Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFnea stopt weer met heroïne-cocaïne

Fnea stopt weer met heroïne-cocaïne

131 antwoorden
51 weergaven
18-5-2026
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wilde je even laten weten dat ik aan je denk en dat ik hoop dat het je nu echt gaat lukken..
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Armani7 zei:
fneawognfkgln zei:
Nou, het is echt moeilijker dan ik had gedacht.

Het is verschrikkelijk moeilijk.

Maar ik blijf strijden hoor.
Klik om te vergroten...

blijven vechten jo :wink: mijn steun heb je in ieder geval :)
Klik om te vergroten...

DF steunt je !!
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ERG VEEL SUCCES

off topic : Barry Studeren!!!
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt voor de steunende reacties mensen.

M'n bruin is nu op. Ik ga écht proberen geen nieuwe meer te halen!
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ok. écht hé!


NOGMAALS HEEL VEEL SUCCES!!!!! :wink:
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#6
nogmaals bedankt :wink:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#7
fneawognfkgln zei:
En de enorm intense rush als je een shot neemt is zo lekker. Ik ben pas begonnen met intraveneus gebruik.

Maar ik blijf proberen te stoppen. Het maakt zo veel kapot. Maar ik vind het moelijk om te willen stoppen. Ik weet wel dat het móét. En het liefst zou ik gewoon een clean leven hebben. Maar voor die strijd die nodig is om dat te bereiken moet je zo enorm veel motivatie opbrengen, en daar heb ik moeite mee.

Dat komt, denk ik, omdat ik nooit geleerd heb door te zetten in mijn leven. Alles ging altijd vanzelf.
Was ik er maar nooit mee begonnen...
Klik om te vergroten...

Heel herkenbaar, net hetzelfde bij mij. 'k Heb nu een nieuwe vriendin die ook een clean leven wilt (heeft ook een drugverleden) en ik ga het nog eens proberen. Meer voor haar dan voor mezelf, is niet goed, ik weet het wel. Maar zo lukt het me mss wel, met een goeie cleane relatie. Zij geeft me weer moed. Ze is een positieve invloed op me. Nu is het aan mij om me te bewijzen. Elke week ga ik weer 5mg methadon afbouwen. Geen harddrugs meer. Niet meer dagelijks zuipen, blowen en benzo's slikken. Gewoon clean zijn en samen met haar zijn. 'k Hoop dat de liefde overwint. Lukt het nu niet dan...'k Weet het niet maar 'k heb er erg veel moeite mee. Ben aan m'n 2de dag nu. 't is nu of nooit meer!
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
fneawognfkgln zei:
Ik ga écht proberen geen nieuwe meer te halen!
Klik om te vergroten...
*Slapstick drumroll & cymbal*
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Tyfus man je bent 20 jaar ....

Ik lees veel van je berichten ik weet niet waarom, je komt slim over en typt netjes. Dan krijg ik altijd en beeldvormig.
Je bent geen straatjunkie, je hebt wel een moeder waar je diep omgeeft.

Bij jou zag ik iets anders dan een jongeman van 20.

Luister pik, vanwege mijn 2 broerts kan ik geen medelijden meer hebben met verslaafden, waar ze verslaafd aan zijn interessert me echt niet.

Dus geen gepreek:

Je lachtte meer toen je nog nooit heroine had gezien noch geproeft.
Je kwam clean uit je moeders baarmoeder, alle stoffen waaraan jij jezelf verslaafd hebt gemaakt zijn onnatuurlijk en topegedient door jezelf.
Je werkte veel harder je toen je nog nooit heroine had gezien noch geproeft.
Je had veel meer zelfvertrouwen voordat heroine had gezien noch geproeft.
Je hebt nu nog vrienden maar laat je niet verkankeren door de heroine want je hebt straks NIETS MEER !!!
Met de Heroine bestrijdt je niets .... alleen je zucht naar meer.
Depressies worden nooit behandelt door heroine te gebruiken.
Je hebt echt alle kutsmoesjes naar voren gehaalt om door te blijven kutten.

Is er dan niets op deze planeet waar jij voor zou willen stoppen?
Wil jij dat jou moeder verandert zoals mijn moeder in geestelijk wrak ?

Iedere dag verwacht zij een telefoontje van het politie bureau met de mededeling dat het deze keer echt fout is gegaan.

Broer 1 Hepatitus C opgelopen na 15 jaar gebruik een spuitje geleent.
Zit nu even een jaartje vast voor het neersteken van een dealer, en gaat daarna gewoon dood.


Broer 2 Schizofreen gemaakt door de verslavingszorg, neemt onbekende tabletten waar ie van kwijlt en mij niet meer herkent. Kan niet naar de Detox want hij is psychisch niet goed, kan niet naar een psychiatrische instelling want hij is verslaafd.

KAP ERMEE MAN ....

Denk aan je gezondheid en als niet meer de moeite is en je wilt alsnog zelfmoord plegen denk ook is aan je moeder !!

Besef je wel, en realiseer jij je wel dat een moeder sterft van binnen als haar kind aan de heroine hangt.

Sterkte

Stonie
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fnea het zit in t laatste: "willen". Wil je stoppen, of moet je stoppen omdat je weet dat t zo niet gaat?
Geloof in je kracht, stellen dat je nooit hebt leren doorzetten zet geen zoden aan de dijk.....
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sherlock?

Ik denk dat als iemand hier wat van afkicken weet dat het fnea zelf wel is.
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Voor zoveel openheid verdien je waardering Tellius. Waarvan acte.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
Amen Stonie, ik hoop dat jou post helpt.
Sterkte Fnea met het afkicken, geef niet toe aan die drang. De lichamelijke klachten zijn kut nu, maar je gaat hier later blij om zijn. Hang in there!
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Maandag had mijn depressie een dieptepunt. Ik had zó weinig energie en levenslust, dat ik de hele dag in bed ben blijven liggen en er alleen uit kwam als ik echt moest plassen of water drinken. Het boeiede me niet eeens om de tv bij m'n bed aan te zetten. Ik voelde me zo intens kut dat ik dood wou om de pijn te beëindigen.

De verleiding naar heroïne is dan natuurlijk op een flink hoogtepunt! Dat duiveltje dat op je schouder zit fluistert je in dat je het verdient omdat je het zo moeilijk hebt, dat je het ndig hebt, etc. Hij blijft maar doorgaan met je te verleiden om dope te gaan halen.

Maar ik heb het Niet gedaan maandag!!!! :wink: :)

Ja, het was een doodsstrijd, maar het is me gelukt.

Nou, gisteren (dinsdag de 19e) bijna hetzelfde, met als enige verschil dat ik gister wék heroïne heb gemaakt. Op een bepaald moment voelde ik me al een paar uur zó depressief, dat ik besloten had om er echt een eind aan te maken. Kappen met dit kutleven in deze kankerwereld! Verlost worden door de dood!

In plaats daarvan heb ik wat heroïne gehaald. Om de pijn te killen.

Jaja, ik snap wel dat het niet goed is enzo, en misschien zit ik inderdaad wle smoesjes voor mezelf te verzinnen. Maar het valt godverdomme niet mee als je je zo naar voelt dat het leven niet meer hoeft - sterke nog, dat je het leven vervloekt.

De oorzaak van m'n depressie zal wel (voor een (groot) deel?) liggen in m'n heroïnegebruik, wat toch sinds september een paar keer per week was. In die izn is het ook een vicieuze cirkel van gebruiken, me kut voelen en daarom weer gebruiken.

DAAR WIL IK UIT uit die cirkel! IK WIL UIT DE SCHULDEN! IK WIL NIET MEER TEGEN MIJN MOEDER LIEGEN! IK WIL WEER MEZELF ZIJN!

:wave: fnea -xxx-
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ow, en needlefreak - goed om te lezen dat je weer gaat stoppen met gebruiken.

Ik gun het je dat je er vanaf komt. Ik loop nu bij de N.A.-Anonieme Verslaafden, het equivalent van de A.A.-Anonieme Alcoholisten maar dan voor junkies zoals wij.

Ik doe dat nu anderhalve maand ruim. En ik heb er zeer zeker wat aan. Het is een hecte groep mensen en we parten drie keer per week over het leven en drugs en vooral clean zijn welke problemen je tegenaan loopt,, zodat we er niet meer alleen voor staan! Je krijgt bij je eerste meeting óók nog een gratis boekje waar in je kan lezen over de N.a. een soort introductie,,
en daar achterin staan telefoonnummers van onze leden die je mag bellen als je je kut voelt (en daardoor bv. wilt gaan gebruiken), als de craving heel sterk is,,,

Ik merk gewoon dat na iedere meeting m'n motivatie en kracht ietsje groter is.

In België hebebn ze vast ook wel een N.A.-Anonieme Verslaafden
Aanrader! Waarom zou je het niet proberen? Je hebt toch niks te verliezen door het één keer te proberen, naar ene meeting te gaan
?

:wave: fnea -xxx-
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
fneawognfkgln zei:
Ik ga écht proberen geen nieuwe meer te halen!
Klik om te vergroten...
*Slapstick drumroll & cymbal*

fneawognfkgln zei:
In plaats daarvan heb ik wat heroïne gehaald.
Klik om te vergroten...
*Slapstick drumroll & cymbal*

Je zou echt eens moeten kijken of stand-up comedy niet iets voor je is.
Ik voorspel uitverkochte zalen.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lach die jongen eens niet zo uit. :smoke:
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Solidius zei:
fneawognfkgln zei:
Ik ga écht proberen geen nieuwe meer te halen!
Klik om te vergroten...
*Slapstick drumroll & cymbal*

fneawognfkgln zei:
In plaats daarvan heb ik wat heroïne gehaald.
Klik om te vergroten...
*Slapstick drumroll & cymbal*

Je zou echt eens moeten kijken of stand-up comedy niet iets voor je is.
Ik voorspel uitverkochte zalen.
Klik om te vergroten...

Bijdehand...
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ook van jou.
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Veel sterkte Fnea! je kan het wel, hou vol :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."