieel op vooruitgaan is dus voorwaardelijk voor hun bijdrage aan verduurzaming. Dát is pas misleidend.
Klik om te vergroten...
En de mensen die zero fucks geven om klimaat en dus geen heilig boontje spelen en gewoon panelen op t dak hebben zodat je minder hoeft te dokken voor energie en verder ook niet zeiken over het stopzetten van een (algemeen bekende idd) salderingsregeling? Ik voel me gediscrimineerd in dit antwoord😜
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
ljuv zei:
Ik snap dat dat als oneerlijk ervaren wordt… Maar echt onrechtvaardig is het niet. Zeker niet als je bedenkt dat de mensen die kúnnen investeren in duurzaamheid nou niet per se de mensen zijn die hun gasrekening nauwelijks kunnen betalen. Dat is mijn linkse frustratie bij dit gemekker. Mijn groene frustratie is dat mensen doen alsof ze een heilig boontje zijn en graag willen bijdragen aan duurzaamheid, terwijl ze in werkelijkheid vooral willen VERDIENEN (niet eens besparen - das nie genoeg - maar VERDIENEN). Er zelf financieel op vooruitgaan is dus voorwaardelijk voor hun bijdrage aan verduurzaming. Dát is pas misleidend.
Klik om te vergroten...
En de mensen die zero fucks geven om klimaat en dus geen heilig boontje spelen en gewoon panelen op t dak hebben zodat je minder hoeft te dokken voor energie en verder ook nieg zeiken over het stopzetten van een (algemeen bekende idd) salderingsregeling? Ik voel me gediscrimineerd in dit antwoord😜
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
LACH NIET ZANZA VALIDEER MIJ GEWOON!!!!!!!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
ljuv zei:
LACH NIET ZANZA VALIDEER MIJ GEWOON!!!!!!!
Klik om te vergroten...
Oja. Dat ontbrak nog aan m'n comment: helemaal mee eens.
Enkel bovenstaande dus niet. Waar zijn de mensen zoals ik in je bericht?!

Ik lach om tomeloze inzet. Toelachen. Niet uitlachen😘
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zanza zei:
En de mensen die zero fucks geven om klimaat en dus geen heilig boontje spelen en gewoon panelen op t dak hebben zodat je minder hoeft te dokken voor energie en verder ook niet zeiken over het stopzetten van een (algemeen bekende idd) salderingsregeling? Ik voel me gediscrimineerd in dit antwoord😜
Klik om te vergroten...
Die mekkeren niet dus die waren ook helemaal niet onderdeel van de discussie en zullen nu vast al lachend aan het investeren zijn in de oorlogsindustrie!!

Zanza zei:
Oja. Dat ontbrak nog aan m'n comment: helemaal mee eens.
Enkel bovenstaande dus niet. Waar zijn de mensen zoals ik in je bericht?!

Ik lach om tomeloze inzet. Toelachen. Niet uitlachen😘
Klik om te vergroten...
Oke dankje😭
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zanza zei:
Uhuh. Dat is je eigen boontjes doppen
Klik om te vergroten...
Zou er spontaan weer vlees van gaan eten
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#7
ljuv zei:
lachend aan het investeren zijn in de oorlogsindustrie
Klik om te vergroten...
You bet ya! Al dik tien jaar. Een beetje rechtse vent ziet dit al minstens 15 jaar aankomen.


ljuv zei:
Oke dankje😭
Klik om te vergroten...
Your welcome
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zanza zei:
You bet ya! Al dik tien jaar. Een beetje rechtse vent ziet dit al minstens 15 jaar aankomen.
Klik om te vergroten...
Maar… ben je dan niet gelijktijdig profiteur én veroorzaker?🤔
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
ljuv zei:
Maar… ben je dan niet gelijktijdig profiteur én veroorzaker?🤔
Klik om te vergroten...
Uhuh. Dat is je eigen boontjes doppen
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#10
ljuv zei:
Zou er spontaan weer vlees van gaan eten
Klik om te vergroten...
Maak.me.gek.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zanza zei:
Maak.me.gek.
Klik om te vergroten...
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#12
ljuv zei:
Klik om te vergroten...
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mogelijk miljardentekort door het UWV op de voorjaarsnota:
www.rtl.nl

Miljardentegenvaller dreigt bij arbeidsongeschiktheidsuitkeringen

Het kabinet heeft er een nieuw probleem bij in de onderhandelingen voor de voorjaarsnota: er dreigt een miljardentegenvaller op het gebied van arbeidsongeschiktheidsuitkeringen. Ingewijden zeggen tegen RTL Nieuws dat de kosten oplopen tot 1,2 miljard euro.
www.rtl.nl www.rtl.nl
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#14
ljuv zei:
Bovendien stimuleert het niet per se om meer te verbruiken, maar vooral om op het juiste moment meer energie te verbruiken dan op andere momenten. En ook dat draagt bij aan beter/ schoner energieverbruik.
Klik om te vergroten...
https://eklok.nl/?utm_source=meta&utm_medium=video&utm_campaign=herhaalcampagne_eklok_2025&utm_content=v3&fbclid=PAZXh0bgNhZW0BMABhZGlkAasY-L48xnQBpvKbyc1AJcrXWnkPxczSaNqQ2XVHqUDGltw8sfbug4TXe9QZSh4bRM3ZaQ_aem_8rRemp4Dxf3gquVCEJ97aA
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Faber ligt onder het vuur:
www.parool.nl

Waarom minister Faber kan aanblijven terwijl een groot deel van de Kamer klaar met haar is

Ze zijn ‘niet blij’ met haar, willen meer ‘politieke souplesse’ en vinden haar ‘vermoeiend’, maar Asielminister Marjolein Faber (PVV) kan blijven rekenen op steun van VVD, NSC en BBB. Want zij weten: anders laat Geert Wilders het kabinet vallen.
www.parool.nl www.parool.nl

Man man hoelang blijft dit kabinet nog zitten.
Zo komen we niet verder in dit land
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kordie zei:
Faber ligt onder het vuur:
www.parool.nl

Waarom minister Faber kan aanblijven terwijl een groot deel van de Kamer klaar met haar is

Ze zijn ‘niet blij’ met haar, willen meer ‘politieke souplesse’ en vinden haar ‘vermoeiend’, maar Asielminister Marjolein Faber (PVV) kan blijven rekenen op steun van VVD, NSC en BBB. Want zij weten: anders laat Geert Wilders het kabinet vallen.
www.parool.nl www.parool.nl

Man man hoelang blijft dit kabinet nog zitten.
Zo komen we niet verder in dit land
Klik om te vergroten...
Eerlijk gezegd… ben ik het voor een heel klein deel best wel eens met Wilders. Ik zou echt woedend worden als dit kabinet valt over deze lintjes-gate. Ze hebben al zóveel essentieels verprutst, Faber in het bijzonder. Kan me er behoorlijk aan storen hoe groot de media en de oppositie dit voorval maken. Als álles nou op rolletjes liep zou het te begrijpen zijn, maar er zijn zware inhoudelijke onderwerpen die ook in brand staan die niet de aandacht krijgen die ze verdienen.

Dat gezegd hebbende is het ook bijzonder treurig dat Faber zo star is geweest in het niet ondertekenen van de lintjes en het politiseren en polariseren van zo’n feestelijke traditie.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#17
ljuv zei:
Kan me er behoorlijk aan storen hoe groot de media en de oppositie dit voorval maken
Klik om te vergroten...

Daar ga ik in mee.
Maar zouden ze dit niet doen (oppo) om alles eraan te doen om Faber en dit kabinet weg te krijgen? Een optelsommetje maken zeg maar
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kordie zei:
Daar ga ik in mee.
Maar zouden ze dit niet doen (oppo) om alles eraan te doen om Faber en dit kabinet weg te krijgen? Een optelsommetje maken zeg maar
Klik om te vergroten...
Absoluut, en ze hebben er ook gelijk in dat dit specifieke voorval heel direct aantoont dat het kabinet níet gezamenlijk kan functioneren (wat een essentieel onderdeel is van onze democratie). Dus het is ook niet héél gek. Een motie van wantrouwen is daarnaast ook heel specifiek bedoeld om een minister of een kabinet weg te sturen.

Ik snap het wel, ik zou alleen willen dat ze het even hard speelden op de dossiers die er écht toe doen.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#19
ljuv zei:
Absoluut, en ze hebben er ook gelijk in dat dit specifieke voorval heel direct aantoont dat het kabinet níet gezamenlijk kan functioneren (wat een essentieel onderdeel is van onze democratie). Dus het is ook niet héél gek. Een motie van wantrouwen is daarnaast ook heel specifiek bedoeld om een minister of een kabinet weg te sturen.

Ik snap het wel, ik zou alleen willen dat ze het even hard speelden op de dossiers die er écht toe doen.
Klik om te vergroten...

De val zal wel gebeuren met de voorjaarsnota denk ik.

Kan bijna niet zo doorgaan als nu.
Mensen verliezen het vertrouwen.
Hoorde Rob zeggen dat nog maar zestien procent van de Nederlanders het kabinet steunt
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#20
ljuv zei:
Ik kan er namelijk met mijn hoofd niet bij dat verkiezingsbelofte na verkiezingsbelofte wordt verbroken… maar de pvv blijft groeien in peilingen. Terwijl een partij die nagenoeg alles heeft binnengesleept waar ze voor gingen en als enige coalitiepartij écht enorm over diens schaduwen is heengestapt, NSC, keihard wordt afgestraft. Wat gebeurt er in jullie hoofden? Laat het me begrijpen haha.
Klik om te vergroten...

Iets vergelijkbaars als wat er in jouw hoofd gebeurd als jij stemt waar jij op stemt.

Laten we elkaars stemrecht respecteren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1718192021...91
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."