#1
Wilde je even laten weten dat ik aan je denk en dat ik hoop dat het je nu echt gaat lukken..
Armani7 zei:fneawognfkgln zei:Nou, het is echt moeilijker dan ik had gedacht.
Het is verschrikkelijk moeilijk.
Maar ik blijf strijden hoor.
blijven vechten jomijn steun heb je in ieder geval
![]()
fneawognfkgln zei:En de enorm intense rush als je een shot neemt is zo lekker. Ik ben pas begonnen met intraveneus gebruik.
Maar ik blijf proberen te stoppen. Het maakt zo veel kapot. Maar ik vind het moelijk om te willen stoppen. Ik weet wel dat het móét. En het liefst zou ik gewoon een clean leven hebben. Maar voor die strijd die nodig is om dat te bereiken moet je zo enorm veel motivatie opbrengen, en daar heb ik moeite mee.
Dat komt, denk ik, omdat ik nooit geleerd heb door te zetten in mijn leven. Alles ging altijd vanzelf.
Was ik er maar nooit mee begonnen...
*Slapstick drumroll & cymbal*fneawognfkgln zei:Ik ga écht proberen geen nieuwe meer te halen!
fnea -xxx-
fnea -xxx-*Slapstick drumroll & cymbal*fneawognfkgln zei:Ik ga écht proberen geen nieuwe meer te halen!
*Slapstick drumroll & cymbal*fneawognfkgln zei:In plaats daarvan heb ik wat heroïne gehaald.

Solidius zei:*Slapstick drumroll & cymbal*fneawognfkgln zei:Ik ga écht proberen geen nieuwe meer te halen!
*Slapstick drumroll & cymbal*fneawognfkgln zei:In plaats daarvan heb ik wat heroïne gehaald.
Je zou echt eens moeten kijken of stand-up comedy niet iets voor je is.
Ik voorspel uitverkochte zalen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."