Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"is niet raar, wil weten als dalmane 30 bestat in nederland"
"hey ja ik heb die in ierland best veel gehad, die zijn wel sterk maar echt goed, had altijd en paar gevat mensen in ierland spuit de poeder met heroine op van die tablets"
"hey ik snap dat waaneer jij bent verslaafed is alles kut, maar ik was ook verslaafed en had probleemen daar door, maar gelukkig is alles toch goed gekomen, ik blijf maar toch soms roken maar verder heb ik geen wil voor, heb ander mensen it zo, of is iddereen tegen in"
"hey ik praat nog soms met hem, hij zegt laaste tijd hij was daar nog en it lukt hem nog en was verplanned on iets met londen te doen, ik hoop echt dat dit werked goed voor hem"
"Heb laaste tijd Opium gerookt, Vond wel lekker, maar toch wel anders als heroin en zo, maar zeker fijn, maar als die was mij eerste keer, weet ik veel als it was goed opium, Rook mensen hier veel? en wat vind jullie beter, Goed Heroine of Opium of sort gelijk opiate, Ik heb alleen heel slecht bruin gezien rond brabant, Woord helemal gek van, Nooit echt relaxed avond roken, Welke stad is goed voor goed bruin te halen? Prive brichten mag wel"
"hey ik ben lang opzoek naar iemand mee en keertje weer bruin te roken niet spuiten, gewoon een keertje weer voor de lache en levens experience,.. ik woon zuiden land, ik hoop mensen prive bricht mij, kan wij verder praten"
"bruin eindhoven prive bricht?"
"Heb iemand hier echt wit heroine gehadt. ik alleen maar bruin. en kan ander mensen hier ook gebruiken soms en niet altijd? en waarom denk jullie dat Brabant hebt zo weinig bruin?"
"hoi alweer Ja ik dacht dat wit heroine was voor spuiten, en bruin voor roken, ik rook waaneer ik gebruik, en ik weet ik mag hier niet over handel praten :P.. maar mensen mag altijd mij en prive bricht achter over alles en nog wat, Ik was ook jaaren geleden al verslaafed maar niet meer al heel lang, en rook soms al heel lang, gelukkig.. hoe oud waar jullie toen eerste bruin rooked?"
"hoi ik was 15 en begon met roken, ik was 20 waaneer ik heb afgekicked zonder methodone of iets anders, alleen maar veel slaap pillen :P ik rook nog soms still maar vindt niet zo fijn want is veel fijner met andere mensen te roken, maar in nederland der zijn niet zo veel mensen dat ik ken hier, is ook erg want ken alleen kopen van junks en dat heb ik nix aan Ik vindt heroine is wel fijn maar moet echt uit kijken voor, is wel te fijn, Rook jullie veel?"