Dan deed ik het een paar dagen niet, waarmee jezelf een bevestiging geeft van: "zie je nu, het valt allemaal mee. Ik ben niet verslaafd." Iets wat ik ook niet zou verwachten, aangezien ik nooit eerder aan een drug verslaafd ben geweest.
zo was het bij mij precies hetzelfde ... gewoon omdat ik wel wist hoe gevaarlijk het was, alleen wist ik niet op welke manier ...
ik hoor het me nog zeggen ... gewoon niet elke dag nemen en dan raak je er niet lichamelijk verslaafd aan .... behalve ikzelf is bijna iedereen tegen wie ik dat zei, WEL lichamelijk verslaafd geraakt aan die troep
en ach je moet je niet aanstellen ook .. een paar weken flink lijden is goed voor een mens toch ... waarom zou je tenslotte risicoloos een joint roken, als je ook lekker, met een bijna dezelfde suffe roes, ook het heerlijke gevaar kan lopen dat je ooit een keer jankend op de grond ligt te lijden van de pijn die heroine je geeft
![:wink:]()
of om correcter te zijn.... Van de pijn die heroine je geeft als je het een keertje niet hebt
iemand die drugs lekkerder vindt dan sex, zou eens met goedele liekens of xaviera hollander moeten gaan praten, die doet gewoon al jaren wat verkeerd dan
gheghe dan heb je of veels te sterke drugs .. of gewoon hele slechte sex ( en ik kan me nog wat schoolvriendinnetjes herinneren hoor .. sex met hun was nog minder interessant dan het roken van een peuk .. qua voldoening gevend effect dan
![:wink:]()
)
