Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben het wel met adelaar eens. De politie doet alleen maar hun werk. Als ze jongeren niet wegjagen van hun hangplekken, hun jointjes afpakken enz enz krijgen ze weer gezeur van de oudere bevolking van de gemeente. Daar licht het probleem !!! Die oudere moeten niet zo snel bang zijn. Als we met z'n 10en op straat staan durven ze er niet langs, maar als wij in de supermarkt vragen of we er even langs mogen als er 2 ouwe taarten midden in het gangpad staan te beppen krijgen we een negatieve blik !!!! laterSS, Daniël..."
"Heey Mensee !! Ik ben al meerdere keren opgepakt, waarvan 1 keer voor drugs. Ik ging met een maatje een jointje roken in Roosendaal. Toen we terug naar huis reden, reden we iets te hard over een bepaalde weg. In 1 van de zijstraatjes reed toevallig politie en die kwam achter ons aan. Eerst hebben ze ons een tijdje gevolgd. Na een minuut of 5 volgde het stop teken. De woute kwam bij het raampje van de bestuurder staan, en me maatje deed het raampje open. Hij vroeg om de papieren, en waarschijnlijk rook hij een wiet-lucht. Hij vroeg of we hadden geblowt en of we jointjes bij hadden maar we hadden alles al op dus we knikte nee. De woute nam daar schijnbaar geen genoegen mee, en onderzocht de auto. Ze konden niks vinden en gingen over op fouillieren. Ik had in totaal 6,8 gram speed bij en een boksbeugel. Ik moest gelijk mee naar het bureau. Na het verhoor zijn ze met me mee naar huis gereden, en hebben ze mijn kamer doorzocht en niks gevonden . Ik mocht daarna thuisblijven, en 2 dagen later kwamen ze aan de deur met een dagvaarding. Ik moet 30 Januari 2004 voorkomen (voor de 3e keer). De straf word 700 euro boete of mijn maand voorwaardelijke gevangenisstraf uitzitten. De rechter beslist... Klinkt als een redelijk hoge straf voor een klein vergrijp, maar ik zit nog in de proeftijd van me vorige delict. Iedereen (vooral mensen in regio Midden- West Brabant) let goed op !!! De controles en de acties om drugsgebruik/bezit/handel of wat dan ook worden flink verscherpt !!! //\\\\//\\\\@zzzzzL$D Daniël..."
"heey... ik vind jou gebruik weinig. Maar dat is inderdaad heel persoonlijk. Ik ken ook genoeg mensen die aan me vragen of ik ook een lijnTJE wil, en dat ze me dan een halve gram ineens geven. Dat noem ik dus veel, een halve gram per lijn... meestal krijg ik dat nieteens op in 1 neusgat!! use safe... use a condom maSSheilSS, Daniël"
"Ik woon vlakbij Roosendaal en betaal voor 1 gram speed 7 euro. En voor 50 gram betaal ik 150 euro. Nu niet meteen gaan denken dat ik zo extreem veel speed gebruik, maar ik verkoop het meeste . Zelf gebruik ik ongeveer 3 - 4 gram per week. En jullie..?? Take care... maSSheilSS Daniël"
"Wat doet het met je op LANGE termijn.. !! Ik zie hier allemaal berichten over wat XTC met je doet op korte termijn, maar nergens zie ik iets staan over wat het met je doet op lange termijn !!!!!! Ik spreek jammergenoeg uit ervaring. Ik ben sinds een maand of 10 een geregistreerde XTC-verslaafde. Op lange termijn heeft XTC me leven in sommige opzichten behoorlijk verpest. Ik verloor kennisen omdat ze niks meer met me temaken wilde hebben, kreeg veel ruzie thuis, ik maakte het uit met me vriendin omdat ik 'haar gezeur' niet meer wilde aanhoren, ik kon me bijna nergens meer goed op concentreren, ik kreeg veel negatieve reacties over me gezondheid, ik werd een stuk magerder, ik dacht voortdurend aan XTC, ik kreeg problemen met justitie die nu nogsteeds niet over zijn, ik had geen toekomstbeeld voor mezelf, ik sliep af en toe 2 tot 3 dagen achter elkaar, ik voelde me leeg, ik kon niks meer hebben van me vader en me broertje... ik reageerde constant kortaf en chagarijnig, enz enz enz !!! De meeste dingen die ik hier opnoem zijn nogsteeds aan de orde, maar ik ben nu onder behandeling van Kentron, en alles lijkt de goeie kant op te gaan. Uiteindelijk wil ik een beheerst gebruik >> Maximaal 3 pillen en 3 lijntjes per 2 weken !!! << Iedereen... Freak on, but take this shit seriously !!! [/b]"
"Needlefreak, ik gebruik zelf geen heroine, maar ik weet hoe het kan voelen om zulke dingen naar je hoofd geslingerd te krijgen!! Ik maak het nu nog dagelijks mee, en om eerlijkt te zijn heeft het niet echt een positieve invloed op het afkicken. Als ik ruzie heb gehad over drugs voel ik me vaak soort van 'vernederd' en maak ik mezelf kwaad omdat ik de meeste mensen niet kan uitleggen wat de drugs met me gedaan heeft en wat voor gevolgen het met zich mee heeft gebracht... Dan voel ik me kut en ga ik juist slikken !!! Succes met alles... //\\\\//\\\\@zzzzL$D Daniël"